יום רביעי, 31 באוגוסט 2011

סוף החופש, תחילת יב' ומה שבינהם!

אוקיי


 


חופש עוד כמה שעות נגמר (עד שיגיע ראש השנה כמובן..)


ותתחיל בשבילי שנת הלימודים האחרונה בבית הספר! הזוי, מפחיד מאוד, מרגש ושוב מפחיד........


בכל שנות הלימוד כל כך הדחקתי את הסוף! לא קיימים רגעים שחשבתי על יב'..לפחות לא עד השנה..


זה הסוף וזה מפחיד!


להעביר 12 שנות לימוד במסגרת שיגידו שהיא טובה יגידו שהיא רעה אבל מסגרת! ואני הייתי בתי ספר מעולים, הרגשתי טוב ובטוחה ושאני מקבלת מעל ומעבר! 


והמחשבה שמשנה הבאה, אני יוצאת לעולם הגדול..לבד, אל הלא נודע, אחראית יותר ועצמאית יותר ואפילו מתגייסת...מפחידה אותי.


היו רגעים שחלמתי שיש אנשים שהתפקיד שלהם זה לבוא לבית ספר וללמוד, וכל החברים ככה וכל החיים ככה ותמיד ידאגו לך וסיפקו לך כל מה שאתה צריך.. אבל זה לא ככה..


בית הספר זה סוג של הכנה לחיים (סוג של כמובן..הכנה למה בדיוק? ידע כללי? לדעתי זה גם מעבר..יש הכנה חברתית לעיניין..אתה נכנס למציאות לא בבום רציני מידי..) 


זו שנה אחרונה שאני יכולה להרגיש ביטחון וחום סביבי ולדעת שיש מישהו שהתפקיד שלו זה לשמור עלי..


 


אז לפני שאני אתחיל במחשבות על העתיד, אני רוצה להזכר במה עבר עלי בחופש!


בתחילת החופש עשיתי רשימה קצרצרה של דברים שאני רוצה להשיג 


להלן הרשימה+הערות שלי אם נעשה או לא...:


 


 


-לנסוע ללונה פארק-נעשה! למרות שעליתי רק על שני מתקנים אבל נעשה! לראשונה בחיי! נסעתי עם השומר הצעיר לסופרלנד..


-לים-אכן נעשה ואפילו פעמיים בספירה שלי..עם הקבוצה ועם ה..אקס! היה חביב למדי! רק שבפעם השניה היו כל כך הרבה מדוזות עד שלא נכנסו..


-לברכה-נעשה..בריכת גליה לשלטון! גם זולה וגם טובה! היה מאוד כיף!


-מינימום ארבע פעמים בשבוע לרכב על האופניים-נקודה חלשה שלי..לא נעשה..אולי ארבע פעמים בכלל נסעתי על אופניים (לצערי הרב!) 


-לעדכן בבלוג-נעשה! בשבועיים האחרונים פחות (מסיבות שאין לי כוח להסביר..)


-לקרא שלושה ספרים במינימום בקיץ-המממ..התחלתי לקרוא מינימום שלושה! סיימתי שניים נראה לי..


-עבודה! חייבים כסף ><-למזלי הרב!#$@$ נמצא! בשבוע וחצי האחרונים לחופש(מצאתי זמן..) עשיתי בייביסיטר לילד הכי חמוד בעולם (עם החיתולים הכי... עזבו..איכ) והיה חביב ו..פרנסה! הרווחתי מספיק כסף שיהיה גם לחיסכון וגם לביזבוזים וגם לקנות דברים לבית ספר! תודה ליוני! שבזכותו אני יכולה לחיות!


-להפגש עם חברותי היקרות לפחות פעם בשבוע!-התרחש..כל פעם מישהי אחרת אבל התרחש!


-לאכול פד תאי בלי ירקות-התרחש מאוד! ויותר מפעם אחת! למדתי לבשל בעצמי וזה יוצא בווול כמו במסעדות!


-לקנות מגש פיצה רק בשבילי-קרה חצי...אמא קנתהXD


-לשכב על הדשא, עם מיץ קר בצד, לעצום עיניים ולהנות מהרגע-לא קרה..:( 


-לישון אצל אנשים! או לייתר דיוק אנשות..-התרחש! אצל נוי!


-לנסוע למקום כלשהו סתם ככה-לא התרחש..


-לטייל לי בטבע-:( לא התרחש..


-לארגן סוף כל סוף ימי ספורט עם הבנות! יחי הכדורגל והכדורסל שמחכים לנו כבר שנה-לא התרחש ופויה לנו! היה צריך להתרח...


-לעשות דברים שהם מעבר לרשימה קצרה-אוהו התרחש ומה?


-רישיון!@$@$ כןכן...אני ינה פטיוק, נהגת חוקית! מהיום חוסכים כסף לאוטו! יאיייי!!! טסט שני..טסט חביב ביותר!


-נו בויפרנד..:( אבל זה כנראה היה צריך לקרות


-לגלות את האמת על ההוא! משנה שעברה!


-לברר עיניינים על מיסטר איקס..


-להצליח לא רע בבגרויות...יש לי ציונים ממוצעים שזה לטוב ולרע..עברתי את ה-90 בסופי אבל..רציתי יותר! ונו, מה שכן...הוצאתי 100 באנגלית בבגרות..וזה אדיר! כי לא היה לא מאה באף מבחן מאז כיתה ו'..


-חזרתי להדריך-במילים אחרות, אני מדריכה השנה קבוצה! וגם לפני שנה כתבנו פתקים עם איחול לשנה שתבוא והחבאנו אותם..לפני מספר ימים הוצאנו אותם ועשיתי את כ-ל מה שרשום ברשימה! מה שמאוד מדהים! בין היתר היה רשום לרצות לחזור להדריך-וזה קרה!


-עיצבתי יומן בית ספר! משלי! וזה נראה אדיר! אמיתי! מושקע..יחי הפוטושופ! המון אנשים באמת חשבו שזה אמיתי בהזמנה אישית או משהו..אבל לא!


-התחברתי  לאנשים חדשים ומדהימים אחד אחד! כןכן איתן! אני מדברת עליך!$@#$ בין היתר אבל בעיקר עליך! רוב תודות על ההקשבה לחפירות שלי! 


-למרות שרציתי, לא נסעתי הפעם לסבתא..אני כנראה אסע בחגים..


-החדר נשאר דיי מסודר


-יש לי מזגןןן בחדר! לפני מספר שבועות אמרנו לבעלת הדירה שאנחנו רוצים לתקן את המזגן שיש בסלון (והיחיד), בא איש בדק וזה..בדק חדרים, נכנס לשלי והתגובה שלו היתה "איך אפשר לחיות כאן?!" מיד הוא התקשר אליה, ואמר לה שחייבים להתקין שלושה מזגנים, אחד בכל חדר..בסוף היא התפשרה על שניים...ואחד מהם אצלי! היה נורא מבולגן ומלוכלך בסוף התהליך אבל היי...לפחות לא חם!!


-אני אחראית טקס בפולין..מה שאומר שהמסע מתקרב..........פעם ראשונה לטוס....



 * עריכה* 

-אנשים ממקומות שונים בעולם נכנסו לבלוג! וגם אן חצי מהם מישראל! זה עדיין אדיר! 



סוף הרשימה!


ומה אני מאחלת לשנה החדשה?


-שאני אמצא מישהו שיהיה מוכן להיות המלווה שלי...


-שיהיה לי כסף לאוטו


-שתהליך הגיוס שלי יסתיים בתפקיד שארצה!


-להכנס לכושר


-להוריד כמה קילו


-לעשות מועדי ב' בכל המקצועות שרציתי ולשפר! מאוד!


-להצליח בשאר המקצועות שנשארו!


-לא לרצות להפסיק להדריך! 


-לפרוץ גבולות!


-להכיר אנשים חדשים


-למצוא עבודה..


-לשתות בירה(אייייכ...אבל צריך..) 


-לטעום משקה כלשהו מגניב עם אלכוהול! 


-להבריז מבית ספר


-להוציא 100 בכללל המקצועות! וואו..כמו דור אלון!


-חבר..שיהיה לי חבר! עם אהבה גדולה וארוכה..לכל החיים!$@#$ XD 


-לרקוד במסיבת סיום של יב'


-בריקוד זוגות בעיקר!


-למצוא בן זוג לנשף(אני חושבת קדימה..)


-לכתוב כתבות לעיתון


-לשיג מצלמה חדשה


-לקנות שמלות...


-למצוא שמלותXD


-לתקן טעויות


-לא לטעות מלחתחילה


-עוד דברים מגניבים ושווים!


 


אז...


מחר יב' בכל הכוח! 


 


עד לפעם הבאה


ביי ביי


 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה