יום שני, 12 בפברואר 2007


אז......... איך להתחיל לכותב??? (יש התחלתי...=] חח)


אאם... נתחיל בלספר על "היום שעברתי..." מעוד מוזר.... למה??


קמטי בבוקר עם חלום מה זה מוזר!


בחלום הזה מיתקלחים במחונות כביסה! ואנחנו קנינו חדשה... והרי כאשר קונים חדשה אז צריך לעשות שטיפה בלי כלום, כדי שכל הליחלוך יצא.. והורים שלי שחכו מי זה..... והם החריכו אותי להיתקלח במכונה...(שדרך עגב היא ענקית!) ואז החרכתי את אוריין להיתקלח שם! (שמישום מה הוא גר אצלי =! )


והצחלתי לשכנע אותו ואז הוא הלך.... ואז היתעוררתי... מוזר לא.... קיצר... אני באה לבית ספר.....


ומרסל לא הגיע! טוב היא כן... אבל היא נוסעת לטיול.... אז היתה מורה מחליפה..... והיא אמרה שאפשר לעשות מה שרוצים.. בשקט ולמי שיש בעיות בלימודים בכל המיקצועות! אפשר ללכת עליה...(חוץ מאנגלית כי היא טיפה דיסלקטית....) ואז פיתאום באות עליה חברוה של בנות.... ואני החלטתי לכתוב שיר! באנגלית..... זה מה שכתבתי:



how can people believe


that Iam alone


if thay think just to say


"you will be O.K"


every moment


i can be destroyed


if thes people forget thet i am just a girl


when thay ask me


i say yas


when i need them thay say


"not now"


if it just like thet


then just when


but in said of me


i now that thay


love me



יפה לא? קיצר... בספורט.... קוביות או משהו כזה.. שצרך להביא שני בקבוקים מצד אחד לשני הכי מהר.. ואצלי הבקבוק נפל אז זה לקח לי זמן! ולכן היתה לי תוצעה לא טובה! זה לא הוגן!


ואז דריה היתה עצובה... ואני יודעת שהיא נעלבה מי מני כי אמרתי לה" ש...." ו... לא אמרתי לה... כי למה שאני אגיד? באמת לא היתה לי שום סיבה שאני אגיד "ש.." לא אמרתי.... כניראה אולי דריה בילבלה ביני או סתם דימיינה או שמהו..... כי אני לא אמרתי.... באמת! וגם עם האיתי אומרת לא האיתי מקחישה.... האיתי מיטנצלת או משהו כזה..... אבל לא אמרתי... ואיך שסיפרו לי את זה שאמרתי את זה.... אני עצמי נעלבתי..... לא יודעת למה כי זה העליב אותי שאנשים חושבים שאמרתי משהו אחד שהעליב אחר ואני לא אמרתי.... ודרך עגב.... אני בכל זאת מבקשת סליחה מי דריה.... למרות שזה לא קרה(אולי היא חלמה...) אז דריה סליחה 


ואז בשיעור אנגלית לא הבתי שיעורים! אין מי פירסט טיים במחצית הזאת! ואז היה מה זה משעמם!


לאחר מיכאן הלכנו למלאכה ואני מה זה התרגזתי על רוני! כי הקרש שלי היה על השולחן... וגם שלה ואז שרון באה ולוקחת לה.... ואז רוני חוזרת ולוקחת את שלי! ואומרת שזה שלה.... וזה ממש לא כי הקרש שלה היה כר משומש ויותר קצר מי שלה! ואחר כך.... כיבלתי את החלק לפניה והיא היתה אמורה ליהיות אחרי.. ולא היה לי איפה לנסר אז ביקשתי... כך או כך.... מה זה  משנה..... אבל לא היא לא רוצה הקרש שלה! למזלי לדר לא היה החפת... אז הישתמשתי איתה... חצי אני חצי היא.. היא עזרה לי ואני עזרתי לה.. וכאשר ניסארנו(ממש היה קשה...) אז היא החזיקה לי לכל מיקרה ולמרות שלא סיימנו אני אמורה לעזור לה בשיעור הבאה כאשר היא תנסר=]....


ואז היה צרפתית.... ואני יישבתי לבד! כי היא העבירה בשיעורים הקודמים את מי שישב לידי למקום אחר=] .... ואז החלום שלי התנפץ כי היא העבירה את אנתולי (אנטולי.. איך שלא כותבים את זה...) לידי..... אוף... זה לא שיש לי בעיה איתו.. זה פשוט שרציתי לשבת לבד.... =[.. אבל לא משנה... =]


ואז למדנו למבחן=[ ואז הביתה! ומילה שונאת אותי..... וזה מוכח.....! כי היא סיפרה לרינה ואיזבלה מי זה א' ולי לא..... זה דיי מעצבן.. כזה.... אבל אז אני ניזכרת שבכל זאת זה לא שאני מספרת למישהו על הסודות שלי...... =|


ואז חזרתי הביתה שמחה שאין בית ספר! וזהו.. לבינתייםםםםם בייי =] תהנו

2 תגובות:

  1. מה חבורה של ילדים?אני והאלגברה העילגת שלי התחלנו עם זה!!XDXD והחלום הזה עשה לי מצב כפית רציני ביותר..P:
    את אמרתXD מילים כמו:"ששש" ו:"נוו" יוצאות לנו בלי כוונה,בדקתיXD אגב,זה שטויות במיץ עגביות י.י את הבנאדם האחרון שמעליב אותיP: שכחת,את אח שלי?B-|
    ומקווה שזה בסדר;;~
    שרון מעצבנת י.י ורוני חמודה,אני בטוחה שהיא לא עשתה את זה בכוונה@@~;
    לשבת לבד זה נחמדXDXD לשבת ליד אנטולי?!XD גדול!XD
    מילה לא שונאת אותךXD וגם לךי היא לא סיפרה@-@;

    השבמחק
  2. מה חבורה של ילדים?אני והאלגברה העילגת שלי התחלנו עם זה!!XDXD והחלום הזה עשה לי מצב כפית רציני ביותר..P:
    את אמרתXD מילים כמו:"ששש" ו:"נוו" יוצאות לנו בלי כוונה,בדקתיXD אגב,זה שטויות במיץ עגביות י.י את הבנאדם האחרון שמעליב אותיP: שכחת,את אח שלי?B-|
    ומקווה שזה בסדר;;~
    שרון מעצבנת י.י ורוני חמודה,אני בטוחה שהיא לא עשתה את זה בכוונה@@~;
    לשבת לבד זה נחמדXDXD לשבת ליד אנטולי?!XD גדול!XD
    מילה לא שונאת אותךXD וגם לךי היא לא סיפרה@-@;

    השבמחק