יום שישי, 23 בפברואר 2007

מזל טוב לאמא!

מזל טוב לאמא....!!!!!!!!!!!!


והינה מה שקרה לי.. משעה.....6 בבוקר....


קמטי לי ולא היה לי כח איפלו להוציא את המתנה של אמא שלי... כי האיתי עייפה... ואז נשארתי במיטה עד ל-וחצי... בזמן הזה חשבתי על בת דודה שלי..... שהי בתך תתקשר.... ולמרבה הפלא באותו הזמן מישהו התקשר..... והדבר הראשון שעולה לי לראש.."זו היא.. מי עוד יכול להתקשר בשעה כזאת ..." וצדקתי.. ואז הוצאתי את המתנה ושמתי אותה בינתיים מתחת לשולחן.... ויצאתי החוצה לק=ראת טלוויזיה........ באיזשהו שלב סבא שלי ביקש מי מני ללכת לאמא שלי...... והלכתי עליה עם המתנה ואז היא שמחה... והיא רצתה לפתוח את המתנה עם סבתא שלי...... אז הלכנו לסבתא שלי.... שנידהמה כולה והיתה בפה פעור למראה המתנהחח... והיא התחילה לספר לאמא שלי איך היא העליבה אותי אתמול....חח ומה שהיא רמה לי.... וזה שהיה גם קטע שאמרתי לה שהי תצתרך לקחת את דבריה חזרה..... והיא באמת לקחה=/ ובבית ספר לא היה ספורט....כי סיגל היתה צריכה לקשת את המגרש..... אז בזמן הזה דר החליטה הי לא רוצה לדבר עוד עם גלית ומילה כי לפי דעתה הם עזבו אותנו...... וזה לא ניפתר.. אז את שאררית ספורט ביליתי עם דר..... ולא היה היסטוריה ואזרכות כי היה לנו מופע.. ומישהו ששחכתי איך קוראים לו.. בא והתחיל להקפיץ כדורים על הראש.... (הוא הקפיץ אפילו את הכדור הקטן הזה שיש במשרוקית וגולה... וזה כאב....) וזה היה נמחד כאשר תלמידים התחילו לנסות גם..חח וג"ג היה בסדר...=/ משעמם כזה......


ובסוף היום יאיר שוב קרה לי אנה..... וזה מעצבן!!!! אז לא הכי יחולתי להחזיר לו... =/ זה מעצבן.....=/ אבל לפחות הצלחתי משהו....=/..חח


וב-6:30 אני הולכת לחברים של המשפחה (הם חוגגים יום הולדת...XD ביום שלאמא שלי יש יום הולדת.. ולהם ב-20 XD)


ועוד משהו שקרה לפני חצי שעה בארך....



לאמא שלי יש היום יום הולדת אז סבתא שלי הזמינה פרחים, לפני כמה דק' אז מגיע איש עם פרחים וסבתא שלי פותחת לו את הדלת.... והיא מסתכלת על האיש וקוראת לי ... כדי שאגיד לאיש שזה חלא הזר שהזמנו.......


בזמן שססבתא שלי מנסה להסביר לאיש שזה לא הזר מגיע איש נוסף עם עוד זר.. ואז סבתא שלי אומרת " או הינה הינה" אז האיש השני נתן לה את הזר שהיא הזמינה.. והאיש הראשון והמסכן לא יודע מה רוצים מי מנו הוא בא למסוא את הזר שלו לאמא שלי.... שאז מסתבר שביכלל חברה של אמא שלי הזמינה לה את הזר הזה...חחח


 


איזה קטע באותו הזמן.. הם הגיעו...חח



שיניתי צבע חח.... ביי בינתיים=]

8 תגובות:

  1. בלוג מקסים :]רוצה להחליף לינקים? אם כן לנקקי, תגידי לנו ונלנקק גם

    השבמחק
  2. בלוג מקסים :]רוצה להחליף לינקים? אם כן לנקקי, תגידי לנו ונלנקק גם

    השבמחק
  3. היה יום נחמדXD קראו לו אייל אורן^^ וזרי פרחיםXD גדול!XD

    השבמחק
  4. היה יום נחמדXD קראו לו אייל אורן^^ וזרי פרחיםXD גדול!XD

    השבמחק
  5. מזל טוב D;
    פוסט חמוד ביותר P:
    >:D< <בעצם זה כיף >< >

    השבמחק
  6. מזל טוב D;
    פוסט חמוד ביותר P:
    >:D< <בעצם זה כיף >< >

    השבמחק