יום שני, 20 באפריל 2009

יום הזיכרון לשואה ולגבורה


יום היזכרון לשואה ולגבורה


כמו כל שנה אי אפשר לשבת בשקט ולהמשיך בשיגרה, אווירה מוזרה עוטפת, זה כבר לא כמו לפני כמה שעות...


זה מפחיד מה שהיה פעם, מפחיד..מצמרר..














זה קטע כזה


אני רוצה לכתוב, אבל אין לי על מה..


כאילו, יש לי..אבל, זה קשה..



אני יודעת, לא עידכנתי כמעט בכלל בזמן האחרון


היה פסח


ונגמר..


אני, חולה..מבאס!


הייתי חולה בחופש!


עם חום וזה ופיספסתי את הסימנר שהיה-עצוב..


אבל לפחות דריה וגל באו לבקר אותי מתישהו בחופש^^


ובאיזשהו יום הלכנו לספיר לראות סרטים והיה נחמד..


וגם הלכתי לדר לסיים את הפיסיקה..


והיה מבחןבאזרחות היום, שרק אתמול למדתי אליו והיה לא קל..


בעיקרון קרו המוון דברים..



אני חייבת לחזור לרשימה...


פשוט חייבת, היא שימושית והיא חופרת..


אז..


רשימה חזרי הנה!


(היא חזרה^^)


רשימת הדברים שקרו בזמן שלא עידכנתי>>>>>>>>>>>>


-היו לי חלומות מוזרים ומאוד, אבל החלק הכי מוזר שתמיד חלמתי חלום על מישהו ולילה אחרי זה חלמתי שאני מספרת למישהו הזה שחלמתי עליוOO


-החדר שלי חזר למצבו המבולגן בדיוק ביום שחזרנו מפסח..


-קבלתי 96 במבחן במת'^^ שזה ממש שימח את ההורים שלי! ובאותו יום גם היה קבל"ש ונישארתי עוד קצת אחרי עם אלון ואלה והיה נחמד גם איתם..דיברתי!


-תופעה מעניינת...למה זה שאני שקטה אומר שאני זו שרוצחת? תמיד כשמשחקים הורגים אותי קודם רק כי אני שקטה...והעיקר יודעים שאני תמיד שקטה.."מים שקטים חודרים עמוק"? לא נריאה לי... (או שמא..?)


-ממש בא לי לחזור לנגן על פסנתר, זה ניראה לי דבר ממש מדהים לעשות רק כמה חבל שאין לי את האמצעים לעשות זאת... אוף, למה הרשתי לדודה שלי לקחת את המיני אורגנית שפעם היתה לי..


-וואי, גיליתי המון דברים בחופש הזה אחד מהם ממש העסיק אותי כי בעקבותו שחכתי איך ניראה תלמיד מהשיכבה שלנו, ועד שלא ראיתי אותו כל הזמן חשבתי על זה! ואז בשניה שראיתי אותו, ניזכרתי איך הוא ניראהXD


וזה מעניין, יום למוחורת גיליתי שאני לא היחידה שיודעת.. (לא איך הוא ניראה אלא מה גיליתי לגביו!)


-מכירים את זה, שאתם מסתכלים על מישהו לרגע והוא מסתכל עליכם, להמון זמן כאילו הוא מהופנט בעיניים שלך או משהו?OO אני לא ידועת מה עם אחרים אבל לי זה הרבה קורה... אני יכולה לעבור במקרה ליד מישהו, להתקל בו להגיד לו סליחה להסכל לו בעיניים והוא בוהה בעיניים שלי, רגע לא נעים... ושקט!


וזה קרה לי היום שוב... אבל זה גם דיי מגניב כזה, רגע של שניים..


-אני ידועת שפיסיקה זה קשה אבל ממש קל החומר שאנחנו לומדים..


-ביטלו את קרימינולגיה, כמה מבאס..ממש אהבתי את השיעור הזה, זה היה כ כך מעניין ותמיד מצחיק כשחוזרים הביתה..


-דברים קטנים הם דברים טובים...


-אני עפופת סודות, גם שלי לשם שינוי... אבל את שלי אני שומרת לעצמי מכל מיני סיבות..


מעטים יודעים מה הם הסודות שלי, מזלי שהמעטים האלו לא יפגשו כניראה...


אבל הפחד הוא שמישהו נוסף יודע, שמישהו סיפר למישהו...שלמישהו יש ייתרון עלי... אבל עצם העובדה שאני מרגישה שיש למישהו ייתרון עלי, זה לא גורם יל לעשות ייתרון עליו חזרה?


-קרן פלס היא אחת הזמרות הכי טובות שהכרתי והיא כותבת מדהים.. עם כל שיר אני יכולה להתחבר....


-מחר יש את העצרת ביד מורדכי, זה דיי מפחיד אותי.. מכמה סיבות, שאני לא ארגיש בנוח עם הנסיעה ושאני אהיה לבד..


אבל בעיקר הקטע הביטחוני, יד מורדכי נמצאת רק כמה מטרים מעזה וזה דיי מפחיד..


-החלום שחלמתי הלילה היה הזוי, להתנשק? פחד? יפה? שכנים? התאהב? מה הקשר?



עד לפעם הבאה


ביי ביי

תגובה 1:

  1. בבקשה לחצו על הקישור:
    <a href=http://boomba.co.il/adv/ref.php?id=48 Target=_BLANK class=msg><a href=http://boomba.co.il/adv/ref.php?id=48http://boomba.co.il/adv/ref.php?id=48</a>
    זה מצביע לי בתחרות. תודה =]

    השבמחק