יום שני, 9 במרץ 2009

פוסט שחבל לקרא

עוד יום של פורים..


ישנתי? לא משהו..שוב


אבל היי, היה נחמד בבוקר...


אכלתי, ראיתי טלווזיה הייתי במחשה, ואפילו הייתי לבד בבית!


היה נחמד לדבר עם אנשים, או אישXD


לאחר מכאן, הולכים לדריה כדי ללכת לדניאל!


האמת, היה נחמד אצל דניאל, היו המוווווווווווווון יציאות דפוקות מצד מישהו שלא אזכיר את שמו..


"יונה נכנסה אלי הביתה" "אבל יונה מת מזמן"XDDDDDDDDDDDDDDג


אוי..היציאות האלו..


משם הביתה


ואז לדורית


אצל דורית? היה נחמד וטעים!


אכלנו פיצהP=


והעלנו זיכונות על העבר, וואי מה שקרה בשנתיים ומה שקרה לפני השנתיים האלו..


זה מרגיש כאילו זה היה רק אתמול כל ההרפתקאות, ואז כל המתחים ההם..


זה גם העלה בי זיכרונות מכל מיני רגעים שאני כניראה לא אשכח אף פעם...


משם הביתה..


לשיחה מוזרה, מלחיצה אבל גם מעניינת..


רודפי שמלות זה עם מושחט! לא אוהבת אותם בכלל! אין להם תקנות וצריך להעמיד אותם במקום!



לפינת נלא קשור>>>פוסט קצר וחסר משמעות..אני יודעת


-אני עייפהולכן אין לי כוח לכתוב משהו..נורמאלי


-אני שמחה שיש לי משפחה..


-יוו דוד שלי מגרמינה, זממין אותי לגרמניה


-סוף סוף הטלווזיה הולכת להעלם!


עד לפעם הבאה


ביי ביי


2 תגובות:

  1. שמחה שנהנית ופורים עוד לא נגמר,אז יש לך עוד יומיים להנות ^^

    השבמחק
  2. שמחה שנהנית ופורים עוד לא נגמר,אז יש לך עוד יומיים להנות ^^

    השבמחק