יום שלישי, 24 במרץ 2009

עוד טיפה של גשם

גשם..


גשם זו אחת התופעות הנהדרות שקיימות בעולם.


תמיד כשיורד גשם הכל כל כך שונה מהיום יום.. דברים קורים בימים של גשם..


גם לי קורים דברים בימים של גשם, והאמת זה גם דיי נחמד כזה, אבל לא תמיד..


עוד שבוע מטורף עבר לו..


אבל נריאה לי, הדבר הכי טוב שקרה בכל הימים של עידכנתי, זה הפגישה הראשונה!


היו ציפיות, עבר המון זמן, אבל סוף סוף זה קרה!


באמת הייתי מופתעת מזה, חשבתי שגם הפעם זה לא יקרה וזה..


אבל זה קרה, מתחת לבית שלי.


היה מביך, היה שקט, היו קלפים...


אבל היה שווה את זה!


לפעם הבאה נשנה את הדברים!


האמתי ממש נחמד היה לפגוש אותם, גם כי את אחד מהם לא ראיתי מזמן(אוי אני מדברת כאילו לא בא לי לספר...וסתם זה מגניב כזה לא לגלות לאף אחדXD) למרות שכמעט כולם יודיעם>>)


ומסתבר שאני עדיין יודעת לשחק דוראק! הייתי בטוחה שאני אשכח..


דברים נוספים שקרו?


טוב, ביום ראשון רוב היום לא למדתי, הייתי בהצגה שבה הייתי אחות בבית חולים!


מסתבר שהייתי אחות קשוחה טובה..


אבל בכללי כל הטקס היה ממש חמוד! זה הזכיר לי את כיתה ו'.. וגם הברייקדאנס..


מה עוד?


יום שני, טיול להר הרצל..


וואי, לקחתי כדורים נגד בחילה..ורציתי כל הזמן לישון והרגשתי חרא!


עד היום בבוקר אני הרגשתי ממש רע..


והיום?


טוב דווקא עבר עלי יום נחמד..


באנגלית רוב הזמן לא למדנו ככה שזה טוב, ממש אין לי כוח לאנגלית, מת' יותר מעניין מזה..OO


ובמדעים היתה שעה אחת שבה לא למדנו והיה לנו מבחן על בית הספר..הלך קלXD וואי, היו שם שאלות כאלו משעממות והיה גם קצת עצוב לקרא.. כי.. עצוב שיש תלמידים שצריכים לסמן את זה..


ואז כמובן מדעים!


רצוי לציין גם שלא הייתי בשיעור הקודם ופיספסתי את כל הלמידה של הנוסחאות...(שתיים, אבל זה משמעותי!)


ולמרות הכל! ידעתי את התשובות!


או תשובה..


זה היה תרגיל ממש קל מה שהיא נתנה על הלוח, ובערת הספר ומיומנותי בפיסיקה, מצאתי את הפיתרון!


פיסיקה זה הגיון ולשים לב לדברים קטנים.... זה נחמד..


ניראה לי אני אגביר פיסיקה בתיכון, זה קל כזה..(אני כבר רואה, כולם המומים..פיסיקה?!?!?!? כן..פיסיקה.. אני לא מבינה מה הבעיה, זה מעניין ואפילו כיף לפעמים...)


ואז כמובן צרפתית והביתה!!!


בבית?


בבית היום היה דווקא ממש נחמד^^


לאחר מכאן אספת ההורים...יש!=( דווקא, הלך לי בסדר גמור!!


אפילו יותר מבסדר! הרבה יותר מבסדר!


אין לי ציונים מתחת ל-70! במילים אחרות....לא קיבלתי 55 בספרות!!!


פעם ראשונה מאז כיתה ו'..


73!! ואוו..זה..ואוו! מזמן לא ראיתי ציון יפה שכזה.... והכל בזכות? טוב..אין יל מושגXD בקושי למדתי...OO


ובהסטוריה גם קיבלתי 83...שוב! גם מחצית קודמת קיבלתי 83..


אבל מה שהכי שימח והפתיע...זה ג"ג...קיבלנו(אני סופיר) 95 בעבודהOO זה כזה מגניב!


נו משם יש עוד כל מיני ציונים..וזהו


וואי אבל זה היה ממש מגניב..


כי כזה, ניכנסו...וכמו תמיד הייתי איזה כמה דקות..שתיים שלוש..


שמתוכן היה "יאנה ילדה בסדר..בלה בלה בלה"


ואז ציונים, בהתחלה אירנה עברה... ופתאום היא כזה אומרצ "אין ציונים שהם לא בסדר, הכל טוב" זה הדליק לי נורה אדומה...לא קיבלתי ציון גרוע בספרות!


הייתי בהלם...


הכי ביאס אותי שאין ציון במדעים..אני באמת מפחדת מזה עכשיו..


כאילו, אחרי ששמעתי כמה אחרים קיבלו... אני יודעת שאני אתאכזב מעצמי אם אני אקבל מתחת ל-90.. וזה רוב הסיכויים מה שיקרה.. וחבל לי, רציתי לשמור על ממוצע 100..


מחר התוצאות!


וזהו, פה נגמר הפוסט השיטחי שלי לגבי השבוע האחרון..


נכון קרו המון דברים שהם ממש לא שיטחיים ולא משעממים אבל..את זה אני אשאיר לעצמי לזכור^^


לפינת הלא קשור>>>Eיבלתי 93 בבוחן במת'!


-וואוו...93! זה...ואוו! כאילו, ידעתי שאני הצלחתי טוב..אבל עד כדי כך...זה מגניב!


-עוד שבוע..


-היום בדרך לבית הפסר ראיתי גושים של קרחOO


-אני מקווה שהוא לא דלוק עלי.......


-מחר יום רביעי, ויש לי מבחן מחרותיים...לא רוצה!


עד לפעם הבאה


ביי ביי

2 תגובות:

  1. חחחח אחלה ציונים;-)
    ועם מי נפגשת מתחת לבית שלך? :-o
    אני במתח עכשיו :-P

    השבמחק
  2. חחחח אחלה ציונים;-)
    ועם מי נפגשת מתחת לבית שלך? :-o
    אני במתח עכשיו :-P

    השבמחק