יום שבת, 6 בינואר 2018

המפגש עם הקראש(ערב ידידותי?)

היה לי כיף.


ממש..


היה לי כיף כמו שקיוויתי שיהיה..


למרות התסכול בידיעה שכלום לא יקרה כי אף אחד לא רוצה את מה שהשני רוצה, היה לי ממש נחמד..


נהנו, צחקנו, השיחה ממש זרמה..


הוא אמר לי המון מילים יפות שגרמו לי להסמיק מתחת לשכבות המייקאפ ולחייך חיוך מבוייש שכזה.


אני חפרתי מלא.


משהו בערב הזה עשה לי ממש טוב בלב. הרים לי קצת את הביטחון העצמי אחרי שבצהריים הכנסתי לעצמי קצת סרטים בראש.


מודה.


היה לי קשה לא לעשות "צעד" ולא לנסות לשנות את דעתו לגבי ההחלטה.


רבע מהזמן שהוא דיבר, הדבר היחיד שעבר לי בראש זה "תנשק אותי".


כל נושא שעברנו עליו, וכל פרט מידע שגיליתי רק הקסים אותי יותר.


ואולי זה סתם אופוריה לא ברורה שהייתי בה..


צחקנו מלא, הייתי גרועה סנוקר(למרות שבמשחק השני הצלחתי פתאום להכניס ארבע כדורים ברצף מפחיד.) 


דיברנו כל כך הרבה, שאולי רק פעמיים או שלוש היו שתיקות וגם זה נראה לי רק בגלל עייפות שכזאת או מחשבות שנודדות. 


מתשע עד ארבע. הייתי בטוחה שאנחנו נסגור את הבאסאה באחת..הזמן כל כך טס.


 


מה שהכי מדהים, שגם באפס מגע, ואפס קרבה, אני הרגשתי עדיין מתח קל באוויר. למרות שאף אחד לא יזם כלום, רק מהשיחות עצמן הרגשתי כמה שאני נמשכת ונסחפת. אולי לא "קראתי" אותו נכון, אבל הרגיש לי שהוא חושב כמוני.. 


 


והיה לי קשה ממש לא לעשות כלום.


הספקתי לשתף אותו בכל כך הרבה דברים אישיים.. למה הביטחון העצמי שלי נמוך, הפחדים והחששות שלי, למה אני לא מחפשת כרגע זוגיות..


אפילו זרקתי איפשהו שיש לי בלוג אבל זה לא נשמע שזה עיניין אותו במיוחד.


כשחזרתי הביתה, כבר היו לי כל כך הרבה ספקות לגבי ההחלטות שלי. כבר כמעט חשבתי לשנות כיוון ואולי כן לתת לזה צ'אנס וכן לנסות לקחת את זה למקום רציני. אני מרגישה שאני "כאילו" מנסה לשכנע את עצמי למה כן ללכת על זה, והבעיה שהוא רק מוסיף לי סיבות של למה כן.


קיימות לא  מעט סיבות של למה לא. ואולי החשש האמיתי שאם אני אנסה את זה, וברגע ש"אשיג" משהו ממשי, אני אגיע לאיזשהו מיצוי וכל הסיבות "למה לא" יחזרו לתמונה.


ואני לא רוצה לקחת את הסיכון הזה שהוא מאוד ממשי ולא סתם חשש.. אני לא רוצה לשחק באף אחד ולא רוצה לפגוע באף אחד. זה לא יהיה יפה מצידי לנסות משהו שמראש אני יודעת שיש מצבגדול  שזה לא יילך איתו. ולמרות שהרבה מצבים בחיים הם כאלו, במקרה הזה אני לא רוצה לקחת את הסיכון..


אולי עדיף שיתחיל עם מישהי אחרת ויתחיל לדבר עליה ואז ירד לי ממנו..


או לקוות שאולי הוא ישנה את דעתו..?


או שאני אתן צ'אנס לזוגיות?


שאלות גדולות מאוד..


 


עד לפעם הבאה


ביי ביי

4 תגובות:

  1. תני לזה סיכוי.

    עדיף להצטער על משהו שעשית, מאשר לחיות אחר כך בחרטה על זה שלא עשית את זה וכל הזמן לחשוב על מה היה קורה אם כן.

    השבמחק
  2. תני לזה סיכוי.

    עדיף להצטער על משהו שעשית, מאשר לחיות אחר כך בחרטה על זה שלא עשית את זה וכל הזמן לחשוב על מה היה קורה אם כן.

    השבמחק
  3. עד כמה הקשר איתו חשוב לך שאינך מוכנה לקחת את הסיכון להשאיר אחריך אדמה חרוכה?

    השבמחק
  4. עד כמה הקשר איתו חשוב לך שאינך מוכנה לקחת את הסיכון להשאיר אחריך אדמה חרוכה?

    השבמחק