יום שלישי, 13 במרץ 2007

אנשים הם מעודדדדד מעצבנים

אני מתחילה לא לחבב יותר את אורין ובן!!!!! בימיוחד מהים בשיעור ספרות שהם כל הזמן דחפו את השולחן שלהם קדימה... אני ולימאי בקושי נשמנו!!!!=X



ואני ממש מעוצבנת... וברגעים אלה מישהו בלי קשר לחיים מצרף אותי לרשימה שלו ועולה לי על העצצבים ואני לא יודעת מי זה....


וכל הקטע עם הבוחן בצרפתית...!!!! שקיבלתי 3 בשניהם כי שחכתי ללמוד מעצבן אותי עודדד יותר!!!!!!! והיום אני ומילה הולכות לסיפריה ומה זה אין לי כוח... ואני יודעת שזה למחר אבל עדיין אין לי כוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


משעמם לי!!!!


וגם בזמן האחרון ניהיתי תלמידה של 70 ומשהו וזה מה זה לא אני.... אני תלמידה של 100-80 ואני שונאת עוד יותר מטמטיקה בימיוחד + ו -


כי עם לא הם האיתי מקבלת לפחות 80 =[[[[[[  ואני אף פעם לא קיבלתי ציון יותר נמוך מ-80 במטמטיקה..!!!!!!!


דרך עגב הילד המעפן ההוא שדיבר איתי קודם.... אז הוא אחד בין האנשים שיכולים לעלולת על העצבים הינה השיחה שלנו:



ארנולד דוידוב‏ (‏PM ‏02:09)‏ :


למה יש לך תמונה


Limpl (‏PM ‏02:09)‏ :


חמה יש לי תמונה?=/


ארנולד דוידוב‏ (‏PM ‏02:10)‏ :


תישלחי לי


Limpl (‏PM ‏02:10)‏ :


אין סיכוי......שבעולם


ארנולד דוידוב‏ (‏PM ‏02:10)‏ :


סבבה


Limpl (‏PM ‏02:11)‏ :


אז....למה אתה ניטפל לאנשים שאינך מכיר??


ארנולד דוידוב‏ (‏PM ‏02:11)‏ :


למה זה מפריה לך


Limpl (‏PM ‏02:12)‏ :


לא ממש בא לי שמישהו יאנוס אותי או כל דבר אחר בעולם..... ועם כבר כן אז שיהיו לאנשים סיבות...


Limpl (‏PM ‏02:12)‏ :


חח


ארנולד דוידוב‏ (‏PM ‏02:13)‏ :


הז ביי


Limpl (‏PM ‏02:14)‏ :


ביי


ארנולד דוידוב‏ (‏PM ‏02:14)‏ :


ביי *צונזר*


 


ואני עוד האיתי נחמדה....... בקיצור אנשים מוזרים ועולים לי על העצבים!!!!! ביי בינתיים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה