יום שלישי, 13 בפברואר 2007

איזה יום!


אני לא יודעת מה לעשות =[ או =]  כי זה היום הכי =()


למה??? זה למה


אוקי.. בבוקר ....


שעה 1... אנגלית בוחן.. אני חשובת שאני לא אקבל 100 מקסימום 80.... או 90... לא יודעת....


שעה 2... אנגלית שוב רק הפעם בדקנו שיעורים מה זה משעמם!


שיה 3. ספרות בוטל ירידה למיקלט... בהתחלה היה בסדר אבל כאשר הגענו אז כל המופרעים נידחפו עלינו וגיא נפל!! על גלית ועל היד שלה... והמרפק של אותה יד היה  על הברך שלי.. וזה כאב לי ולה!!! ואז הוא נפל על אנה....=|


ואז גלית היתה בדיקי..... ביגללם (למרות שאני עדיין חושבת שביגללי...)


שיעור4... צרפתית.. זה היה מה זה מוזר בהתחלה לפני שסימון באה.. כי אנטולי...(כתבתי נכון!) אז הוא יושב לידי... והיתה שיחה מה זה מוזרה ומצחיקה...


כך זה הלך...


"ויאמר אנטולי לינה.. אני עדיין כואס עלייך"


"ותאומר ינה לאנטולי אתה סולח לי?"


"ויאמר אנטולי לינה לא"


"ותאמר ינה לאנטולי מה החפת לי.."


"ויאמר אנטולי לינה שתקי"


חח.. וזה אמיתי מילה במילה!!


ואז בצרפתית.... אז סימון בדקה שיעורים ואני שחכתי לעשות משהו אחד שהיה בדף  השני.... ואני כזה מעבירה והיא אומרת "ינה.." כדי שאקרה ואני מסתכלת וקולטת שלא עשיתי... וזה היה תרגיל להפוך משפט לרבים אז אני אומרת "הופחים לרבים..." וכולם מסתכלים עלי וגם סימון אז אני כזה באותה שניה ניזכרת מה אומרים ואמרת את התשובה ואז נירגעתי כי היא לא נתנה לי כל כך להגיד את ההמשך איזה מזל היה לי... ואז סימונה צעקה על דר כי היא לא עשתה משהו טוב..... והיא כל הזמן! שמישהו לא עשה טוב היא כזה אומרת צועקת כזה רואה דר.. וזה היה מה זה מעליב.... ובוסף השיעור ניסינו לעודד אותה הצלחנו קצת.....


שיעור 5. הבעה טוב זה התחיל די בסדר.... אלה התחילה ללמד ואז רחלי השמיע מוזיקה בפלפון והיא לא חיבתה ואלה אומרת לה לחבוט והיא לא עשתה כלום! ואז כולם התחילטו להפריע כזה והיא ניסתה ללמד ואז היא החליטה לעצור.. וישבה בכיסא שלה.. כרגיל.... בהאיזשהו מובן..... ואז קרה משהו מוזר היא קמה ויצאה מהכיתה למיסדרון והתחילה לבכות ביגללנו! כי הפרענו לה ואז כולם כזה יצאו החוצה ועמדו סביבה ולא אמרו כלום! והיא כזה בוכה ואז אירנה באה ואלה היתה בחוץ היא דיברה איתנו ועל זה שכניראה יהיה לנו עונש קולכתיבי וצריך לעשות משהו בעיניין.. ואז בסוף השיעור ניגשנו עליה ושאלנו אותה מה כדי לעשות והבהרנו לה שזה ביגלל המופרעים..... כל מה שקרה.. יאו ... וגם הצעתי לה להחליף מורה כלומר באמת רע לה.... ורע לנו כי היא לא מצליחה להישתלת עלינו..... אנחנו לא לומדים ולה קשה.. אז זה הכי כדי.....


קיצר חזרתי הביתה.. ושום דבר מעניין..... =| ... אבל מי יודע.... אני מרחמת על אלה למרות הכל.....


 


עידכון


גלית כן אוהבת אותי....=] ולא כואסת עלי...=]


ודרך עגב..... לילמוד לצרפתית זה משעמם!!!!=/ ואיזה כיף מחר יום האהבה!! =] הבין לאומי או משהו כזה...=]


טוב בלחתי

2 תגובות:

  1. הבוחן באנגלית היה מה זה קל ומפגר@@;~
    באנגלית יש לנו מה זה רמה נמוכה. השיעורים ממש משעממים. והכל בגלל כמה מפגרים שלא יודעים אפילו מה זה IS ._."
    אל תקראו להם מופרעים!!XDXD להתפא זה כיף,אבל להיות מוגבל זה לאXDXD הם מוגבלים כמו שהחנונים הם רנדומלים;;~ היא לא הייתה ביכי בגללך,אני בטוחה י.י"
    באמת?OO אמרת את זה?OO אני צריכה לזכור יותר פרטים,אני ממש עילגת לאחרונהXD
    דווקא עודדנו אותה היטבD: וכע,זה החלק היחידי שאני לא אוהבת בסימונה@@~;
    זה היה באמת מוזר._." ממש התחלתי לבכות כי היא בכתה._. ראר.
    ובארור שגלית אוהבת אותך!O:
    וצפרתית זה הכי כיף;;~ [נראה לי אני היחידה שאשכרה זה השיעור הכי אהוב עליה@@; ]
    אוהבתאותך3>

    השבמחק
  2. הבוחן באנגלית היה מה זה קל ומפגר@@;~
    באנגלית יש לנו מה זה רמה נמוכה. השיעורים ממש משעממים. והכל בגלל כמה מפגרים שלא יודעים אפילו מה זה IS ._."
    אל תקראו להם מופרעים!!XDXD להתפא זה כיף,אבל להיות מוגבל זה לאXDXD הם מוגבלים כמו שהחנונים הם רנדומלים;;~ היא לא הייתה ביכי בגללך,אני בטוחה י.י"
    באמת?OO אמרת את זה?OO אני צריכה לזכור יותר פרטים,אני ממש עילגת לאחרונהXD
    דווקא עודדנו אותה היטבD: וכע,זה החלק היחידי שאני לא אוהבת בסימונה@@~;
    זה היה באמת מוזר._." ממש התחלתי לבכות כי היא בכתה._. ראר.
    ובארור שגלית אוהבת אותך!O:
    וצפרתית זה הכי כיף;;~ [נראה לי אני היחידה שאשכרה זה השיעור הכי אהוב עליה@@; ]
    אוהבתאותך3>

    השבמחק