יום שבת, 17 בפברואר 2007

משעמם לי......>>>>זה מעצבן.....


אני מעדכנת את הבלוג שלי לכל מי שקוא את זה...(משהו שעדיין אני לא יכולה לקלוט.... אנשים עם אתם קוראים אז לחות תגיבו!!!)


קיצר איזה יום הפסקנו??? חמישי לא??? מה היה בחמישי???


כלום.... אני חושבת....???... יום שישי.... או משהו שיותר טוב...=] בערך...=/


באתי לבית ספר..... ולבשתי את המיכנס הסנוע עלי.. החום... (כי הוא ניראה מה זה נורעי עלי.. הוא משמין אותי!!!)


קיצר הגעתי לבית ספר ובדרך לביניין שלנו פגשנו את רן וירדן ועוד 2 אנשים.. מילה היתה צריכה לשאול את רן בקשר לסקייטבורד(מתי הוא ילמד אותה??) ואני דיי התחלתי להיתעצבן, כי לא רציתי שאנשים יחשבו שאני חנונית או משהו כזה...ובימיוחד לא הכיתה הקודמת שלי שמישום מה אני חושבת שהם חושבים שאני חנונית, או משהו בסיגנון......  קיצר למזלי זה היה מהר ואז הלכנו לספורט... ושיחקנו מחנאים... הבנות של כיתה ז3 ו-ז2 נגד הבנים של ז3 וז2  (נידמה לי..)... והיה מה זה צחוקים יחסית... כי בהתחלה אז כל ה"חושבים ת'צמם" החליטו להיפסל בחוונה.......


ואז משום מה כאשר אחד החנונים  כיבל כדור אז מישום מה לרוב הם תמיד ניסו לפגוע בי... או לפחות לכיוון שלי ואני כזהה מיתחמקת... ואז היה גם קטע כזה קורע!!!


שכאשר מישהו ניסה לפגוע בי.. אז התחמקתי לאחור והאיתי מה קרובה לבנים שניפסלו והכדור התגלגל עליהם... והוא התגלגל ישר לידים של עופר... ואני עמדתי מולו!!! והחלטתי שאני לא אברח.... (כך כו כך לא היה לי זמן) אז אני עומדת מולו מול הפרצוף שלו והוא מיסתכל ביכלל לצד וזורק לשם...... ואני בורחת מישם בטיל ומיתפקעת....


ואז נפסלתי אחרי כמה זמן.. ... ואז גיא אז הוא תמיד כיבל כדור וכאשר זרק אז הוא עמה על הקו וזה היה כך תמיד!....=] חח


ואז בהיסטוריה היה כזה רגיל.... וכך גם בהמשך היום....... משעמם


וב-5:30 הלכתי לעשות את העבודת שורשים שלי.... ואז דורית התקשרה כדי שאצה החוצה... ולא יכולתי.... ואני מתחרטתה על זה!! =/


כי מסתבר שהיא קרה למילה והם יצאו החוצה... והבנים הגיעו.....=/


אבל מצד אחר אני שמחה כי בנים הביאו רוביה או רובים כאלה שיורים כדורי פלסטיק אז הם ירו במילה דורית ונוי..חח


אבל לפחות סיימתי את העבודה...=/.....


והבוקר היה מה זה מבאס כי רציתי לצאת החוצה עם מילה להביא אופנים... וסבא שלי רצה לנפח אותם והוא מנפח ולא מצליח ושוב  כל הזמן...


וזה כי הדבר הזה שלתוכו מכניסים את המשאבה אז הוא שבור..=/....  וביגללו כל האוויר יוצא....=/ אז מחר סבא שלי הולך ליקנות חדש...=/....


וזה כבר עולה על העצבים כי תמיד שני רוצה לרכב על אופניים אז הם מפונצ'רות וכאשר לא הם סבבה..=[ ... שונאת את זה....


ואז יצאנו החוצה והיה סבבה קצת.. וכאשר חזרתי אז התחלתי לדון עם ההורים שלי בנוגע לתחפושות שצריך לעשות כמה תיקונים והם לא רוצים.. =[


ואז הלכתי לארון לחפש משהו ואז מצאתי איזשהו בגד.. שהו מה זה מתאים לתחפושת שלי..=]  איזה כיף....=] ואני לובשת אותו.. עם העניבה של סבא שלי...(סבא שלי יותר מידי מעורב בחיי ... במובן המעשי.... זה מעצבן!)


ולפני כמה שעות יצאתי החוצה עם דורית והבנים לא היו שם..=/ טוב ד' היה שם אבל זה לא נקרה כי הוא היה עם אח שלו ואמא שלו...=/


(ורק על תחשבו שאני משתוקקת להם! אני סתם משועממת ומחפשת אנשים שיכולים להצחיק אותי..חח)


ואז נוי התחילה לזרוק חול על דורית... היא מדי פעם הצליחה לפגוע... (ודורית נהנתה מי זה...=/ ונידמה לי שמיהוחתף אותה ונתן לי שיבוט או משהו כזה..=/)


קיצר משעמם לי.. אני מחקה למחר כבר!!!! לפחות אז לא נידמה לי שיהיה משעמם... (למרות שיש מתמטיקה)


ומחר אני הולכת עם דורית לעזור לה למצא תחפושת ולקנות לאמא שלי מתנה.....


ביי בינתיים. אני זזתי ל...


zz....ZZZZ.....zzz.ZZZZ


חח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה