יום שישי, 1 באוקטובר 2010

פיאנו..

אני לא ידועת  מאיפה זה בא-או שאולי אני כן ..


כרגע ברקע מתנגנת המנגינה הבאה









 


כל כך יפה, כל כך עדינה.. 


מזכיר לי את הקיץ שעבר עלי.. 


מתחיל לאט לאט..נעים לאוזן ושלו.. ואז היד המובילה משנה קצב למשו קצת שונה ויותר מהיר..


ובסוף מגיע הפיזמון המהיר..


כל כמה שניות נשמע תו חזק ואחריו מספר אקורדים המלווים בכמה תוים חלשים..


והכל חוזר על עצמו..


וזה עולה בצלילים, בגבהים..


זו מנגינה יפה..


 


מוזר איך שהקיץ הזה התחיל והתגלגל לכיוונים שלא חשבתי ולא יכולתי להעלות בדעתי..


כמה פעמים שמעתי את המנגינה הזאת במהלך הקיץ..


זה צירוף מקרים מאוד נדיר ששני אנשים שונים שלא קשורים זה לזה השמיעו לי אותה..


יש רגע במנגינה לקראת הסוף שזה נעצר-שיש שקט..ואז זה מתחיל מהתחלה.. כמו הקיץ שלי..


זה היה קיץ מרתק.. לא קל אבל חוויתי בהמון בחינות. למדתי הרבה במהלכו והתגברתי על מכשולים.. לאהוב, לשנא, לקנא ועוד המון רגשות שונים עטפו את הקיץ הזה. 


 


אני זוכרת את הפעם הראשונה ששמעתי את זה בקיץ. הייתי כולי נרגשת ומלאת אנרגיות כהרגלי, כדרך התמודדותי.. ואז היא התחילה להתנגן באוזני. קפאתי במקום מקשיבה לכל צליל קטן ושוקעת לתוך סיפור שלם שנרקם בראשי בין הצלילים. ככה זה איתי ועם מנגינה יפה..אני נכנסת לתוכה..


וזה כל פעם מחש כשאני שומעת אותה..


אם היו יוצרים סרט על החיים שלי בקיץ...ללא ספק מנגינה הזאת היתה מופיעה בפס קול... 


_____


אני חולה..חצי חולה..לא יודעת אפילו מה יש לי..


אני מרגישה לא טוב ויש לי צו ראשון ביום ראשון..


אני מקווה שאבריא עד אז...


את מחר אני עומדת לבלות בשיעורים בפיסיקה..כל כך המון שיעורים-אוף. 


כל המחלה הזאת מוציאה אותי מדעתי..אני שונאת להרגיש ככה-פשוט שונאת..


בגללה אני לא הספקתי להכין את השיעורים בזמן...


 


לפינת הלא קשור>>>>>כי בעבודה של אמא שלי מספרים על בדיחות גסות


-לסבא שלי היה יום הולדת ובלילה התגנבתי למטבח ושמתי את המתנה שלי עם דף ברכה קטן...הוא אהב את זה..


-מסתבר שלחיות באוקראינה לפני שישים שנה-ממש לא כיף..אנשים היו כל כך אטומים כלפי העולם ולא מודעים למה שמתרחש בחוץ..כמו באירן


-שונאת גזענים


-מי עוד יודע על הקטעים הלבנים? 


עד לפעם הבאה


ביי ביי

2 תגובות: