יום שני, 26 במרץ 2007

פסחח יום 2


מה חדש???


טוב אני מתכננת לעשות עיצוב חדש=]


אבל זה אומר שאני אצתרך למחוק את כל הרשימות שלי..=/ אבל אני אחזיר=]



משהו מצחיק=]


אוקיי... ניזכרתי באתמול.. בערב..חח עם ה.. סליוט..(מילה ברוסית שיש לה שני פרושים.. 1. לחיים 2. זיקוק)


בארוכה כולם אומרים סליוט.... איפה?? (יבין מי שיבין..חח)



אתמול..???


משעמםםםם !!!!


כל הבוקר!!!!! האיתי רק בבית!!! ואז בערב.. רציתי לצאת החוצה .. ודורית אמרה לי שהיא לא יכולה..=[


וב-7 היא כן.. אז עד שבע האיתי במחשב...=] סוף סוף הצלחתי להיכנס לעיר ווירטואלית אחת=]


ובשבע יצאנו החוצה בהתחלה היה קצת משעמם ואז הגיע אתי..... והיה מעוד מצחיק עם כל הסירטונים של נוי....חח



ממש עכשיו...


9:20 מחכה ל-10 וחצי למיצעד התהילה..(זה מזכיר לי ת הימים .... של טלוויזיה עם בת דודה שלי.. אתמול יזכרתי בסידרה מהה זה ישנה!!!!!! עוד מהתקופה של בת דודה שלי שגרה אצלנו..(וזה היה מיזמן..) ))


אתמול לא ראיתי את האלופה אז היום ב-2 אני אראה את הפרק ה-1 =]



ובערב??


ניראה.. יש סיכוי אני אלך לקניון עם סבא שלי לפגוש את אמא שלי.. לרנות מצות.... ועוד כמה דברים בישבילי=] מו סיכות.. ומי יודע אולי גם ניקנה את האפיקומן =]חח (איזה כיף השנה אני היחידה שמחפשת את האפיקומן.. למרות שזה לא עוזר סבתא שלי תמיד מחביא 2 אחד לי ואחד לבת דודה של..=/ )


אבל עם לא נלך לקנות היום...... אני כמובן אצא החוצה=]



אז ביי בינתייםם=] פסח שמח=]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה