יום חמישי, 15 בפברואר 2007

לפעמים לנשום לרווחה זה דיי קשה...=/


כי בשניה שסיימתם משהו אחד אז ישר בא משהו אחר....


ניקח לדוגמה את חיי=] חח ... ובדרך גם נספר לכם/לכן...... את מה שפיספסתם..=]


אז..... נתחיל מ- LOVE DAY למרות שזה נוצרי יחסית, אבל ל העולם חוגג.... אז הרשתי לעצמי לעשות כרטיסי לוב טו מי פרנדס=]


ונתתי להן ביום האהבה =]


קיצר בבית ספר..... אז היה יום רגיל יחסית..... טוב עד שהגענו לחינוך כמובן!


קיצר מה שקרה זה! בחינוך אז אירנה דיברה איתנו על העבודה קצת...


ואז היא דיברה על אלה....=/ כי השיעור הבאה היה איתה....


היא דיברה ודיברה ואז היא החליפה לנו קומות ישיבה... וכרגיל מילה נישארת מאחור.....=/


ואני האיתי צריכה לעבור ליד בר... משהו שלא כזה כיף...=/  אני חושבת??


קיצר זה היה דיי סיוט כי יש 2 אנשים בכיתה שאני לא רוצה לשבת לידם...1. בר ו-2.  שרון...


קיצר המזל הרע נפל עלי ועל יאיר (הוא יושב ליד שרון...=[ מסכן...)


ואז השיעור שכל הכיתה נידמה לי חיכתה לו זה השיעור של אלה :|  (לא הבנתם למה? תקראו למטה..... בפוסטים הקודמים)


בהפסקה חשבתי שיהו 2 אפשרויות לשיעור...


1. אלה תלמד ותיהיה דממה! או לפחות שקט...


2. אלה לא תלמד.....


ותאמת צדקתי=] אלה לימדה אבל היה שקט... זה היה די מוזר כי למרות שהיה שקט ואף אחד לא הוציא מילה (חוץ מכאשר היה צריך לענות תשובות...) אבל רק המופרעים הפריעו או לפחות ניסו....=/ כי לא הצליח להם כל כך.... וזה גם הפעם הראשונה שלמדתי...=/


ואז אירנה ניכנסה ושמה לב שיש שולחן חד פנוי =0 חח והיא הושיבה את בר מקדימה.... (ניצחון!) ואז כך היסתיים היום המעיין מוזר שלי...


חזרתי הביתה מותשת (ומפחודת מכל העיניין של המבחן!!) והלחתי למחשב ..... ב-4 הלחתי לדף ראם החדש כדי לקנות מחברות... ולצערי המחברות הכי שוות עולות 12 ש"ח חזרתי הביתה דף ראם................>>>>>>>>>>>>>>>> משועממת!!


הלחתי לילמוד ושם דבר לא ניכנס לראש שלי!!!!!! אז החלטתי לכתוב את החומר על דף ולילמוד מהדף.. עשיתי את זה(למרות שאני פוחדתי שלא כתבתי הכל...) קיצר הלחתי לישון..... ZZZ....


והיום=]


אין סקול מדעים שהיה קטע כל שהו שדיי הצחיק אותי... כי שחכתי את הספרים שלי בלוקר אז האיתי צריכה להוציא... אני מבקשת מעידית....ו-היא אומרת שלא עכשיו כי יש בלגן בחוץ.... קיצר ניגמר הבלגן והיא עדיין לא נותנת לי לצאת!


ואז היא אומרת להעתיק מהלוח..... ואני אומרת " מה באוויר ?!!" חח זה דיי הצחיק אותי ואז דר הסתכלה עלי כזה ואז הבינה למה התכוונתי.. ואז היסתכלתי לצד השני ודור ציחקק.....חח ואז הלחתי להוציא...


בדרך עברתי ליד מישהי שהיא דיי מופרעת כזאת...... וחשבתי"אולי היא תנסה לעשות לי משהו??, אבל אני יודעת קראטה .." ואז צחקתי לעצמי...חח (אי אם סטריינג'....) קיצר למדו ולמדנו ואז הגיע הצילצול להפסקה השניה (לפני המיבחן!!!) ז אני יורדת למטה וכל הטיק שלי קבד כמו לא יודעת מה...... ואז התחלתי לאכל בהצלחה לכוווולם ואז היה הצילצול לסוף ההפסקה...(ומה שדיי מוזר הלכתי למקום ולא שמתי לב שיש מיבחן כלומר ידעתי,  אבל לא היה לי החפת....=/) ואז כאשר התיישבנו אכלתי בהצלחה לאנטולי וליאור...(שיושב מולי...) =] ואז כאשר סימונה חילקה אז היא חילקה קודם לטור דלת...(לא הטור לי....) ואני כזה יושבת וידי על השולחן וזה ניראה כאילו אני מיטפללת=/ ....


ואז קרה משהו דיי מוזר אבל מצחיקק...... כאשר אנטולי כיבל תמיבחן שלו אז סתם היסתכלתי עליו.... (היסתכלתי על כל מי שקיבל מיבחן...) והוא חיך עליי לשניה וזה היה מה זה מוזר ולדעתי הוא לועג לי...... =/ כי ישבתי כזה כאילו אני מטפללת....=/ או שהו סתפם חייך עלי ... ומה שמעצבן זו הפעם הראשונה שהו חייך...(הוא תמיד צוחקק עם כבר...=/) קיצר במיבחן אז היה משהו שלא למדתי למזלי ידעתי..... =/ והיה משהו שלא עשיתי אבל זה כולה 5 שאלות...=/  אז זה בסדר..... ואז המשך היום היה סבבה כזה..... ובשעור של אלה.... אז היה מה זה מצחיק.... כי...


בן אז מישום מה הוא לקח לפז את הקלמר והו זרק אותו(ופז לא שמה לב...) אז החזרתי לה אותו.... זה היה בסדר... בינתיים..


ואז בן התחיל לנסות לפתוח את הטיק של רוני(שישבה בשולחן ליד...9 ותומר מאחור צוחק .. ובן מנסה לפתוח ואז כזה רוני מסתובבת לאחור לראות למה תומר צוחק...... ואני מטפקעת!! עם האיתם שם אז גם אתם האיתם צוחקים...=]


ואז לא במטמטיקה היה משעמם כרגיל..... ZZZ....ZZZZ....ZZZ


ותנך לא היה!!!! איזה כיף!!!!=]]]]]


בקיצור בחיים שלי אי אפשר להירגע כל כך...(אפשר רק צריך למצא זמן מסויים...=/...=])


אז... אני חושבת שאי אעדכן בערב..... עד אז ביי=]

2 תגובות:

  1. הקטע הזה של החג נוצרי זה מה זה מפגר>> זה לא נוצרי. זה אירופאי.  לאירופה יש מספיק שכל כדי לעשות חג אהבה אמיתי,ולא חג אהבה ביום של אבלP: אין לזה שום קשר אפילו למקל הכי קטן של הצלבO: [אני נשמעתץ כועסת אולי,אבל אני לאXD אני סתם דעתנית מוגזמת@@;]
    בר ושרון זה לא כזה נוראOO אל תכחו את המוגבלימניקים האלה כמשהו רעP: הם דווקא נחמדים^^
    אני שמחה שהלך טוב^^ אל תפרשי את זה כרעO: אנטולי דווקא נחמדP:
    בן סתם מפגר ואיודיוט י-י

    השבמחק
  2. הקטע הזה של החג נוצרי זה מה זה מפגר>> זה לא נוצרי. זה אירופאי.  לאירופה יש מספיק שכל כדי לעשות חג אהבה אמיתי,ולא חג אהבה ביום של אבלP: אין לזה שום קשר אפילו למקל הכי קטן של הצלבO: [אני נשמעתץ כועסת אולי,אבל אני לאXD אני סתם דעתנית מוגזמת@@;]
    בר ושרון זה לא כזה נוראOO אל תכחו את המוגבלימניקים האלה כמשהו רעP: הם דווקא נחמדים^^
    אני שמחה שהלך טוב^^ אל תפרשי את זה כרעO: אנטולי דווקא נחמדP:
    בן סתם מפגר ואיודיוט י-י

    השבמחק