יום חמישי, 12 במרץ 2009

תשובות לשאלון השבועי

מה כולם עשו ואת מעולם לא עשית?
נשמע שיטחי אבל זה הדבר היחיד שעולה לי לראש...
להתנשקXD

מה כולם עשו ואת לעולם לא תעשי?
אמ..לא יודעת...
וואי, אני מתחילה להרגיש שאני הולכת עם הזרם...
הדברים היחידים שעולים לי לראז זה רק דברים עמוקים..
כמו לזלזל באחר וכאלה...

מה מעולם לא אמרת?
רוב הקללות שאני מכירה...

מה מעולם לא אכלת?
סוגים שונים של סלטים

במה מעולם לא צפית בטלוויזיה?
סימפסון(הבושה!)

למה מעולם לא הקשבת? (מוזיקה)
אוקיי לא יודעת..אין לי מושג..
כניראה סיגנון שאף פעם לא שמעתי שקיים...

מה לעולם לא תכניסי לפה?
שעועית!

מה לעולם לא תעשי באמצע במה באולם מלא באנשים?
אמ...לא ראוי לכתוב כאן...

ומה כן?
אמ..לרקוד, להציג הצגה...לנגן...לדבר, נו מה שעוישם על הבמה..

ולסיום, האם תרצי לחיות בארץ "לעולם לא"?
בהחלט^^

6 תגובות:

  1. אהבתי מאוד XD
    זה היה ברור שיעלה לי ולך בראש שלא התנשקנו חחחחח
    בקטנה :]]
     

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד XD
    זה היה ברור שיעלה לי ולך בראש שלא התנשקנו חחחחח
    בקטנה :]]
     

    השבמחק
  3. בבבבללללווווגגג מממש נחמד!!!!!
    ותגידי באיזה חטיבה את?
    אממ ועוד משהו גנבתי ל את השאלון...חחח
    תודה מראש...B)

    השבמחק
  4. בבבבללללווווגגג מממש נחמד!!!!!
    ותגידי באיזה חטיבה את?
    אממ ועוד משהו גנבתי ל את השאלון...חחח
    תודה מראש...B)

    השבמחק