יום שני, 18 באוקטובר 2010

אחרי שבוע מפרך..גם חלום על שלוש במת' ניראה מציאותי

עוד שבוע עבר שלא חסור עידכון.


עוד שבוע של "אוווווווף בא לי לעדכן את הבלוג!!" מגיעה הבעיה.. "אין לי זמן!!"


אני שמה את הבלוג שני בדסר עדיפויות הבית..במילים אחרות-קודם בית ספר אחר כך בלוג. זה בעיקר אומר שעד שאני לא מסיימת ללמוד או לעשות שיעורים אני לא מסוגלת לעדכן.. 


הסיבה היחידה שהתיישבתי סוף סוף בשביל לעדכן, זה רק כי עבר כבר פאקינג שבוע שלם! 


כל כך המון דברים בשבוע וכל כך קצת...


_____


בית ספר, לימודים, לחץ!


יותר מידי שיעורים בכל מיני מקצועות ואני לחוצה מזה..


אני לחוצה בעיקר משיעורי פיסיקה-כי אני לא תיישבתי על התחת לעשות שיעורים (האמת הייתי צריכה לעשות את זה ברגעים אלו ממש...) כי זו הדרך היחידה שאני אבין את החומר בזמן עד הבחינה ביום ראשון-ואם אני אקבל פחות מ-95 זה יהיה מפחיד..


כנ"ל לגבי מת'..אני עושה שיעורים במת'.. שמצד אחד זה מעולה כי אני קולטת את החומר..ומצד שני אני תמיד מרגישה מאויימת בכיתה! כמעט כל הכיתה היתה או נמצאת במשו שקשור  למקצוע מדעי כלשהו משמע- הם יודעים יותר דברים והקצב הכיתתי עולה..זה טוב-זה מדרבן אותי להוכיח שגם אני טובה וגם מדרבן אותי לקבל מעל 95 במבחן הבא (לקזז את החמישים ושבע שלי...><) אז אני עושה שיעורים.....


ואני פתאום באמת לומדת לכל מיני מקצועות ומשקיעה יותר ממה שאי פעם השקעתי-שזה טוב אבל זה גם מוכיח את היותי חנונית.. 


 


המבחן בסוציו שהיה השבוע-עבר..הוא לא היה קשה אפילו דיי קל..אבל הוא היה בעיקר אמ.. מעצבן..אני יודעת שאני לא אקבל מאה..השאלה האם אני אקבל מעל שמונים..


 


_____


כושר גופני-אני בכושר! לפחות הרבה יותר בכושר משהייתי שנה שעברה..


בחימום הרגיל שלי בספורט-שלושה סיבובים במגרש או במילים אחרות 750 מטר- כזה קשה.. אני כן מתעייפת קצת..אבל קצת! אני לא עוצרת באמצע..


האמת ההילוי הכי גדול ומשמח היה בשיעור מדרגות!


שנה שעברה שיעור מדרגות היה אחד השיעורים הכי קשים שעברתי! אני זוכרת שהייתי כל כך עייפה אחריו עד שלא הייתי מסוגלת להגיב כמו שצריך.. היתה לי בחילה וכאב לי כל הגוף..


והפעם? השנה?


ניראה לי אני בין היחידות שאמ.. זה סתם היה עוד שיעור בשבילי..


כן היה קצת קשה לקראת הסוף.. אבל סיימתי את השיעור בהרגשה סבירה...לא מתתי..סיממתי כמו בן אדם-בין הראשונים:) 


אה..ואם כבר ספורט


עד היום לא הצלחתי לגעת עם הידיים בריצפה כשהרגליים ישירות..


ושוב..עד עד היום!


המורה שלנו לספורט עשתה לנו מתיחות.. מתחנו שרירים ו...הגעתי לריצפה! איזה אושר D:


____


השווצרים..המשלחת משוויץ...


הם אחלה חבר'ה..


הפעילות המשותפת איתם הסתיימה.. הם ממשיכים כרגע במסעם בארץ ללא ליווי כלשהו מהתנועה..


היה ממש מעניין איתם! הם אחלה חבר'ה..היה נחמד לשמוע את הדעות שלהם לגבי המצב בארץ..XD


נחמד לשיר איתם שירים בעברית..


נחמד ללמוד מהם על אורח החיים בקן בשוויץ..איך הם מעבירים פעולות וכאלה..


אפילו יש להם שיר ממש מגניב! של התנועה! והוא כל כך יפה..


אני שמחה שלקחתי חלק קטן במסע שלהם פה..


למרות שרק הייתי בטקס קבלת הפנים שלהם, בפעולה משותפת איתם(+ אכילת השוארמה הראשונה שלי בחזן! אוי זה היה נוראXD) והקריוקי הנחמד.. (אכן לרקוד ריקודי עם באמצע ביניין המזכירות זה חוויה בפני עצמה!XD) 


 


___


החלטות שאני מקבלת -מתקבלות על ידי חשיבה רבה ומתבססות על הגיון בריא, עובדות והאינסטינקט הטבעי שלי שלא טועה כמעט.. הן לא תמיד משמחות או קלות..אבל הן נכונות..


מובן שאולי אני טועה.. אבל הזמן אומר את שלו, הזמן ומה שבא אחרי יישום ההחלטה..


זה לא שקל להגיד שלום למישו שחשוב לך.. זה לא.. אבל זה הדבר הנכון לעשות..  ואם לא-הגורל כבר ימצא את דרכו..


___


שמועות ועוד שמועות...בדרך כלל אני לא אוהבת שמועות..אבל השמועות שצצות לאחרונה דיי משעשעות..


הסיפור שלי נמשך.. ואיתו העלילה..


אני כרגע תקועה במקום. 


הם החיים שלי היו ספר..זה זה הפרק הכי פחות מעניין אבל חייבים לכתוב כי זה חלק מהעלילה.. 


מצפה..:) 


 


 


לפינת הלא קשור>>>>קניתי לסבתא פרחים ליום ההולדת והיא אהבה


-ביום שישי הייתי אצל חברה של אמא שלי..לבת שלה היה יום הולדת. היו שם המון אנשים וילדים...וזה משום מה עשה לי חשק להתחתן ולהוליד ילדים..


-לדר יש יום הולדת מחרDDD::::


-אני מתגעגעת להדרכה קצת..


-הייתי רוצה לעשות משו אחר ביום שישי


-הוספתי דבר חדש בבלוג..בצד ברשימות מופיעה סטטיסטיקה של כניסות ומאילו מדינות... שימו לב! מישו מארה"ב נכנס..


-בא לי להכנס לטבלת הפעילים! או להמלצת העורכים..


-היה לי סיוט בלילה..חלמתי שאני מקבלת שלוש בפיסיקה או מת'.. ואז עוד באמצע החלום כשתהיתי אולי אני חולמת התחלתי לשכנע את עצמי שאני לא ושבעצם זה לא חלום...זה היה ניאה לרגע מאוד מציאותי..מזל שזה לא! 


-בגרויות זה מפחיד


-מה אני אעשה עם הרישיון?!


-אני צריכה נעליים חדשות


-הבשמים שקיבלתי ליום ההולדת..לא כאלו זולים.


-אני לא רוצה שהיום הולדת שלי יתקרב..אני לא מוכנה לזה עדיין..


-"מה שצריך לקרות" ספר מדהים!


-רויטל שמאלנית.. זה מוצא חן בעייני


-האספת הורים היתה בסדר..


-המבחן באנגלית...פחד מוות! אם אני מקבלת פחות משמונים זה לא טוב...


-אני אקבל מעל שמונים!


-נכון?


-אילנית באה לבקר! יאו כפרה עליה איזו מורה טובה היא D: 


-האהבה תלויה בכמה מצב רוח יש לי...וכמה נכונות יש לאחר..


עד לפעם הבאה


בייביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה