יום שני, 22 בינואר 2007

מזל טוב ...לי!!!

אין כמו ה-22.1 אין!!!


למרות שאתמול כאבו לי השפתיים...(מניפוח הבלונים שלי...)... ורק לפני שהלחתי לישון רק אז!!! היתחלתי להיתרגש!!! כל הזמן חשבתי על מחר..(היום..) אני גם זוכרת שפיתאום בעמצה הלילה קמטי.. ואני חושבת לעצמי.."מעניין עם יש לי יום יום הולדת או מחר???? " באמת זה מה שקרה.. לי.. ואז חזרתי לישון היתעוררתי.... (עם הפלפון שלי 15 דק' לפני..) כדי שליקלוט את מה שקורה לי....אני בת 13!!!


אז ב-7 בבוקר בת דודה שלי היתקשרה אלי מקנדה.... ב-12 בלילה אצלה רק כדי לאכל לי מזל טוב!!!.... ואז בבבית ספר.. אני הולכת והיסתכלתי כל הזמן לצד ימין.... וכאשר עברנו בחנות כלי כתיבה אני קולטת את דר.... עם בלונים!!!


והיא וגלית קצת כאסו עלי... כי ראיתי...חח..


אבל לא משנה... האיקר שכיבלתי בלוןנים....


ואז הייום כמעט לא למדנו... בשיעור הראשון..(הסיטוריה...) היה לנו את המסיבה של ילדי דצמבר ונובמבר.... ואז ספורט לא למדנו.... כי מורה לא הגיע וגם היינו צריכם לכבל טקסטים.. ובאנגלית רק חזרנו על ברזנט פרוגרסיו ואז יצאנו למגרש לעודד... את הכיתה שלנו...(שעגב בקט רגל הגיע למקום 2 אבל לדעתי השופט לא צודק.......) והינה מגיע הקטע הכי רע שיכול היה ליהיות!!!! אני ישבתי לי במישחק.... (כל השיכבה היתה גם ז6....) ושתי בנות שהיו מאחורי כזה לקחו לי בלון... ואז מחזירות בטענה שזה על הריצפה... ואני ניטעלמת ומחזריה.... ואז אני חוזרת ופיתאום אן יורקות לי לראש!!! זה לא פגע ויספס והיטעלמתי ואז הן ירקו לי על הגב...(והגב שלי ענק!!! וזה פגע לי בסווצ'ר..) סיפרתי לאירנה והיא לא עשתה כלום..(נידמה לי..) ואז כאשר הורדתי תג'קת פיתאום הן נעלמו.... (הן היו מז6....!!) בקיצר אחרי הלימודים עשינו חזות... ורק כאשר אירנה ניזכרה באנו היא נתנה לי טקסט ארוח ארוח..(איזה כיף.. לייי ... ) לא משנה חזרתי הביתה דורית היתה אומרה לבוא אלי עם נוי... והיא באה.. עם בלונים וברכות!!! אני כבר מחקה בוצר רוח ליום שישי.. ומיטפללת שמילה תבריא!!!!


מעצבן אותי שכל 5 דק' מישהו מתקשר מה הבעיה בלשלוח מתנה ולא ברכה..(חחח)


טוב לא ש/מנה אני שמעתי שבשקולניק סוף סוף יש שתילים והמון!!! אני חייבת לצאת היום החוצה ולא החפת לי מה!!!


טוב אני אמשיך אחר כך!!!


ביי =]

2 תגובות:

  1. OMG,ג’ורג’~!D= סוףסוף אני פה~!P: יוםהולדתשמח כפרע~!!3> אני אוהבת אותךהמוןהמוןהמוןהמון~!3> ולא נורא,תשימי זיןP: פעם הבאה אני אהיה שם כדי לבעוט בהן~!]; המשחק היה גדול אבל~!3> מה,לא?O: היו שם דברים כ"כ..הוטים!XDXD *מצחקקת בצד*XDבכל מקרה,אני כבר מתה שיהיה יום שישי3> ואני מתה עליך המוןהמון~!D= וכפרע ליך,חייכי תמיד3>

    השבמחק
  2. OMG,ג’ורג’~!D= סוףסוף אני פה~!P: יוםהולדתשמח כפרע~!!3> אני אוהבת אותךהמוןהמוןהמוןהמון~!3> ולא נורא,תשימי זיןP: פעם הבאה אני אהיה שם כדי לבעוט בהן~!]; המשחק היה גדול אבל~!3> מה,לא?O: היו שם דברים כ"כ..הוטים!XDXD *מצחקקת בצד*XDבכל מקרה,אני כבר מתה שיהיה יום שישי3> ואני מתה עליך המוןהמון~!D= וכפרע ליך,חייכי תמיד3>

    השבמחק