יום שבת, 20 בינואר 2007

עוברים עלי ימים לא משהו...:P ... לא טוב לי..(רע לי..) ...חחח (זה נשמע משפט כמו של אלה!!!)


 


הסבר....(סתם כי באלי... לספר...חח)


-כל השבוע קרעתי ת'תחת שלי... בשביל ריקוד שכניראה אני לא עושה אותו....


-משעמם לי..


-אמא שלי  חושבת שאני צריכה ליהיות בהקבצה ג' כי אני לא אוהבת מטמטיקה.... ומי שלא אוהב את זה הוא גרוע בלימודים..( עם אני גורע איך אני כיבלתי 86??!!! באמת!!!)


-אין מה לעשות בפארק...(לדעתי דורית ומילה מתחילות להישתגע.... הן מדמינות שהסקי קקי הם תינוקות..... מפחיד...)


-שוחכים מי מני..(לדעתי...)


-עדיין לא מצאתי עם מי ללכת לשזר ביום שישי.... (עם מישהו הולך...??)


 


וכל זה עולה לי על העצבים!!!


למזלי חלק מהדברים אפשר להוריד כי זה ניגמר!!!


וגם שבוע הבאה אמור ליהיות מצויין..(לפחות כך אני מכווה...) כי יש לי יום הולדת!!! ביוםם שני!! ואני חוגגת בשישי..=]


ואני לא ממש מתרגשת.. האמת שכמעט שלא שמתי לב שזה כבר כאן..(לא שמתי לב גם שעברה חצי שנה.. באמת!!)


ואני מתחילה לחשוב ללכת לפסיכולוג.. כלומר אני ינה לא מתרגשת כל כך מי זה שיש לה יום הולדת בעוד יומיים(כולל היום..)


מישהו יכול להמליץ לי..??? חח...


 אני גם צריכה להישתנות... לשפר ת'אצמי... לדעתי.. אבל מה???


 


מה כדי לשפר?


-את זה שאני מדבר מוזר


-אף אחד לא מבין אותי0


-להרזות דחוף!!


-את הזיכרון...


יש לכם עווד הצעות???


ואסור לי גם לשקוח ש..


-אני צריכה לבקש סליחה מדורית כי לדעתי העלבתי אותה... כי אני מזניחה אותה... קצת...


 


טוב.. נו...  זהו עד כאן העידכון הבאה שליכניראה יהיה ביום שני או שלישי...


או מחר.. עם יהיה לי חשק...


2 תגובות:

  1. יום קקי?לא;;; -אבל הוא מתקיים בסוף~!0= וזה הכי חשוב3;-לכולנו,תמצאי אאיך אפשר להשתעשע~!D= -זה מה זה שטויותOס;;;; אני מכירה המון אנשים שמשעמם להם והם עשרD=-מילה ודוריתמפחידות אותיO_O -מה פתאום?!><*גומן,אני לא יכולהXDתהיה את עצמך,זה הכי טוב[=את לא מדברת מוזר י.י אני מבינהD=דחוף?P: לאאאאא]; מה זה לא. את לא צריכה בכלל]; זכרוןXDלא,כי לא צריך,פשוט תהיי את עצמך3>

    השבמחק
  2. יום קקי?לא;;; -אבל הוא מתקיים בסוף~!0= וזה הכי חשוב3;-לכולנו,תמצאי אאיך אפשר להשתעשע~!D= -זה מה זה שטויותOס;;;; אני מכירה המון אנשים שמשעמם להם והם עשרD=-מילה ודוריתמפחידות אותיO_O -מה פתאום?!><*גומן,אני לא יכולהXDתהיה את עצמך,זה הכי טוב[=את לא מדברת מוזר י.י אני מבינהD=דחוף?P: לאאאאא]; מה זה לא. את לא צריכה בכלל]; זכרוןXDלא,כי לא צריך,פשוט תהיי את עצמך3>

    השבמחק