יום ראשון, 14 בינואר 2007

איך פועל הלב של ינה??? מעוד מעניין אותי!!!

אוקי... אני מודעה לכך... שאני לא כותבת מעדכנת..(מה לעשות עם אף אחד לא מגיב.... למי אני כותבת?? לי נכון! חח...)


טוב אז הינה אני כותבת והנושא המרכזי שלי להיום. הלב והמוח שלי ... (אין מה לעשות בשיעור מטמטיקה.. חוץ מלחשוב לשמות של כותרות.....)


טוב אז נתחיל ביום של המסיבה.....


 


אוקיי...


טוב בבית ספר...


לא היה שום דבר מיוחד...0חוץ מזה שכל הזמן הבנות שואלות.. 'את באה?' 


טוב.. בערב... בפעם הראשונה השער שלי התייבש מעוד מהר מהרגיל..(נס מה'....) 


ואז מילה.. אומרת שהיא עומרת שהיא לא רוצה שאני ולימאי נחקה לה.. אז אנחנו הולחות.... הגנו ... לבית ספר.. והיינו רק היא אני אלון ואנטולי.... (לרגע חשבתי שאנחנו היחדים..) ואז רק ב-7:10 כולם התחילו לבוא.. ואז מילה מתקשרת... והיא מגלה שההסעה מגיע ב-15.... והיא מחליטה שהיא לא באה.. ואז אני מגלה שהיא באה ב-20.. ואני מתקשרת למילה.. ואמרת לה לטוס לכאן.....  והיא באה... מאז שהיא באה.. כל הבנות הלחו לעמי.... ואנחנו..(כל החברוה... בערך אני מילה גלית ולימאי... נשארנו לנו ודיברנו.. כך היה כל הזמן!!! עד שחזרנו הביתה.. וגם כל הבנות כזה.. היא מעוד מוזרות....


 


יום אחרי זה............ כלום שום דבר נט'ינק (בעצם ביום שבת.. ראיתי אישה מה זה דוה למנהלת יונית!! בפרצוף.. רק שהיא יותר רזה והשער שלה בלונדי... אבל לרגע חשבתי שזו היא!!!! )


וכך עד היום.. טוב היום!!!


טוב בבית ספר לא היה שום דבר מיוחד...(גלית לא באה..=[ למה?? ) טוב בעצם הדבר המיוחד היחיד זזה שסיימנו היום מוקדם בגלל המבחן =]]]


ובבית...


בחלטתי לסדר את מגירת המזכרות שלי..(מגירה ממש אבל ממש מבולגנת..) בקיצר התחלתי להיזכר בכל מיני דברים.. וגיליתי שהתעודות שלי לא כל כך גרועות..... להפך הן מצויינות... עד כיתה ב' היה אצלי הכל א,ב.. ומי ג' עד מחצית ראשונה ב-ו'.. היה לי 2 ג' מכל האחרות.. מגניב....


זה היה מה זה כיף.. (מודה חובה על כל אחד כזאת...!!) וגם מצאתי את החולצה ששל שזר... זו שלקנו בתור חולצות מחזור..חח החולצות הלבנות... (כל מה שכתבו לי חיי וקיים..... ביקשתי שלא יכבסו...... ) ובקיצר עוד המון דברים!!!! מגניבים....


 


(אוקיי למה מה שאני כותבת מזכיר לי רשימה!!!!)


טוב ביי בינתיים... =]


 


2 תגובות: