יום שלישי, 27 בפברואר 2007

השביטות עולות כבר על העצבים!!!

אז הפעם בפעם בהראשונה אני כותבת פוסט על הנושא החם.. כי טוב הוא מעצבן אותי!!!!!!


לפני כ.....שבועיים נידמה לי מצאתי לי תחפושת מה זה מגניבה!!... (כמו כל אחד בעולמנו הקטן)


והשבוע שבוע של פורים וכיף... (סיום שישי כולם באים לבית ספר עם תחפושות=])


דווקה השבוע החליטו לעשות שביתה....  ואני שואלת את עצמי למה השבוע למה לא שבוע הבא.??? (אז עדיין לא ידעתי שזה ביום רביעי...) ואז גיליתי למה שובתים.... והכל התהפך.. כאילו מה ...כל כך קששה לאולמרט לדאוג קצת לאנשים????


קיצר אז גיליתי שזה יוצא ביום 4 אבל עדיין שביטה זה שביטה....... והסיבות מוצדקות.. והיום אני מגלה שאין שביתה....(כולם לשמוח) כי אולמרט מחריז שהו ידאג לכולם! =) ועכשיו נתפלל שזה יהיה נכון....


(יש לי נטייה חזקה לפורים.....=/ למי שלא הבין חח)


אז הינה פוסט שלם כתבתי רק בישביל זה כי זה עולה לי על העצבים!!!


3 תגובות: