יום חמישי, 15 במרץ 2007

מסתבר שאני עושה עם עצמי שיחות נפש...

אני עושה עם עצמי שיחות נפש...... בעינניים שמעוד מתרידים אותי.... והם:


-כסף.....(אני מתחילה לפחד שהוא יגמר ואני לא יכטולה לקנות כלום...=[ )


-לימודי.. כי אני לא משקיע מספיק ורואים את זה במיחנים...


-מראה.... אני שמנה דבה 10000 טוןןןןן חייבת לרדת במישקללל


 ואני איזה 3 ימיים כל הזמן חושבת על הבעיות האלה... רק האלה... וזה מפחיד קצת...


אבל זה עוזר כי זה נותן זמן למחשבה מה לעשות עם זה ועכשיו אני מתחילה לנקטות עמצאים... לשיפור עצמי נפשי..=] אז אני מתחילה בקטן ועד לגדול...קודם לימודים ואז מראה ואז כסף...(טוב זה הפןך..)



ולהיוםם...... נתחיל ב.. ציטוט של מישהי שתמיד אומרת את זה...


"יום של גשם דיכאוני......" כן מדובר בדורית רק שהפעם....היא לא אמרה את זה וזה גם לא דיכאוני........


זה יום הגשם..(וגם אתמול אבל היום יותר...) כל הים ירד גשם.. ובלילה לא יכולתי לישון...(ואני יכולה לישון בכל מצב...) וכל רגע בלילה האיתי בתוכה שהחלון עומד להתנפץ ביגלל הרוח והכל...... ובבוקר היה מה זה סיבוך גדול.... כי אמא שלי לא רצתה שאני אלך ברגל לבית ספר כי ירד מבול! אז היא החליטה שהיא תיקח אותי במונית.. זה דיי גורם לבעיות כי כך... אז אמא שלי מרה שאני אתקשר למילה לשאול עם היא גם רוצה לבוא במונית..(משהו שגרם לבעיות נוספות עם דורית...) ומילה החליטה שהיא כבר נוסעת אם אבא שלה...ואני התקשרתי לכולם שלא ייחכו לנו... קיצר אז דורית נסע עם מילה.. ומה שדפוק...... זה.......... טוב הינה:


7:30- אני מחקה שאמא שלי תמצא מונית...


7:35- כל המוניות תפוסות..


7:40 הגשם ניפסק


7:41- ינה מחליטה ללכת ברגל...ללא מונית!!!!


בסוף הלכתי ברגל לבד וזה דיי כיף.. כי אני אוהבת לחשוב על דברים וכאלה ואני גם אוהבתתת להתבודדדדד =] ובדרך ראיתי ביוב שכולו מוצף....וזה ניראה כמו מפל מייםםםם (אני ובדימיון שלי נגיע רחוק XD)



קיצר הגעתי לבית ספר...(ונירתי נורעי!!!!)


ועליתי למעלה.... וליאור היה שם האינו רק שנינו... והיה שקט...


והיה משעמם והיו ילדים למטה אז החלטטתיייי לזרוק למטה כדורי נייר XD ואף אחד לא שם לב...=/


ואז שמעתי את הקול של מילה גלית ודר...... אז ירדתי למטה והאינו קולנו... ואז היה המבחן בכיתה.... קל.......


ובשעה השלישית לא היה צרפתית.. כי היה ירידה למקלטים.. והיה מה זה כיף/משעמם/מעצבן.....


ואז היה הבעה...=/ משעמםםםםםם


ואז מטמטיקה... והיה מה זה מצחיקקק....


כי...


ירד מבול והאינו צריכים להגיע לביניין הדס.. ואני ומילה הגענו....ובכיתה היו גם כמה תלמידי ח'....קיצר היה בלגן וכולם מחכים לאירנה........


אז בזמן הזה יורד ברד!!!!! ומילה הוציא כמה......(מהחלון...) והיא לא ידעה מה לעשות איתם.. אז היא זרקה אחד לעבר דוד סטפניון..(נידמה לי שכך כותבים...) וזה ניכנס לא פנימה לחולצה וזה היה מה זה מצחיקקק...XD


ואז התברר שאנחנו לומדים ב-ז5...אז הלכנו לשם.. ואירנה הסבירה המון ולא הבנתי כלום....ושיעורי הבית להגשה =X ואני לא מתכוונת ללכת לאמא שלי לעזרה כי אני מקירה אותה היא תלמד אותי דרך שאף אחד לא מכיר.......ולא בא לי.. אולי אני אחפש בספר את ההסבר של זה...=/


ואז לא היה תנ"ך כי סימונה לא באה=]]] אז הלכנטו הביתה וכולי נרטבתי =/ וזה היה מה זה קר להוריד את המיכנס.....כי הוא היה רטוב.......


וזהו מאז השתעממתי..(וגם ציירתי ציור...)


והשתעממתי...=/ 


ומתאתי את הבלוג של דורית=] ומצאתי תמונה מפחידה של פאן ארט.. ו.......טיפו החליף עיצוב ולא סיפר לאף אחד...=/ זה עיצוב לא משהו.....


וזהו משעמם ליייי.... אז ביי להיום=]


4 תגובות:

  1. הי..לכולם..זאת דורית חברה של יאנה...
    קודם כל הי...מה קורה?...
    דבר שני..יאנה תרגעי זה בסך הכל גשם...חח...לא משנה הבלוג שלך פשוט מהממם אין עליו...ונהיה בקשר..
    בי..נשיקות אוהבת אותך!!!!!!!

    השבמחק
  2. הי..לכולם..זאת דורית חברה של יאנה...
    קודם כל הי...מה קורה?...
    דבר שני..יאנה תרגעי זה בסך הכל גשם...חח...לא משנה הבלוג שלך פשוט מהממם אין עליו...ונהיה בקשר..
    בי..נשיקות אוהבת אותך!!!!!!!

    השבמחק
  3. מעניין איך מצאת את הבלוג של דורית -_-’
    נראה שהיה נראה שהיה אחלה יום D:
    למה לא התקשרת גם אליי? ;(
    לא משנהה. אני לא כועסת.
    רק שאת אוהבת את מילה יותרר xD
     
    3> אותך.
     

    השבמחק
  4. מעניין איך מצאת את הבלוג של דורית -_-’
    נראה שהיה נראה שהיה אחלה יום D:
    למה לא התקשרת גם אליי? ;(
    לא משנהה. אני לא כועסת.
    רק שאת אוהבת את מילה יותרר xD
     
    3> אותך.
     

    השבמחק