יום שני, 1 בינואר 2018

אז לא סוגרים?

נו באמת.


מודיעים שסוגרים. מכינים את עצמנו נפשית, מפרסמים בפייסבוק(?!?), ולא נסגר!


איזה בושות.


מצד אחד, שמחה! כי לא בא לי לעבור לאתר מנוכר כלשהו בעולם.


ומנגד.. אולי קצת גדלתי?


מה שבטוח, יש לי המון לשפוך מבפנים, והתאפקתי לרגע הסגירה כדי להתחיל דף חדש..


ועכשיו מה אעשה?


מה יהיה עם סיפור הקראש הזמני? מה יהיה עם אלוהי מדעי המחשב שעוזרים לי לשרוד בנס פח השמן את התואר הזה? מה יהיה עם כל כך הרבה דברים אחרים שקשורים אלי, למשפחה, לחברים?


מה יהיה?


אני רוצה לכתוב. אני צריכה לכתוב.


 


__


היכול להיות שהחשיפה בפייסבוק הכניסה לפה קוראים חדשים?(כןכן, אני מדברת גם עליך מר "יש לי תמונה של ווינדוס ואוזניות כי אני אוהב מחשבים").


אני אחכה עם המעבר שלי לבלוגגר. אמתין בסבלנות לראות מה יעלה בקרב ישראבלוג.


ומקסימום? אמשיך לכתוב בפתקים בפלאפון. 


שנה אזרחית מעולה לכולם.


 

4 תגובות:

  1. עדיף כאן (אינשאללה) במקוום הפתקים, לא?

    השבמחק
  2. שנה טובה!
    מקווה שבסוף ישרא ישרוד, התרגלנו אליו 

    השבמחק
  3. שנה טובה!
    מקווה שבסוף ישרא ישרוד, התרגלנו אליו 

    השבמחק