יום רביעי, 10 בינואר 2007

איזה יום נפלא!!!

כמו שאני מקירה את עצמי... תמיד !! אבל תמיד!! כאשר מגיע הרע יש טוב כאשר הטוב נגמר מגיע הרע... והטוב אצלי תמיד נגמר דווקה בשיא...(אני חושבת שזה כדי לנחם אותי כאשר יהיה לי רע.....) לא משנה... אבל היום פשוט היה לי יום נפלא... ועם  מחר זה היהי הפוך?! טוב נטעלם ממחר בינתיים וניתמקד בהיום!!!


למה היום הזה כל כך נפלא????


-כיבלתי 86 במטיקס..(מטמטיקה איו..) ואמא שלי לא עומדת להרוג אותי.. =]


-כיבלתי 85 בעבודה בג"ג ומי יודע אולי זה עזור לציון שלי בטעודה..=]


-כיבלתי 87 בג"ג ולא 55- כמו שחשבתי.. מה לעשות מבחן קשה..!! מורה קשה!! אבל נחמדה=]


-מצאתי את הכובע שאיבדתי אתמול... והורים שלי אפילו לא שמו לב...=] מפחיד.... אבל העיקר שלא שמו לב..=]


-סוף סוף כיבלתי את ההזמנה למסיבה של בן..(למרות ש.. לא ממש היה לי אחפת לא לבוא אבל אז אני יהיה לבד...) רק שמחר זה המסיבה... ואני מטפללת שאמא תרשה לי..... כי מה אני כבר יכולה לעשות בבית בערב מחר..כלום!


-אין לי שיעורים!!!


 


אוקיי יש לי מסקנה 


אני נשמעט כמו מישהיא שלא אוהבת לילמוד אבל יש לה רק לימודים בראש.. זה לא טוב.. הערה: לשנות את צורת הדיבור הכתב שלי..חח..נשמע כמו אלה...


(יצורים מסריחים!!!...חחחהההחהחהחהחהחההחחההחהחהחה יבין מי שיבין...)


 


אני נדבקת מעוד לסרטים על בנות והאבא שלהם... (מעניין למה חח..)


והיום ראיתי סרט קורע!! ויפה על נערה בת 17 שנוסעת לאבא שלה... ובהתחלה הכל נורעי ולעט לעט הם מקירים זה את זה... ואז הם ביחד אבל יש לזה סוף עצוב שמח כי היא סוף סוף הקירה את אבא שלה.. והוא הקיר אותה ...(ועזר אומץ..) ואז... אחרי כמה שנים אחרי שהאבה שלה לימד את הנחדים שלו.. איך לדוג הוא.. מת.. והילדה לא שכחה אף פעם את הפעם הראשונה שבו ישנה אצלו והכירה אותו!!! איזה יפה זה... =]]]]


 


דרך עגב איזבלה.. אני  שונאת וורוד!!!!!!!!!!!!!!!!!


 והים לבשתי וורוד.. כי הסווצ'ר מתקופת הצבע היחיד שיש בחנויות ועולה על ינה זה וורוד.. תקופה קשה.... וגם.. זה הדבר הראשון שמאצאתי בארון...


 


עד כאן לבינתיים.... =]]]] אולי בערה אני עעדכן ואמשיך לכתוב... =]


 


*עריכה*


אוקיי.. איזה כיף אני יכולה ללכת מחר למסיבה..!!! (למה אני שמחה כל כך??? החולצה שאני אמורה ללבוש עליי לא משהו.. ואין לי משהו אחר!!)


אוקיי אני משעועממםת!!! עו מעט אני אמורה לראות את השידור החוזר של השמיניה לא ראיתי ומחר לבעל של בת דודה שלי יש יום הולדת מזל טוב לא!! אבל...=[ אין לי מושג מה לעשות הם גרים בקנדה..(איזה כיף להם!!)


טוב אני אמשיך בשגעונות שלי...


ביי...


 



2 תגובות: