יום רביעי, 21 בפברואר 2007

4 ימים לא עיכנתי=/....

אנשים על תחשבו שאני מוזרה.... מה לעשות.....


                      




אוקי... אני לא מתכוונת לכתוב כל מה שפיספסתם בחייי המשעממים..=/.... אני רק אזכיר דברים מענייניים...(לא כולל היום...)


אז כך.... במסחן ב... ספרות היה יחסית בסדר לא כל אבל לא קשה..... אני לא מכבלת 100... על זה אני יכולה להתערב עם כל אחד ....


ולמרות הכל..... אני חושבת עדיין ש...הילד עם השם הארוך לכתיבה...חח לועג לי..=/ זה מעצבן....


וטוב... אין חדש ..... .. עדיין מתנ"ך סימונה לא בדקה...= /.....


ו.....ניזכרתי ..... לאמא שלי יש יום הולדת ביום שישי... ו-קניתי לה מתנה...ואף אחד לא יודע שקניתי...(היה מה זה קשה להכניס אותה הביתה בלי שסבא שלי ישים לב שהתיק שלי טיפה מעוד שמן!) והחבאתי את זה.... ואני כבר מחקה ליום שישי לתת לה.....


וגם! יש לי תחפושת לפורים! כן!!!!! ולא צריך לשבור ת'ראש בלתקן את הסווצ'ר שלי שיתאים   אני גאונה..חח


וסוף סוף כיבלתי את המתנה האחרונה ליום ההולדת שלי...(עבר כבר איזה חודש מהיום ההולדת שלי..=/.....)


המתנה מבת דודה שלי....(שגרה בחו"ל ושלחה לי אותה לפני 3 חודשים בדואר רגיל...)


קיצר קיבלתי סווצ'ר יפה וחם!!!! ולבשתי אותו היום בחום הזה חח.. ומסקרה..... שחורה נפלאה..!!! ו.....ממתקים.. רק שלא כדי לאכול אותם.. כי טוב בת דודה שלי שלחה את החבילה לפני 3 חודשים אולי הם מקולקלים (ואין תאריך תפוגה...=/ )


ופתחתי מחדש את האתר ההארי פוטר שלי...(ולא החפת לי מה שאתם אנשים שונאי הארי פוטר חושבים... לא קראתם לא ידעתם אז ששששש! ותאמינו לי זה לא לקטנים... עובשה שב-סין אסור לראת את הסרט עם אתה מתחת לגיל 14...(עדיין לא הבנתי למה...))


ואיזה באסה החודש ה-7 עוד רחוק.....



והיוםםםם



בבית ספר !!!



אבל אני לומדת..... כדי להראות לאנשים שלמרות ששונאים דברים צריך לקבל אותם!




מטמטיקה>>>>משעמם ומפחיד!!!! כי היום החלתתי לשחק עם מילה איקס עיגול בשיעור ואז המורה ראתה אותנו...=/ והיא אומרת "בנות? אפשר גם?" ואנחנו מסתכלים עליה במבט מפחוד... ואז כאשר דריה ופז רבו.. אז היא אומרת.."ציפורנים צפרונים.." (משום מה אנשים חושבים שכאשר אנחנו הבנות הולכנו מכות אנחנו משתמשים בציפורנייםםם... זה כל כך מיושן!!!! =| ואני יודעת את זה חח)


אז זה היה מפחיד!!!


ג"ג>>>>אין ציפי לא הגיע אז היה לנו עם עידית והאינו אמורים לעשות עבודה משעמממתתתתתתתתת


תנ"ך וחינוך>>>>>>איןןןן במקום זה היה לנו יום ספורט____(כל שהו... שחכתי איזה..=/) והיה כיף.... במיוחד בקטע של הפרמידה שהאינו אמורים לבנות פרמידה מי נעליים.... .. אז היתה שריקה ואני מילה ויאיר מנסים לעודד אנשים כדי שיבנו... אז בהתחלה מילה אני ויאיר הורדנו נעליים ובנינו בסיס ואז הצתרפו לאט לאט עוד ילדים...ואז גם אירנה.. והיה לה מגף אז משום מה החנסנו נעל לתוך אחד מהם... כדי להביע... וכולם עזרו בזה.. זה היה הבדר הכי מגובש..(למרות שהיו כמה ילדים שלא רצו להוריד נעליים...=/ )


גם בכדורסל היה כיף והגעתי למסקנה שעם זורקים לסל כדור קטן אז יש יותר סיכוי שיכנס...=/ זה בדוק חח... ועברנו את השיא שהיה 20 ואנחנו הגענו ל-27...(אין לי מושג עם סימונה עברה אבל עדיין ישש חח)


ובסוף במקום הראשון זכתה ז4 מקום שני ז2 ו-3 ז3...(מקום שלישי....לפחות חח) היה כיף..=/  ומעייף כי חזרנו לספרות ואלה היתה שמחה כי לא הפרענו לה..חח רק שזה לא יעלה לה לראש לעשות כל פעם לפני ספרת יום ספורט..... כי גם כך כואבת לי הרגל כי דפקתי את הרגל שלי במדרגות...(כואב...=/)


וזהו... בינתיים... ביי=]



עריכה



משהו מצחיק!!!


שוקלד לא משמין!!!!!!


מי שואכל אותו משמין...חחחחח


(למי שלא הבין שוקלד הוא עצמו לא ניהיה שמן.


.. אלה מי שאוכל אותו חח)


תגובה 1: