יום שני, 1 באוגוסט 2011

מלא עובדות שלא ידעתם עלי

כבר הרבה זמן אני מתכננת לכתוב את הפוסט הזה, והגיע הזמן!


 


רשימת הדברים שרובכם לא ידעתם עלי-ואני כנראה אתחרט ברגע שתדעו..


 


#כשאני מתקלחת, יש לי בעיה רצינית בכיוון הדוש מה שגורם לאדם הבא בתור אחרי במקלחתף לתהות למה אני מתקלחת על הריצפה ולא בתוך האמבטיה.. 


#בצעירותי, אהבתי לעשות אמבטיות אך אף פעם לא מילאתי את כלללל האמבטיה במים עם קצף. כשגדלתי עברתי למקלחות ומאז המחשבה על לשבת המון זמן בתוך מים מלוכלכים מרתיעה אותי..


#יש לי חצי אח, אני לא מכירה אותו, אשמח להכיר ומקווה שהוא לא ישנא אותי


#המחשבות הראשונות שאני חושבת עליהן מידי בוקר הן:"לאאא, למה החלום נגמר..בא לי עוד! אוף לא רוצה לקום..רגע מה אני עושה היום? אהה נכון! יאללה לקום! קומי.... קומיי...נוו ברגע שתתישבי יתחיל היום, אחרי שעה תשכחי שהיית עיפה וסוף סוף תתקרבי לדבר המגניב שאת עושה היום!"


#כל פעם שיש מילה/נושא שאני לא יודעת דבר עליו והוא סיקרן אותי, אני עושה מחקר בויקיפדיה


#מה שגרם יום אחד להופיע אצלי במועדפים ערך של ה' (כפי שכתוב בתנך..עם האותיות ה' ו-ו'..) ועד שהחלפתי מחשב, לא היה לי נעים למחוק..


#כשהייתי קטנה רציתי להיות קוסמת בעקבות השפעה של סידרת ילדים ששודרה בערוץ הילדים-הקוסם, שקראו לו אייס...


#הדמות הראשונה שהערצתי ואהבתי היה טאורה-הסוס..עד היום הוא גיבור מבחינתי!


#אני שונאת להתנדב לעשות דברים אבל אוהבת את סיפוק התוצאה ..


#בשביל האנשים שהכי חשובים לי אני הכי אשקיע למענם! גם אם זה לא תמיד נראה..


#אני אוהבת לעזור לאחרים בידיעה שאם יום אחד אני אצתרך משהו, יהיה לי טיעון מוצלח! 


#אני לא חושבת שלחבק בנות יגרום לי להפוך ללסבית/או שזה מעשה לסבי... 


#זה עומד להשמע הזוי ואין לי הסבר למה זה ככה, אבל המתחושה שעוברת לי בראש על לחבק בת זהכמה ה לתחושה שמחייבים אותי לאכול משהו שאני ממש שונאת-כמו שעועית למשל.. באופן אבסורד יש לי סלידה מהעיניין ואני לא יודעת למה..אולי זה קשור למשהו בילדות-לכו תידעו..


#לא עברתי טסט ראשון, ובצדק..לצערי


#אני מנסה כמה שיותר לדבר בעברית בלי לערב מילים בלועזית (למרות הפיתוי הרב) ולא כדי להשמע חכמה, אלא כי המילים בעברית לדעתי נורא יפות ואם כבר מדברים בעברית-אז עד הסוף! 


#יש לי בעיה בביטוי עצמי בדיבור..אז ככל שהאוצר מילים שלי רחב יותר ככה יש יותר מילים שיכולות לעזור!


#כשאני חושבת, אני חושבת חמישים צעדים קדימה לפחות לכל כיוון באופן טבעי ואיני שולטת בזה
#לצערי, אני פועלת לפעמים על פי רגש, ולמרות ההשלכות אני עושה פעולות שונות..


#אני מקשיבה המון! ותמיד..
#יש לי גם זיכרון מעולה ככה שבדיוק בגלל זה נורא קשה להתווכח איתי


#איך יש לי זיכרון טוב? אימונים :) 


#כשהייתי קטנה הבטחתי לעצמי שיותר אני לא בוכה, זה לא עבד אבל זה גרם לי להבין שדמעות, לא יובילו אותי קדימה אלא רק ירגיעו


#אני מפחדת ממים עמוקים ובעיקר להכנס עמוק לים מאז הכמעט טביעה שלי בקיץ הקודם, זה גורם לי להתרחק ממשחקי הטבעות למינהם


#הדבר שאני הכי מזדהה איתו זה רגשות של ילדים. ילדים עצובים, ילדים שמחים-זה מדבק.. 


#אני לא מסוגלת לראות ילדים שקשה להם..


#תמיד רציתי כלב ואמא הבטיחה שיקנו לי כשאני אעבור דירה, לא עברנו דירה..ונראה לי שאם כן כבר לא יקנו לי, לצערי..


#זה לא שאני שקטה-אני בוחרת קודם להקשיב


#אוכלוסיית חיי מתחלקת לשני חלקים, אלא שמכירים אותי ויודעים שאני חברותית מאוד וכיפית, ואלו שלא-שחושבים שאני מופנמת ביישנית ושקטה..אבל כולם משום מה חושבים שאני חכמה


#הציונים שלי הם דיי ממוצעים, מוזמנים להסתכל עליהם, כל ציוני הגבוהים באו בעקבות השקעה ששווה את העבודה-לשבת להקשיב בשיעורים, לשאול שאלות, לקורא, להתעניין וללמוד..


#אני אוהבת ללמוד מאוד, אוהבת בית ספר, לא אוהבת מבחנים שמשום מה קובעים חלק מהעתיד שלי


#הצבע האהוב עלי הוא צהוב ואחריו מיד כחול..כשהייתי קטנה אהבתי צהוב אבל החלטתי באופן פתאומי לשנות את זה לכחול כי זהו צבע עייני וזה הכי הגיוני. אחרי הרבה שנים הבנתי שאני אוהבת צהוב בארון, אז..חזרתי להודות שהבע האהוב עלי זה צהוב! 


#אני אוהבת לאהוב.. אוהבת את התחושה הזאת בבטן מהדברים הקטנים גם אם לא מתפתח מזה משהו, זה פשוט תחושה נעימה


#לא משנה כמה בריא אני אוכלת,אני אף פעם לא ארזה או אשמין בעקבות זה... יש לי בעיית חילוף חומרים בגוף. 


#אני אוהבת לרכב על אופניים כשיש מזג אוויר נעים בחוץ..


#אני מקנאה בכל אותם האנשים שיש להם אבא/היה להם והוא אוהב אותם.. זה נורא לא מובן מאליו לדעתי


#הזכירון הכי אבהי שיש לי הוא ליטוף ראש...


#כשהייתי קטנה הייתי שואלת שאלות על המצב המשפחתי שלי, וכל פעם היו מעבירים מידע על המציאות.. גם אני וגם סבתא שלי ואמא שלי זוכרות את היום שבו שאלתי איך זה שיש לי שתי סבתות, סבא אחד ואמא אחת.. לא הבנתי למה יש לי עוד סבתא


#בהיותי צעירה, פחדתי לישון עם דלת סגורה מהחשש שיהיה משהו בחדר ואני לא אראה


#הייתי ישנה עם בובה ליד המיטה, עד ש-רינה, סיפרה לי סיפור זוועה על ילד/ילדה שבטעות אחד החוטים של הבובה שלו נתפס בו והוא נחנק...מאז אני שמה את הבובה יחסית רחוק ומאמינה שהכוחות שלה מועברים דרך המיטה והסדינים..


#בהיותי צעירה האמתי שלמצעים שלי יש אישיות, עמוק בפנים אני עדיין מאמינה.. 


#יש המון אנשים שלא יודעים להתעסק עם מחשב רק בגלל שאין להם סבלנות לקרוא וחבל.. רוב הידע שלי לגבי תיקונים נובע מכך שהמחשב כותב לי מה הבעיה ומה הפתרון..


#אני לא הכי אוהבת את העיניים שלי בגלל שזה הדבר הראשון ששמים לב אצלי, ולצערי לדברי המון אנשים גם היתרון היחיד..


#עד היום אני מאמינה שאני יכולה להתקבל להוגוורטס..איך? כל שנה אני מאמינה שגיל הקבלה משתנה..כרגע לדעתי הוגוורטס זה בכלל אוניברסיטה


#אני שונאת כשאנשים עושים סצנות בכדי שישכנעו אותם לעשות משהו שהם רוצים לעשות.. זה קת מחליא אותי אך אני יודעת שמדובר בחוסר ביטחון וחבל...אם מישוה רוצה לעשות משהו או להגיד, שיעשה.. הוא לא צריך רשות של אף אחד וזה לא משנה מה אחרים חושבים


#אני לא אוהבת את האנשים שחושבים ששמאלנים הם תמימים וימנים הם חסרי לב.. ימין ושמאל זה רק דעה איך להתמודד עם בעיות-הסכמי שלום או ללכת על מלחמה.. כל המעבר מיותר! יש גם כל מיני סוגים של ימנים ושמאלנים והרבה יופתעו לגלות שהם בכלל באמצע.. 


#אני מהאנשים שמאמינים שלהשוות בין התקופה שקדמה לשואה ולמה שהולך עם חלק מהערבים, זה לגיטמי..לא, אני לא מאמינה שתיהיה שואה או שאנחנו עושים להם שואה..אבל אי אפשר להתעלם שהמון דברים שעשו לנו אנחנו עושים להם וחבל..
#אנא, שבו בשקט אותם האנשים שאומרים "אבל הם רוצחים ומגיע להם!" אמרו אותו דבר על היהודים..אתם חושבים שלא היו יהודים גנבים? בטח שהיו! אבל לא כולם.. כמו שלא כל הערבים כאלו.. אבל אתם תגרמו להם להיות ככה אם תגידו את זה-תראו/תקראו 'הסוד' או על אפקט הפיגמליון..


#מבאס שיש שואה באפריקה והעולם לא מתעסק בזה מספיק..ויש! יש שם רצח עמים/עם..אני לא בקיאה בזה יותר מידי


#אני מסתקפת בפלאפון ישן כי הוא משמש אותי רק לשיחות ואסאמאסים, בשביל שאר הדברים יש לי צעצועים טובים יותר...שלא פולטים קרינה


#שונאת לחמם אוכל במיקרוגל-זה הופך בכל למגעיל...


#יש בשיער שלי אלמנטים בלונדיניים וחומים אך טיפת צבע של ג'ינג'יות, בגלל שהשיער שלי יותר חומי בלונדיני פחות שמים לב, אבל זה מה שיוצר לזה גוון פחות משעמם.. מהיום-הצבע הוא ערמוני עד להודעה חדשה..


#בחיים לא אסתפר לשיער קצר-אני מאמינה שאני נריאת כמו גבר ככה..


#אני יודעת שיש לי לא מעט קוראים בבלוג שבמקום לשים אחת ולתמיד את הקישור למועדפים, הם מחפשים כל פעם מחדש בשורת חיפוש-עין כחולה, יאנצ' וכו'.. אם אתם רוצים להשאר דיסרטיים, תשמרו במועדפים-ככה לפחות אני לא אסתקרן כל פעם מחדש מי זה שנכנס לבלוג שלי ככה..


#אני נורא נורא נורא אוהבת צעצועים! ולשחק בהם! מה הייתי עושה בשביל להיות טסטרית של צעצועים...


#בדיוק כמו רוב האנשים שאני מכירה, אני אוהבת להרגיש נחוצה.. 


#לא פעם אני תוהה אם העובדה שאני יותר לוקחת אחריות על דברים ומפסיקה לחשוב על מה שאנשים יגידו, גורמת לי להראות שונה בפני אנשים..


#מיום ליום אני כנראה אוהבת יותר ויותר את מה שכבר איבדתי..


 משעמם? חופר?


וזו עוד הרשימה המקוצרת..


 


עד לפעם הבאה


ביי ביי

5 תגובות:

  1. טאורה!!!!!!! מתתי על זה כילד, יש צילום שלי בוידאו עם האחים שלי בחווה כשאנחנו מנסים להחליט איזה סוס זה טאורה ואיזה סוס זה אבא שלו שהוא הרשע. XD
    דווקא עבר מהר מרוב עניין :]
    ועשית לי חשק לעשות גם פוסט כזה XD
    ובעעע, דומים מידי -הרמת אף-.
    ו...זהו. 
    NOW YOU KNOW YANA.

    השבמחק
  2. טאורה!!!!!!! מתתי על זה כילד, יש צילום שלי בוידאו עם האחים שלי בחווה כשאנחנו מנסים להחליט איזה סוס זה טאורה ואיזה סוס זה אבא שלו שהוא הרשע. XD
    דווקא עבר מהר מרוב עניין :]
    ועשית לי חשק לעשות גם פוסט כזה XD
    ובעעע, דומים מידי -הרמת אף-.
    ו...זהו. 
    NOW YOU KNOW YANA.

    השבמחק
  3. מפתה-אבל אתה באמת חושב שרשמתי ה=כ=ל..?זה הפסיק של ספר ענק עם סודותי הקטנים..

    מצפה ממך לפוסט עם קרדיט!$@$

    השבמחק
  4. מפתה-אבל אתה באמת חושב שרשמתי ה=כ=ל..?זה הפסיק של ספר ענק עם סודותי הקטנים..

    מצפה ממך לפוסט עם קרדיט!$@$

    השבמחק
  5. אמ....איזה "סוג" של צעצועים?....חחחח

    השבמחק