יום ראשון, 11 במרץ 2007

כמה זמן לא עידכנתי????

עבר המון זמן...=/ אבל משעמםםםםםםםםםםםם טוב חוץץ מיום שישי שאני לימאי ישי אח של ישי ושלב... הלכנו לוויצמן לשחק כדורגל..(מסתבר שלא עיבדתי את הקישרון הקטן שלכדורגל...=/ חח)


ומישום מה שלב עיצבן את לימאי וישי.... אז הם התחילו לקלל אותו.. ולרדת עליו...(והוא עליהם...) ובאיזשהו שלב הוא הלך....(כי הוא הפיל את השער...=/ כי מקודם הוא עלה עליו...) ואז אנחנו הרמנו אותו(בקושי..) ואז שוב פעם הפלנו אותו כי זה כיף..חח ושוב פעם הרמנו..... ואז הלכנו הביתה........ ובדרך ישי קנה משהו אז ניכנסנו לחנות.. חנות שלא רשומים המחירים של כל דבר...=/ וכל שניה שאלנו את המוחרת כמה זה עולה ..... איזה 20 דק' נטקענו שם.... ואז ישי בחר מהו (לא זוכרת מה..) והוא הראה למוחרת המוכרת חישבה והוא בא ללכת.... ואז המוכרת כזה" הי... הכסף..." ואנחנו צוחקים חח=] ובשבת היה מה זה משעמם.....ובערב ראיתי נולד לרקוד הסוף..(איזה מסכנה יוליה..)  אבל היא נצחה=]


והיום יש שביטה לאירגון....שוב אז רק חטיבה ב' היתה בבית ספר..... והיה מה זה משעמם....... ודרך עגב יאיר מסכן את עצמו יותר מידי חחXD


עוד מעט דר באה עלי.....(ב-4..) להתכונן למדעים ומחר אני מתחילה לקרא את הספר שלי לבוק ריפורט..(אני יודעת שהבוקריפורט ביום שלישי.....לכן אני קוראת מחר ... כי אף אחד לא אמר לי מתיי בדייוקקק יטש...=[)


ואיזה יום חם!!! לפחות באתי עם חולצה קצרה.....=] והמיבחן לא היה כזה רע.... אני חושבת שאקבל 70...... מקסימום 75.. כי לא למדתי על החלק הראשון...(וזה עוד בתיקווה שלא טעיתי בכל המיבחן...=/) טוב אז זזתי לי ביי =]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה