יום ראשון, 25 במרץ 2007

פסחחח...!!!!!!

למרות שאיזה.. כמה ימיים לא עידכנתי..זה הזמן לעדכן כללל יום!!! אני רוצה לתעד את חופש פסח..=] כי זה החופששש הכי ארוךךך שיש בשנה..... שהוא חג!!!! והוא גם אחד החופשים הכי טעימיים..! והכי משפחתיים....


גיליתי שפעם כאשר גרנו באוקרינה... כל המשפחה היתה נאספת לארוחת פסח=]


=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]


עוד מעת יהיה שנה למועדון הנדנדה..=] (יבין מי שיבין חח) חבל שהתפרקנו..=/


אויי(חח) נזכרתי במשהו..... לפני שהקמנו את המועדון אני זוכרת שאני ומילה היינו בחוץ היתנדנדנו.. ואז האו הבנים.. ואז אנחנו הלכנו... לאיזה המון זמן... ואז כאשר הלחנו חזרה אני ומילה אתחלנו לצחוק מה היה קורה עם הם עדיין שם... ואז חשבנו שבטח.. אחד מיתנדנד ואומר"ווייי וווייי" חח.. ומה שמצחיק חזרנו והם היו שם..=/


חח.... וגם עם אני לא טועה זה היה התקופה של החתוליםם...=] (איך שהם תמידד חשבו שאנשים זה מקום מושלם לצרחים שלהם..חחח)


וגם נזכרתי... שקרינהה הביא את החישוק שלה.. וכולם ניסו לסובב אותו.. ואני האיתי צריכה למדוד זמן.. ואני לא.. הצלחתי.. לעשות=/ כי זה היה קטן...=/ ותמיד אמרתי שבשלי אפשר..(לדעתי הם לא האמנו לי...) וכאשר הבאתי את החישוק שלי ועשיתי..=] הם האימנו=] ואני זוכרת שהחישוק שלי עושה מסג'ייםם..חח איזה תקופה טובה זה היה.. חבל שזה ניגמר... אבל השנה מי יודע...


=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]==]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]==]=]=]=]=]==]


ולאתמול שילשום...


שילשום האיתי אצל לימאי והיה כיף....


ואתמול האיתי מה זה עייפה לא ישנתי כל הלילה!!!!


ואתמול הלחתי למילה ואז ריצינו לשחק כדורגל... ואז הלחנו לרינה ושיחקנו במחסנים=] עם גילי ושלי ולי.. ואז באה איזבלה.. שלדעתי.... דיי קילקלה..=/


כי כל שניה יש לה משהו אחר לעשות וצריך לעצור את המישחק זה ממש עולה על העצבים....


ואז באו דורית ונוי=]


ואז הלחנו החוצה (בלי גילי שלי ולי..) ושחקנו שם.. וזה מעצבן.. כי בקבוצה השנייה.... מילה ואיזבלה טובות ואצלנו טוב. אני לא מחמיאה לעצמי אבל גם אני טובה וזה ממש לא הוגן שזה היה 3 נגד 2 וזה לא הוגן.... כי זה כמו 2 נגד 1 ......=/ ואז התיישבנו ושני ילדים לקחו את הכור לשחק.. ואנחנו דיברנו ודיברנו... ואז הלחתי הביתה


וראיתי את המשחק של אנגליה וישראל....


אנחנו מה זה עלובים.. בהתקפה..... כלומר באמת.....


ענגליה שולחת איזה 8 שחקנים לצד שלנו לתקוף ואנחנו שולחים 2-3..... לפחות היינו טובים בהגנה.. ויש לנו שוער מצויין....(הוא הזכיר לי את ירדן. =/ מי שנה שעברה בקט רגל.....)


וגם באנגליה יש להם שחקן אחד שהוא היחיד שעושה שם משהו... טוב אצלנו לא עשו ביכלל כלום.... כמעט...


ועם המשחק היה מתנהל לפי הזטיסטיקות של הכדורל אנגליה מנצחת על בטוח...


אבל אתמול היה 00000 טוב בינתיים הלחתי ביי=]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה