יום חמישי, 22 בפברואר 2007

תקראו לי מכורה אבל לא החפת לי..... אני אוהבת הארי פוטר ואתמול התחלתי לחפש תמונות!!! (טוב בהתחלה התחלתי כי התיקיה הישנה שלי היתה פגומה.. אי אפשר להיכנס אז החלטתי לאסוף מחדש ואז גיליתי שהי לא ועכשיו יש לי המון תמונות..=] )


ואתמול גם התחלתי לחפש כל מיני שחקנים שנולדו בימים מוקרים וגיליתי ש....


אוליבנדר יצרני שרביטים (השחקן) נלדת ב-22.1!!!!! (היום הולדלת שלי=])


ולוציוס מאיפויל השחקן ב-6.6 מסכן....


וב-22.12 בתאריך של דריה הוא ולא אחר וולדמורט!! (השחקן...=/)  ואז התחלתי לצחוק כי סיפרתי לדריה והיא אומרת לי..."אז זה למה יש לי סריטה עמוקה..." חחח מצחיק פרד אתה גדול!!!


וב-25.2 פרד וג'ורג' (השחקנים....=/)  עוד מעט מזל טוב להם......


וגם בדרך מצאתי מישהו שאני חושבת שהו דומה קצת לעופר לא???? יש פו ושם קווי דימיון....=/ חח


(שיניים עקומות..חח)



הוא דומה קצת לעופר לא.??חח




ומחר לאמא שלי יש יום הולדת מזל טוב לה.... ולמרות שכמעט קילקלתי לכל המשפחה את ההפתעה...(כי הם לא יודעים שקניתי מתנה אף אחד לא יודע...) למזלי זה היסתדר....  בסוף.. כמעט קילקלתי בזה שנוי ביקשה מי מני לבוא איתה לקנות מתנה לחברה שלה ... וידעתי שלא ירשו לי...(ורציתי ללכת) אז אמרתי שאני הולכת לקנות מתנה לאמא... (וסבתא כאסה עלי שזה על המועד האחרון והכל... אבל היא הרשתה לי...)....


וכך או כך האיתי צריכה כרטיס ברכה אז קניתי.... וכאשר באתי הביתה החבאתי אותו כדי שלא ידעו....=/ 0אני שדון קטן=])


ומחר אני כבר מתחננת לקום מוקדם (לפני ההשקמה חח)  ולהוציא את המתנה שלי..... ולחבר עליה את הכרטיס...(כי היום אני מפחדת.. שלא יתפסו אותי...=/ ) ואז אני אצא..=] וכמו שאני מכיקה את ההורים שלי הם יתחילו להתנצל על זה שהם פיקפקו בי... בימיוחד סבתא שלי שכאשר חזרתי היום הביתה וסיפרתי לה שלא היה כלום שמצא חן בעיני אז היא כאסה יותר....(כי אמא יש רק אחת והיא רצתה שאני אשמח את אמא שלי... ואני כן רק שהיא לא יודעת את זה...)..... ובית ספר היה די משעמם...=/ ... עוד מעט מודדים אותנו..........


וגם היום האיתי אצל לימאי.. היה מה זה כיף........ למרות שכאשר שחקנו שח-מט (כי היא אמרה לי שהיא יודעת איך לשחק.....) אז נחנעתי כי טוב אני לא יכולה לעשות מהלכים כמו החלפה..(עם הצריח והמלך...) כי היא לא יודעת וזה מסבך אותה..... וגם נידמה לי שהיא לא האמינה לי.... אז נחנעתי כבר כי מה התעם... כבר לשחק כאשר יש לי רק מלך ו-4 חילים...(יכלו ליהיות לי שחקנים נורמליים אבל היא אכלה לי אותם וטוב עם היו את המהלכים.. הרגילים בעולם אז לפחות היה לי משהו..=/.. אבל לא משנה כך היא שחקה דיי טוב צריך רק ללמד אותה יותר על המשחק והפתיחות ועוד כמה...... אני נשמעט כמו מישהי שמעוד אוהבת שח.. ואני לא...=/... )


ובבית ספר אני ומילה התערבנו שמילה יםה... והיא אומרת שלא..... אז הסקמנו שלא נישאל בנות כי הן יגידו על 100 אחוז שכן.. ולא את המאניקים כי הם יגידו שלא... ולא את החנונים(אין לי תאור אחר בישבילם כי הם לא היחידים הכי חמים כי דריה לא חנונית...=/...) אז לא אותם כי הם לא יגידו כלום... אז בהתחלה שאלנו את איליה...(שיושב ליד מילה בצרפתית....) הוא אמר שכן..... (והוא לא דלוק עליה... תרגו...) ואז שאלנטו את הבנות..(למרות הכל...) וגם הן אמרו שכן.... ואז גלית רצתה לשאול את החנונים ואני ומילה אמרנו שהם לא יגידו כלום... וטוב צדקנו כי שאלתי אותם והם.. לא ענו...=/ הם התעלמו מי זה....... אז החלטנו להפסיק עם זה...... עם ההתערבות.....


וזהו... כל הדברים הכי מענייניםםם שקרו לי היום...ואתמול בערב...(חיי משעמממים לא צריך להגיד לי...)


ביי =]

4 תגובות:

  1. ואז אלכתי לדניאל ואמרתי לו "אני מתנצלת בשם החברות המטומטמות שלי..=]" והוא אמר כזה "כן.." וגלית חנקה אותי..XD

    השבמחק
  2. ואז אלכתי לדניאל ואמרתי לו "אני מתנצלת בשם החברות המטומטמות שלי..=]" והוא אמר כזה "כן.." וגלית חנקה אותי..XD

    השבמחק
  3. התאריכי לידה שלהם כאלה שמקסיים!1XDXD וכע,אני יודעת,אני גדולה!D< [לא,אבל כ"כ כ"כ לא!XD אני תקועה לגמריP:]וכע,הוא!!! הוא באמת דומה לו קצת!]; ואת מחמיאה לי;;תספיקי;;1והעיקר שהלכ הסתדר[=

    השבמחק
  4. התאריכי לידה שלהם כאלה שמקסיים!1XDXD וכע,אני יודעת,אני גדולה!D< [לא,אבל כ"כ כ"כ לא!XD אני תקועה לגמריP:]וכע,הוא!!! הוא באמת דומה לו קצת!]; ואת מחמיאה לי;;תספיקי;;1והעיקר שהלכ הסתדר[=

    השבמחק