יום שלישי, 27 במרץ 2007

פסח יום 3

החדר שלי.. מתחיל באמת לקבל יופי=]


למי שלא יודע.....(ותאמת אף אחד לא יודע...)


אני מתחילה לעצב לעצמי קצת את החדר.. והכי חשוב לסדר אותו!!!


התמול תליתי את הלוח מחיקה שלי.. שילשום סידרתי את החדר..(בקושי..) והיום תליתי כמה דברים נחמדים על הארון....


ואתמול בערב סידרתי את מגירת הסיכות שלי=]


ידעתי שיש לי המון קוקיות אבל לא ידעתי שיש לי באמת המון!! =X


ניראה לי שכל העיניין של לנקות לפני פסח ניכנס בי יותר מידי... אבל זה טוב כי באמת משעמם לי.. קצת בחופש ולפחות יש לי מה לעשות=] חח





בקיצור אתמול.......


יצאתי החוצה איזה 3.... ושיחקנו ב..."___ רץ אחריך.." זה משחק כזה שבוחרים מישהו שרץ אחריך כי הוא רוצה לנשק אותך.... ואתה צריך לחשוב מהר איך להיפתר מי מנו.. מה שכיף שאתה צריך רק להפעיל את הראש... דוגמה לשיחה:


איש א:___רץ אחריך כי הוא רוצה לנשק אותך


איש ב: לקחתי אופנוע והתחתלתי לנסוע.


איש א': או לקח אופנוע עם מהירות ממש גבוהה שיכולה להשיג את שלך.. הוא מתקרב"


איש ב': קפצתי על יען.


איש א: והוא על צ'יטה.


איש ב: לקחתי שיקוי שעושה כוחות על ואפתי מהר..



בקיצור כך זה הולך.... וזה מה זה מצחיק....XD


ואז.... השתעממנו והאיתי צריכה ללחת הביתה כדי ללחת עם אמא שלי לקניון......


אמא שלי לא יודעת לבחור מהר.. ניתקענו איזה חצי שעה כדי רק לבחור איזה אוגיות כדי לקננות.. לפסח...עם שוקולד או בלי??


זה עיצבן.. ואז כאשר חזרתי הלחתי לראות האלופה 2 =]


איזה כיף יש מה לעשות בחופש=]



לא קשור:


כמו שראיתם החלפתי עיצוב=]


אני רוצה לצאת....!!



היה לי חלום מוזר מעוד!!!


שאיזה ילד מהכיתה הקודמת שלי הוא גר בנהריה והבית ספר שלו נשרף אז הוא הגיע לבית ספר שלי לכיתה שלי כדי ללמוד כאן...=/ ועוד אני זוכרת שקמעט שחחככתי איפהה אני יושבת ושחכתי לי מי...!!! בבוקר נזכרתי=]



בא לי שהגורילות יצאו החוצה...=/ כי אתי לא מספקת כלום.... וגם טוב עוד מעט יהיה שנה למועדון הנדנדה XD (יבין מי שיבין)


טוב הלכתי ביי=]


4 תגובות:

  1. היוש..יאנה
    הנה אני מגיבה לך
    ונכנסתי לבלוג שלך כמו שהבטחתי..
    אגב...הבלוג שלך ממש יפה..
    איך עשית את העיצוב הזה?.......
    גם אני רוצה כזה!!1..=)
    טוב אז נדבר בחוץץ..או בטלפון..=()
    ביוש...אוהבת אותך!!!!!!!!!1

    השבמחק
  2. היוש..יאנה
    הנה אני מגיבה לך
    ונכנסתי לבלוג שלך כמו שהבטחתי..
    אגב...הבלוג שלך ממש יפה..
    איך עשית את העיצוב הזה?.......
    גם אני רוצה כזה!!1..=)
    טוב אז נדבר בחוץץ..או בטלפון..=()
    ביוש...אוהבת אותך!!!!!!!!!1

    השבמחק
  3. ג’יי.טי. שניהם.31 במרץ 2007 בשעה 12:35

    כמה שגיאות כתיב! אפתי? לשקוח? ארוכה?האיתי?
    לא שיש לי בעיה עם זה... פשוט תתקני כי זה לא נעים לנחש למה התכוונת...
    אבל תעזבי אותי... אני סתם חנונה שאוהבת גופות(של אנשים מתים או גוססים.516 אימפריה! גם בזה אל תתיחסי. אני תקועה ב 1455 ולא יכולה לצאת. גם בלילה)

    השבמחק
  4. ג’יי.טי. שניהם.31 במרץ 2007 בשעה 12:35

    כמה שגיאות כתיב! אפתי? לשקוח? ארוכה?האיתי?
    לא שיש לי בעיה עם זה... פשוט תתקני כי זה לא נעים לנחש למה התכוונת...
    אבל תעזבי אותי... אני סתם חנונה שאוהבת גופות(של אנשים מתים או גוססים.516 אימפריה! גם בזה אל תתיחסי. אני תקועה ב 1455 ולא יכולה לצאת. גם בלילה)

    השבמחק