יום שלישי, 19 באוקטובר 2010

תשובות לשאלון השבועי

1. האם את רגישה לדגדודים? אם כן, היכן?
רגישה-כן
איפה? חחחח ניראה לכם שאני אגלהXD

2. האם את אוהבת שמדגדגים אותך? איפה בעיקר ולמה?
תלוי בסיטואציה.לפעמים כן..ולפעמים זה מעצבן...
איפה-שוב..לא עונה:)
ולמה?
כי לפעמים סתם כיף לעשות שטויות..

3. האם את אוהבת לדגדג אנשים?
כן אבל תמיד יש לי פחד שאני אכאיב להם או לא אצליח אז..אני בדרך כלל נמנעת מלנסות

4. מה דעתך על דגדוגים?
המצאה גאונית ונוראית

5. האם חבר שלך מדגדג אותך?
הרשו לי ול"חבר" שלי לגחח..

6. האם את בעד/נגד דגדוגים? ולמה?
בסופו של דבר..בעד
גם מגע, גם מצחיק, וגם העונש הכי טוב שיש..

7. אם חבר שלך יתחיל לדגדג אותך ולא תהייה לך אפשרות להשתחרר, מה תעשי?
אאיים עליו..מה זו השאלה הזו?XD
אם היה מישו. .שהיה מדגדג אותי..סביר להניח שהיה מפסיק אחרי ששם לב שאני נכנעת..

8. האם פעם דגדגו אותך למוות? אם כן ספרי כיצד, אם לא, מה היית עושה אילו כן?
טוב..אני עדיין חייה
אבל אם זה היה קורה..וואי..
עדיף לא לחשוב על זה..

9. כשאת רואה שמדגדגים מישהו, האם תעזרי לו להשתחרר מהדגדוג או תצטרפי למדגדג, ולמה?
תחילה אברר את סיבת הדגדוג..אם זה עונש הולם אצחקק מהצד או במקרה קיצוני אצתרף..
אם זה לא שווה את זה..אדגדג את המדגדג..

10. ולסיכום- לרוב, האם אתן המדגדגות או המדוגדגות?
המדוגדגות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה