יום רביעי, 8 באפריל 2009

סקיצות קצרות של מחשבות

פסח..


עוד יום, עוד חג...


החג האהוב עלי דווקא...


יש לי בעצם המון להגיד עליו, על החג הזה אבל בעצם אני ריקה ממילים בשבילו.


דברים אחרים מעסיקים אותי עכשיו...


אחד מהם זה איך אני יהיה בעוד שנה מהיום, מה יהיה איתי?


מה יקרה בפסח שנה הבאה, ומה יקרה עד אז?


מה אני אספיק לעשות? מי יהיו החברים שלי? איך אני אהיה בלימודים? אולי אני אהיה ממש רעה? אולי אני אסתגר או להפך..?


כל כך המון יכול לקרות רק בשנה אחת..


כשחושבים על זה זה דיי מפחיד לקום בוקר אחד כמה שנים קדימה ללא ידיעה מה קרה עד לאותו היום ולחיות..


__


אני לא אוהבת שלאנשים סביבי לא טוב, זה עושה לי לא טוב..


כשיש מישהו שהוא עצוב, זה השפעה עלי..


ואיך אפשר לעודד מישהו עצוב? זה נריאה לי משהו בלתי אפשרי, אני גרועה בזה..


ואם מישהו מתחיל לבכות לידי זה בכלל פחד מטורף, מה אני אעשה איתו? אני לא יודעת מה להגיד העיקר שיפסיק לבכות!


__


כשיש סיכוי שאחת המשאלות הגדולות ביותר שלי תתגשם, זה מכניס אותי לתקווה מטורפת..


הבעיה שהסיכוי שהיא תתגשם נמוך, אבל יש תמיד סיכוי...


___


נקיתי את החדר שלי אתמול, וואי הוא ממש נקי!


הוא גם מריח מצוין, ואני אוהבת את זה..


רק הבעיה היחידה זה אחת הפינות בחדר, היא ריקה מידי...אני צריכה לשים שם משהו...


גם עובדה מעניינת, אני מנקה את החדר שלי פעמיים בשנה יסודי בפסח ובסוף השנה...


והשנה ממש נדהמתי לגלות מה מצאתי מאחורי המחשב..


חתיכת מצה! בת שנה!


מצד אחד זה...לא נעים..מצד שני זה דיי מגניב, היא היתה פה שנה שלמה...בלי לדעת מה קרה בעולם הגדול..


___


שמתי לב שבזמן האחרון כמעט כולם בודדים כזה, מרגישים לבד..שקשה להם..


שלכולם יש את הסיפור של עצמם אל לא מספרים, כאילו מחכים שמישהו יבוא וימצא דרך לגרום להם לספר..


מחכים למצצא את הזה שיקשיב להם..


מוזר לא? איך שזה מגיע במכה...


___


אני לא אוהבת שמישהו יודע עלי משהו.


כאילו, זה בסדר, כל עוד אני יודעת שהוא יודע..


אבל אם מישהו יודע עלי משהו ואני לא יודעת על זה, זה מציב אותי בבעיה..


אנשים מבינים דברים שונים כשהם שונים את זה מאנשים שונים, גם יש רושם מוזר כזה..


לכל אחד יש צורת הסיפור שלו ואם מישהו לא יספר את זה כמו שצריך, מישהו יבין לא כמו שצריך, יסיק מססקנות(כי ככה זה בימיינו, מסיקים מסקנות על רגל אחת בלי לבדוק עובדות) ואז...טוב אני לא רוצה לדעת מה אז..


זה למה אני שונאת סודות, זה עלול לתת למישהו סמכות עליך, ואם הסוד הוא בידיים לא טובות אתה במצב לא טוב...


__


כשמשהו מוזר קורה, אתה מתחיל להעלות דעות מדוע זה קרה..


וברגע שיש רמיזה ולו הכי קלה שאחת מהן נכונה אתה מתמקד בה...


אבל יש סיכוי שהיא לא נכונה והכל זה בראש שלך..



___


אחד הדברים שאני אוהבת זה לדבר עם מישהו שמקשיב לך ומבין אותך ממש טוב.


לדבר עם מישהו שהולך עם הראש שלך, אותן דעות וזה..


זה מרגיש מצד אחד חמימות וידיעה שאתה לא לבד..


__


אני לא אוהבת מסכות, זה תמיד בעיה...


זה בעיה כשיודעים שאתה לובש אחת, או כשאתה יודע שמישהו לובש...הכל ניהיה כל כך מגעיל..



לפינת הלא קשור>>>>גפילטה פיש זה טעים...


-לפעמים בא לי פשוט גלידה טעימה וטובה..


-עוד מעט טיול שנתי..


-איך בא לי כבר שמשהו שונה יקרה..


-בא לי מילקשייק..OO


-בא לי.....לדבר עם מספר אנשים מסויימים..להתרחק מהכל ולהנות..


-אולי אני אקח שוקו וביסקוויטים?אה נכון..זה לא כשר=-=


-פוקפקורן זה כשר? כי זה הרי תופחXD


-שטויות ועוד שטויות...אני צריכה לחזור לימים ההם של הבלוג...

תגובה 1: