יום שלישי, 30 בינואר 2007

כמה זמן לא הגבתי??? אולי כדי לי לסגור.... בכל זאת זלא שמישהו קוראה את זה...(מזל...חח)


טוב נוו אני חושבת שמה שנותר לי להגיד (או יותר נכון לכתוב...) זה את קטע החיים שלי שפיספסתם...(חח זה לא שמיהו מתעניין...)


טוב אז מה היה לנו מ.. יום שני??? טוב האמת היא ש...כלום עד יום שישי....


מה שקרה ביום שישי....:


אחד הימים הכי טובים שלי במחצית....הזאת...זה היה יום שישי ה-26.1... (גם ביגלל שסוף סוף עברה מחצית!!! ולמרות שיש עוד 5 מחציות עד שאני מגיע לתיכון... בכל זאת זה משהו....)  בבית ספר בבוקר כאשר היה אמור ליהיות לנו ספורט..... שיחקנו מחניים!!! ולא למדנו זה היה מה זה כיף! למרות שהקבוצה שלי לא ניצחה..(היו לנו שני משחקים... טוב אחד וחצי כי במשחק השני היה צילצול בעמצה...)


אז היה כיף כך.... ואז בהיסטוריה..... לא היו היו שיעורים וסתם דיברנו על...... עם אני לא טועה זה היה על נשיא המדינה..... ועל זה שהו אנס והכל...


ואז איך שהו הגענו לקטע שמרסל דיברה על ....טוב.... על זה..... היא הבן אדם הראשון שאני מכירה שיכול לדבר על זה... חופשי...(טוב חוץ מי לימור היועצת משנה שעברה אבל גם היא לא דיברה איתנו על זה... וזה מוזר היו אמורים להביא שנה שעברה מומחית ומומחה לבנים ולבנות ולהרצות.. טוב לא שמנה...) בקיצר היא דיברה ודיברה והדבר היחיד שני הכי זוכרת שאת רובכם יבאס זה שאסור מיתכת לגיל 17 לבנות....(היא לא ציינה בנים... מעניין למה...) ושהבן שהיה עם הבת יכול להיכנס למעצר גם עם זה היה בהסקמתה... כל העיניין... טוב נפסיק השיחות האלה ביני ובין עצמי...(כי אף אחד לא קורא...!!!) כי העיניין הזה עולה על העצבים לפעמיים....


טוב אז נממישך יותר קדימה מישעיור היסטוריה.... לזה שאין אזרחות כי הכיתה הניפלאה שאני מודה לה מעוד עושה פעילויות לקראת סוף המחצית.. איזה כיף אין אזרחות וכיתה ז2 ואנחנו שיחקנו...... או בכדורגל או מחניים...... (רוב הבנים בכדורגל... לא כולם ורוב הבנות במחניים לא כולן..) בקיצר ניצחנו את ז2 !! איזה כיף!! לאחר כל העיניין הזה...


חלוקת תעודות!


כן עיניין שמעוד אבל מעוד הפתיה אותי באי היתרגשות שלי...0אני מתחילה לחשוב שלא אתרגש לעולם!!! או שלא אתרגש עד שמשהו באמת טוב יקרה כמו........ טוב לא יודעת אזכה בלוטו.... או יהיה לי חבר...(מתי זה כבר יקרה....חח) בקיצר משהו בסיגנון....)


ואז אירנה ניכנסה..... והבנתי משהו..... אני חושבת שאני מתחילה לפתח פחד מאירנה...מפחיד וזה בטח ביגלל השם שלה...(בכל זאת לאמא שלי קוראים גם אירנה.... וזה מפחיד קצת....)


ואז היא התחילה לחלק תעודות.... (משהו שלוקח המון זמן!)


בקיצור כיבלתי ת'תעודה שלי


הדבר הראשון שעשיתי זה לפתוח...(כמובן...9 היסתכלתי על הציונים שלי... סתם כאילו היו תרגילי חשבון או משהו....


ואז חשבתי לעמצי מעניין כמה כיבלתי בספרות...(באותו שלב עדיין לא הבנתי מה הציונים שלי.... היסתכלתי עליהם כמו שמיסתכלים על ספר מבפנים לפני שמתחילי לקרא רועים ק תמונה עם מילים....) חשבתי על ספרות כי טוב כי כיבלתי במיבחן 25 ולמרות שזה רק חצי מהציון עדיין פחדתי שאקשל..... בכל שאת זה שיעור עם אלה! והודהמתי מהציון..... 75 בספרות!!! ועוד יותר הודהמתי שהמצב שלי בכיתה יותר טוב מי של מילה... כי לפי הציונים במיבחן היא כיבלה יותר.... אבל בספרות ביכלל אני כיבלתי יותר.....(בתך כי אני יותר משתתפת..... חחח בלי להעליב אף אחד...) ואז נידהמתי לגלות שבהבעה זה -70 כי אני חושבת שאני יותר טובה בהבעה...(למרות שבין שניהם ספרות יותר שווה...) ואז שאר הציונים שלי היו סבבה..... הממוצע שלי זה-80 ב-9 נק' העלתי אותו... מתחילת השנה..... בטח ביגלל שאז עדיין לא התרגלתי לבית ספר..... ואז יצאנו החוצה.... אני ומילה... וכפי שתיכננו אנחנו נפגשים ליד השער ...(כל מי שהולך לשזר....)  


לי היו רק 8 ש"ח  מספיק בישבילי ובישביל מילה חסרים רק 2 בקיצר גם ניקבה עלנו ואני חייבת לגל 2 ש"ח ומילה חייבת לי 5......


בקיצור נסענו לנו לשזר...(אני,רינה,איזבלה,מילה,גל,ליאורה,עם אני זוחרת טוב אז גיל,ורן.... וזהו לא..??)


גיליתי שמהפעם האחרונה שהאיתי שם... בנו שם את הגג הזה... גג כחול!!


הלחנו בהתחלה לזוהר הרנו לה תתעודות ותאמת לי יש תתעודה הכי גרועה לכול יש מעל 90  .. ולי רק בין 85 ל-70  (חוץ מי מדעים 95!! מתה על עידית!!! המורה הכי שווה!!חח)  ואז הלחנו לאתי ואז למיכל...(שאיך שהו היא עדיין זוכרתא ותנו 6 שנים עברו...) טוב אני יודעת שהיא זוכרת אותי ואת מילה... כי טוב כי היא קרה לי..... "מילה,....." ועניתי"ינה..."  זה מה זה עיצבן אני לא דומה למילה!!!


ואז הלנו ליונית שאגב.... התעודות החדשות של שזר מה זה מגניבות!!! מקנה בנוי!! ... ומעניין אולי עוד יותר למה כל פעם אחרי שכולם הראו את הציונים שלהם תמיד אני מראה ואומרים לי "זה בסדר זו טעודה נפלאה .... היא לא גרועה..." זה לא שאני חושבת שלילי עליה אנילרוב מיסתכל על החיובי.....  ואז... הלנו ל(וואי שחחתי איך קוראים למורה למדעים....) שלמזלי...(הציון הכי טוב שלי זה מדעים 95 כבוד!!) ולאף אחד לא היה ציון במדעים מיתחת ל-90 עציבן אותי שלכולם יש קשר עם המורים של חטיבה א'!!


ואז כל אחד חזר הביתה.....


אני התכוננתי למסיבה!!!! שאגב... קנינו חטיפים (שלדעתי זה הספיק...) ואז כאשר שמנו אותםפ על השולחן מייתברר שזה לא הספיק (אני עדיין נחושה שזה מספיק...) וסבא שלי שעה לפני המסיבה הלך לקנות... ...(בסוף תמברר ששצדקתי... והדיטת החטיפים שלי נידחת עד שלא אגמור הכל!! ..חח)


 


*אני חושבת ששברתי שיא עצמי הקטע הכי ארוך של ינה...*


בקיתר כיבלתי מתנות וכו'..... וביגלל שהמתנה של אמנדה...(הבת של החברה של אמא שלי שהוזמנה על ידי אמא שלי!!) יש לי בדיק כזה בבית אז החלפנו את זה במשהו יותר שווה....MP3 GB1 ואת הישן אני נותנת לאמא שלי.אהבתי  אאת כל המתנות!!!


טוב ואז הלחתי למילה לישון אצלה ורעינו סרט ואז הלחנו לישון... ואז קמנו.... ואז.... (ואז.. ואז ואז... דבורה היתה הורגת אותי...חחח יבין מי שיבין)


בבוקר שיחקנו הארי פוטר(כבוד!!) והצלחתי סוף סוףף לעבור את המשימה ושימנו ת'מישחק!!! (בזכות אסיה שוב כי בפעם האחרונה זה היה בקטע קשה אחר לא משנה העיקר הניצחון!


ואז חזרתי הביתה.... וזהו....  לאותו היום!!


יום ראשון.... ראינו הצגה של כן לא שחור לבן..... מה זה יפה לדעתי...0בימיוחד עם הקקי יבין מי שיבין..) והיה מגניב לראות את דובי מהאלופה... משחק שם..... וכאשר חזרנו אז היה אמור ליהיות לנו אנגלית..(והיה..!!) וכל מי שהלך מכבל עבודה!!


יום שני-כלום לא מעניין חוץ מהקטע של הMP....


שלישי... היום טוב כלום לא מעניין כל כך חוץ מהגשם שיורד


וזהו לבינתיים...


דרך עגב...  ביום חמישי היה לנו ערב הורים תלמידים.... ורקדנו את הריקוד ואין ל דאגות וכל החזרות וזה שנישארנו עד מאוחר בבית ספר היה לטובה!!!


ביי בנתיים!! =]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה