יום ראשון, 11 בפברואר 2007

טיול שנתי 2007 כבוד!

"לטיול יאצנו אבנים מצאנו במחתש גדול בנננגב...." חח איזה שיר יפה..=] חח אני המצאתי..=]


אוקי.... אנשים שנים שלא כתבתי פוסט חדש... טוב זה לא שמהו קורה את זה...


שיניתי עיצוב קטן.. התמונה אני החנתי=] קרדיט לי.... בזכות הפיינט שופ שלי 8 (כי הורדתי קראק!!! סוף סוף.. חבל שלא מצאתי קראק ל-10 אבל גם שמונה בסדר..=]) לא משנה איזה כיף! עם אני זוכרת טוב הורדתי את זה ב... 5.2.07 כי יום אחרי זה היה יום לפני הטיול!! ואני זוכרת שהלחתי אז למילה..... חח.. לא משנה... אז מה זה בא לי לספר לכם(לי...) על הטיול..... אז כך...


אין זי מורנינג קמתי בבוקר כרגיל... טוב בעצם לא כרגיל קמתי רבע ל-6..... והלחתי לאכול ארוחת בוקר! טוסט קטן עם שוקו..(שעכשיו אני מצטערת ששתיתי אותו....=[) אז התלבשתי היתארגנתי... ושמתי לב שבחוץ יש עננים אז שמתי את המטרייה במזבדה לכל מיקרה...(כי לטיק הקטן זה לא ניכנס...9 אני יוצאת..... ופיתאום יורד גשם... קל אבל עדיין גשם! ואז האיתי בטוחה שאליקופטר/מטוס עומדים לפגוע בי... כי המיזוודה שלי משמיע קולות של מטוסים..... כל שניה היסתכלתי לאחור....


גיליתי לפחות שהמיזוודה שלי חכמה... כי כאשר עברתי כביש עם המון שלוליות... היא ניהיתה מסטולה.... חח כי היא כל הזמן עברה מיגלגל לגלגל.... ורק כאשר סיימתי לחצות הבנתי שהיא לא רצתה להירטב! ולכן היא זזה מיגלגל לגלגל....חכמה זאותי....


הגעתי למעלה מחפשת ומחקה למילה.... ואז התחיל גשם טיפה חזק יותר, התחלתי לחייג... ומילה אומרת לי שהיא טסיע אותנו באטו.... (שדרך עגב יש להם אוטו חדש כחול מהמם!!) הבנאדם הגיע.... ונסענו לנו לחוויות... יצאנו וחיכינו שמיהו מהתלמידים יבוא...


לקח שנים לאנשים להגיע! בקיצר המון בנות נידלקו על יוני המשץ...(הוא חמוד אבל לא להגזים...)


בהמשך הנשיא .. היה סבבה...(חוץ מהקטע המעצבן שהקאתי...בפעם השניה בחיים שלי, הפעם הראשונה לפני 10 שנים.... מוזר לא..)


עצרנו לארוחת בוקר... שכמובן..... באותו מקום עצרתי לארוכת צוהוריים גם כאשר נסעתי לאילת....


לא משנה מישם נסענו למחתש הגדול.... והיה מה זה כיף! מסוכן אבל כיף!


מישם לחוות האלפקות שהיה מה זה מצחיק שם! כי המון ילדים היו מטרה נעה לאלפקות וללמות.. חח וכמובן הן לא מפספסות אז ירקו עליהם!..חח


לאחר מיכאן(אני נשמעט כמו מורה לא...) נסענו סוף סוף לאכסנייה!! שם היתארגנו וזהו... טוב היתקלחנו וגיליתי שהסער שלי מתייבש מהר מעוד בחום של 25 מעלות... =] ואז הלחנו לארוכת הערב! שהיה מה זה מגעיל! כי היה רק שניצל,מקרוני קשה עם רוטב לא משהו,וטירס מגעיל! ואז הלכנו לחדר וחיכינו למסיבה... ואז התחילו הצרות!


כמה ילדים מהבנים אז נעמד להם המפתח אז הם קיבלו מפתח מסטר... שפותח את כל הדלתות והם התחילו לפרוץ לחדרים ולבלגן שם... חלק מהחדרים של הבנות הם לקחו תחתונים! איזה רעים.. אילינו לא פרצו כי כאשר ניסו אנחנו החזקנו תדלת חזק!


בדיסקו כמעט לא היה אף אחד... אז חזרנו לחדר.... של מיקה כי גלית דעגה לה... כי היא לא היתה בדיסקו ומיסתבר שהמשצים דפקו מפחיד כזה.. לא הבנתי כל כך.... ואז הלכנו כולנו לחדר שלנו, ואז יאיר וחבר שלו...(לא זוכרת מה שמו ישי או שי.. לא זוכרת כל כך...=/ ) אז כולנו שיחקנו אמת או חובה... והיה מה זה קטעים! ואנשים ! גם בלי נשיקות וחיבוקים אמת וחובה זה כיף חיים! חח (חרוז=])


ואז השתעממנו וכל אחת הלכה לישון בארך.. חוץ מי מני דר גלית ומילה, באיזושהי שעה כל אחת לקחה מיטה נישכבה ודר ומילה המשיכו לדבר... אני הישתעממתי אז הלכתי לישון.. ואז קמטי.... ב-4! ואני ודר דיברנו כל הזמן עלינו למיטה של גלית(גלית ישנה למטה..) ודיברנו ובבוקר כאשר הערנו את כולן אז שרנו את השיר


"


שלושה  טוקים בבוקר עשוקים


בפיטפוט מישפט פשוט בין שלוש מילים


בוקר טוב לטוקי


לטוקי בוקר טוב


טוב לבוקר טוקי


 לטוקי בוקר טוב"


ואז הן קמו ואז היתארגנו והיתה זריחה מה זה יפה! ואז... טוב הלחנו לכול,וז למצפה רמון לנחל  כל שנו והלחנו שם המון!


ואני האיתי ליד המדריך עם עוד כמה תלמידים.. וכל השאר מאחור וכל הזמן האינו צריכים לעצור ולחכות להם איזה 10-5 דק'.... ועד שהגענו לאוטובוס עבר המון זמן.... ואז נסענו הביתה=] ובדרך אז היו קטעים בימיוחד עם דריה דהיא ניסתה להעיר את רחל או משהו והאוטובוס עצר והיא טסה קדימה למושב שמולה והיא צעקה" הוא נגע לי בציצי!" לכול האוטובוס! וכולם צחקו אפילו היא! ואז  חזרנו ויום למחורת הינו רק 13 תלמידים! והיה מה זה כיף כי 1.הבנו מה לומדים...


2.המורות היו מה זה נמדות והיה כיף... בפעם הראשונה!


בקיצר שבת משמם....


והיום טוב אין חדש כל דך עם יהיה אני אעדכן=]


ביי

8 תגובות:

  1. ינה!!
    אם רינה היתה רואה את זה היא היתה מקבלת דום לב מכל השגיאות.. חוץ מזה אני קמתי לפני ששרתן..
    וגם זימזמתי את השיר כי את יודעת שכשאני מתעוררת אני מסטולה נורא..=]

    השבמחק
  2. ינה!!
    אם רינה היתה רואה את זה היא היתה מקבלת דום לב מכל השגיאות.. חוץ מזה אני קמתי לפני ששרתן..
    וגם זימזמתי את השיר כי את יודעת שכשאני מתעוררת אני מסטולה נורא..=]

    השבמחק
  3. שכחתי לכתוב שאני ממסטולה מדי לשיר..
    וגם שאת מעתיקנית עיצובים של אנשים אחרים בשם מילה!!

    השבמחק
  4. שכחתי לכתוב שאני ממסטולה מדי לשיר..
    וגם שאת מעתיקנית עיצובים של אנשים אחרים בשם מילה!!

    השבמחק
  5. הי יאנה הבלוג שלך מהמם מתוק חמוד מקסים אבל לא יותר ממך כמובן תמשיכי לעדכן את הבלוןג של יאנה המיסתורית והבלשים שלנו (חחח...) טוב יאנה אני מוסרת לך נשיקה חמה (אני לא לסבית אל תדאגי...)
    מי שלא נכנס לבלוג של יאנ המפגר טוב אני ניצלתי כי אני ניכנסתי יופי אכשיון אני לא מפגרת טוב אתם גם לא מפגרים כי אם אתם קוראים את תגובה זו זה אומר שאתם בבלוג של יאנה טוב תמשיכו לגלוש מי שלא גולש בבלוג שלה מפגר מטומטם בן.. (טוב בלי קללות...) טוב בקיצור יאנה את ילדה סליחה *נערה מקסימה מתוקהה 100% אין לך מה לתקן ידידה מעולה!!1 בסליינג (אחלה של ידידה), (סבבה של ידידה) טוב לי אין בלוג כי הבלוג המהמם של יאנה מספיק לי אתם מסכימים איתי נכון?? אם אמראתם כן תגיבו לבלוג שלה מיד!!! אם אתם לא מסכימים אתם מפגרים מטומטמים טיפשים מגעילים וממש לא באופנה כלומר מיושנים...תשלחו את הבלוג הזה ל- 1000 אנשים לפחות!!!!!!!!!!! הבנתם אותי!!! מיד!!!

    השבמחק
  6. הי יאנה הבלוג שלך מהמם מתוק חמוד מקסים אבל לא יותר ממך כמובן תמשיכי לעדכן את הבלוןג של יאנה המיסתורית והבלשים שלנו (חחח...) טוב יאנה אני מוסרת לך נשיקה חמה (אני לא לסבית אל תדאגי...)
    מי שלא נכנס לבלוג של יאנ המפגר טוב אני ניצלתי כי אני ניכנסתי יופי אכשיון אני לא מפגרת טוב אתם גם לא מפגרים כי אם אתם קוראים את תגובה זו זה אומר שאתם בבלוג של יאנה טוב תמשיכו לגלוש מי שלא גולש בבלוג שלה מפגר מטומטם בן.. (טוב בלי קללות...) טוב בקיצור יאנה את ילדה סליחה *נערה מקסימה מתוקהה 100% אין לך מה לתקן ידידה מעולה!!1 בסליינג (אחלה של ידידה), (סבבה של ידידה) טוב לי אין בלוג כי הבלוג המהמם של יאנה מספיק לי אתם מסכימים איתי נכון?? אם אמראתם כן תגיבו לבלוג שלה מיד!!! אם אתם לא מסכימים אתם מפגרים מטומטמים טיפשים מגעילים וממש לא באופנה כלומר מיושנים...תשלחו את הבלוג הזה ל- 1000 אנשים לפחות!!!!!!!!!!! הבנתם אותי!!! מיד!!!

    השבמחק
  7. הטיול היה גדול!3>
    המזוודה השמיע קולות של מטוס?!XDXD איזו מזוודה מאגניבה!XD גם אני רוצה כזאת;;
    אבוי,הקטע עם יוני היה הכי גדול בטיול!!XDXD לדעתיP: ממש ממש אהבתי את הבנות שנדלקו עליו,תוך כדי שאני דיברתי איתו על של"ח וכאלהXDXD וגאד,מש"צים#$%^& זה טוב!;;; [ופה אני סותמת על המש"צים כי זה יקח לי כמה תגובות טובות..XD]
    זו הייתה אשכרה הפעם השניה?00; כיף לך;; וזה בסדר,הייתי מספיק אח שלך והקאתי גם!P:
    זה לא הםXD אחרי הרבה בירורים,זה לא המוגבלים שלנוP: רק בן..XDXD והן קרעתן אותי!XDXD "מי זה?" "לואי השמן.תפתחו יא שמנות!;;"  איזו פושעת אני...P:
    זה לא היו המש"צים@@~;;
    אשכרה גם את ומילה כתבתן על הקטע הזה!XD  אני והציצימ שלינ כ"כ מצחיקים?P: אוקיי,מיצי וקיצי,להצחיק!P:
    והשיר של המש"צים גדול33>

    השבמחק
  8. הטיול היה גדול!3>
    המזוודה השמיע קולות של מטוס?!XDXD איזו מזוודה מאגניבה!XD גם אני רוצה כזאת;;
    אבוי,הקטע עם יוני היה הכי גדול בטיול!!XDXD לדעתיP: ממש ממש אהבתי את הבנות שנדלקו עליו,תוך כדי שאני דיברתי איתו על של"ח וכאלהXDXD וגאד,מש"צים#$%^& זה טוב!;;; [ופה אני סותמת על המש"צים כי זה יקח לי כמה תגובות טובות..XD]
    זו הייתה אשכרה הפעם השניה?00; כיף לך;; וזה בסדר,הייתי מספיק אח שלך והקאתי גם!P:
    זה לא הםXD אחרי הרבה בירורים,זה לא המוגבלים שלנוP: רק בן..XDXD והן קרעתן אותי!XDXD "מי זה?" "לואי השמן.תפתחו יא שמנות!;;"  איזו פושעת אני...P:
    זה לא היו המש"צים@@~;;
    אשכרה גם את ומילה כתבתן על הקטע הזה!XD  אני והציצימ שלינ כ"כ מצחיקים?P: אוקיי,מיצי וקיצי,להצחיק!P:
    והשיר של המש"צים גדול33>

    השבמחק