יום שלישי, 7 באפריל 2009

שבועיים בקצרה

הנה הגיע לו חג הפסח, אני אוהבת פסח.


זה תמיד חג שקורה בו משהו, חג שאפשר לנוח בו, חג שמסמל שעוד קצת ונגמרת השנה...


אז נכון, לא עדכנתי יותר משבוע, אבל מי ישמע מה כבר קרה עד לחג הפסח...


טוב, קרו המון רק לא אחפור על זה...


היה את ההצגה ההיא שראינו בוויקס..


היו גם קבלות שבת ועיניינים וזה אבל אם אני זוכרת נכון-בוטל.


היה גם את המבחן בצרפתית שקיבלתי בו 74.5... שזה טוב, הייתי בטוחה שאני אכשל.


והיה גם כמובן את המבחן במת'!


וואי, המבחן הזה היה דיי קל, לפחות החלק של האלגברה...


הלך לי טוב בו, מסתבר שצקתי ברוב התשובות אבל הבעיה האמיתית היא בהנסדה...


שתי שאלות, את שתיהן עשיתי בצורה ממש גרועה...


ואם אני לא מצליחה בלפחות אחת הלך עלי, והבעיה שאני באמת לא הצליח בלפחות אחת..


גם היתה הרצאה על אלכוהול מעניינת..


אבל מה כן, יום שני היה יום כזה..נחמד כזה..


אחרי ביה"ס נשארתי עם אירנה וישי לעבוד על הספר מחזור...לא כיף..


אבל למי אכפת? חופש!


וכך התחיל החופש סוף סוף!


היו המון הכנסות לפסחייה בקן מה שאומר שכעמט הייתי שם כל יום...


גם עשינו גיוסי כספים לקבוצה, וזו היתה הפעם הראשונה שלי וזה היה נחמד כזה..


ברביעי, הראשון לאפריל חוץ מדורית אף אחד לא ניסה לעבוד עלי ביזבוז של יום..


אבל היינו אצל דר כדי לעבוד על הספר מחזור כי יום למחורת היתה פגישת צוות, מה שמזכיר לי שאני בבעיה ענקית עם זה.


בשבת היה יום ניקיון בקן, כי יש פסחייה ביום ראשון...


ניראה לי גם הלכתי לסרט ממתישהו...משהו עם איטלקי..


ואז יום ראשוןXD


הפסחייה מתחילה-וואי זה דיי מעייף...


אבל היה נחמד, ומאוחר יותר הלכתי לקניון כדי...............לקנות מצלמה חדשה! וקנו^^ מגניבה, נחמדה...לא יותר מידי מגניבה אלב לא פשוטה...


ו....


היה יום הולדת לרינה!!! מזל טוב^^ ואני מאחלת לה המון ביראות ובהצלחה היום...


מה עוד?


אה, כמובן! ההצגה של דר^^


האחרונה, שהיתה ביום ראשון, אני באתי!


היה ממש יפה^^ ומגניב וההצגה היתה באמת קשה וממש הייתי עצובה בסוף...


וישבתי ליד המשפחה של דר, הרגשתי לא בנוח...(כן, הגעתי לבד כי אף אחד לא יכול היה לבוא...למרות שפגשתי שם אנשים שאני מכירה..אבל לא מספיק כדי לשבת לידםXD)



אחרי ההצגה הלכתי לרינה...ואמ..זהו, סוף היום-לישון!


יום שני? צריך לה לתרגם להורים..


לפחות ישנתי..


בערב?


מצאתי את עצמי נגררת לקניון לראות סרט של ילדים בתלת מימד-סרט גרוע! הבדיחה הכי מצחקה היתה אחרי שעה, האפקטים נוראיים-לא מגניב לראות אפילו עדיף בלי משקפיים...


לכן יואב חייב לכולם 45 שקלים...


ואז כמובן הביתה, עצירה ממושכת מתחת לבית, היה למרות כל מה שקרה בעצירה, נחמד...דיברתי עם דניאל...


ואז הביתה וזה..


והיום?


הייתי בטיול שמו"ץ הראשון שלי בטבעXD


(כן, לכמה שעות וכן לא באמת בשבילי אלא בשביל ד'-ו' וכן זה היה באזור של העוקף-אבל העיקר טיולXD)


וואי זה היה קשה דווקא, להיות מדריך ומשגיח וזה...אבל האמת זה היה שווה את זה! זו היתה ממש חוויה להרגיש מישהו בעל סמכות ולדאוג וזה...


ולמדתי קשירה חדשה!


חזרתי עייפה וזה..


אבל סבבה, נחייה


וכעט, אני עומדת לנקות את החדר! קשה..אבל אפשרי!למה קשה? כי כולם בבית ואני שונאת שמישהו רואה אותי מנקה, זה ממש מעצבן אותי! במיוחד כשכל שניה מישהו נכנס..


אני פשוט לא אנקה אם זה יקרה הפעם...


לא חבל?


רק מלחשוב על זה אני מתעצבנת..


מחר ליל הסדר!!


ניראה לי בערבה אני אעשה עידכון יותר..טוב..



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה