יום רביעי, 22 באפריל 2009

להרגיש טוב

וואי העייפות אוהבת לתקוף חזק...


אתמול הטקס בבית ספר לא היה משהו, לא אהבתי..


ההצגה היתה נחמדה אבל, לא דרמטית ממש..


הדרך הביתה היתה שקטה, המון מחשבותע ברו לי על יום השואה..


בכיתה בצפירה, כמו כל שנה "מה צריך לחשוב?" אני זוכרת את המנגינה שהיתה ברקע, פשוט חוסר של כבוד..


אחרי זה כשחזרתי הביתה, הספקתי לאכול קצת, לנוח לארגן תיק ולצאת..


ליד הקניון כבר פגשתי אנשים, היה בסדר..


הניסעה לשם קצת פחות, הרגשתי מנודה ולא היה לי נעים מחוה שישבה מאחור...


כשהגענו הכל היה מהיר כזה אבל פגשנו את שירן מה שהיה דווקא נחמד!


ואז הועברנו לקבוצת ט' י'..


שלושה מתוך לא מעט אבל הסתדרנו, זה היה קצר מאוד..


ואז חליקו אותנו, כל אחד למקום אחר, אני משום מה הרגשתי כמו ספר שנכתב..


עשיתי השוואה בין מצבנו לבין לפני 66 שנה, אני ידועת זה נשמע מוזר אבל האמתי...זה דווקא דומה..


באנו יחד, לא האמנו שהיהיה לא משהו, נסינו לשמור על קור רוח אבל לא הלך..


השיא היה כשהתחלקנו..


אחרי זה כשחזרנו לקבוצה אחת היה טקס תנועתי שהיה נחמד אבל היו זיופים וממש קשה לעמוד שעה וחצי..


הם גם עשו טעות, עברו 66 שנה לא 64...


אבל בסוף בסוף..


היה משהו ששחכתי איך קוראים לו, זה היה מפחיד אבל מגניבבב


משם גם הלכנו כזה לטקס הגדול!


שמישהו אמר לי שהוא שודר בטלוויזיה..


הטקס היה בסדר, הכיסאות רטובים..


ורק הדרך הביתה היתה ממש טובה!


גם בדרך פגשנו אפילו את אורית! זה היה כזה מגניבבב!!


ובאוטובוס היו צחוקים ושטויות...(ויפניםXD)


כן, אחרי שלוש פעמים של שירת התקווה ועמידה והמון עצב, חייבים לפרוק!


חזרתי הלכתי לישון וקמתי כל כך עייפה עד שאמרתי כבר למילה ודורית אל לחכות לי והלכתי יותר מאוחר..


בבית ספר?


קשה, הייתי עייפה מאוד..


ועוד היה מבחן במדעים..


אבל המבחן הלך לי ממש קל, עשיית כל תרגיל בקלות תוך שניות, כולל התרגיל הראשון... (שבו כל שניה שחכתי מה אני עושה בעצםXD אבל בסוף נזכרתי..)


רק המאמר עיצבן אותי, היו בו שאלות כאלה מעצבנות וטעיתי כניראה בשתיים או שלוש כי לא קראתי מספיק טוב את הגרף..וככה הלכו להן 6 נקודות... נו, לא נורא..


גם 94 זה טוב(ואם לקחת בחשבון שכניראה טעיתי בנכון לא נכון אז כבר 90...)


לאחר בית ספר עייפות אך הייתי חייבת להתחיל את התמונות סלפר מחזור וללכת לדר, לפחות העבודה יצאה ממש טוב


ועכשיו בבית, אני עייפה מתה לישון


ואני יודעת שיש לי מחר יום ע-מ-ו-ס


גם ללכת לספריה וגם ללמוד לאנגלית וגם ללכת לקן.......לא אוהבת ימי חמישי..


לפינת הלא קשור>>>כי חברים טובים יש מעט אבל הם שווים הממוווון


-יש לי יטוש בחדר ואם הוא לא יילך בקרוב הוא ימות..


-יש לי פיפי.................


-איזה כיף זה להזכר בכל מיני שירים ישנים^^


-שמתם לב שכל פעם בסרטים אם קורת תופעת טבע והיא מסתיימת, כמה זמן אחרי היא תתרחש שוב, בצרפת...?ואז לונדון, מצרים, ישראל או הודו..


עד לפעם הבאה


ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה