יום ראשון, 8 במרץ 2009

פורים, כמו כל פורים, לא משהו, האומנם?

פורים..


ואוי פורים, איזה חג..


פשוט החג שאני הכי אוהבת בגלל הקטע של התחפושות והכי לא אוהבת כי ת-מ-יד משהו לא נחמד קורה..


נגיד, פעם הכל היה נריאה מושלם עד שחזרתי הביתה ובדרך איבדתי תיק...וזה היה תיק שדודה שלי הכינה יל במיוחד והייתי ממש בבאסה..


ופעם הכנפיים שלי נקרעו(והשנה אגב, הן התפרקו קצת..) והיו שנים שהיו ריבים וכאלה..


והשנה?


השנה זה היה בדיוק כמו כל שנה, ואולי לא?


אז נכון, קמתי מאוחר מהרגיל אבל זה לא עזר הייתי עייפה ומאוד!


ונכון הסתרקתי וזה יצא נחמד אבל כמו תמיד יש קבוצה של שערות שפשוט אוהבות לצאת מהמקום!


ונכון באתי בין הראשונים עם מילה ואפילו השכנים שלי אהבו את התחפושת(או את הזנב, כי הם ממש נגנבו מזה שיש לי זנבXD)


אבל, תחלס, היה משעמם ומאוד!


כל היום אני מילה ודר הסתובבנו בבית ספר או סתם היינו בכיתה..


מידי פעם הצטלמנו..


אפילו משלוח המנות שלי לא היה משהו..כאילו הוא נחמד, כן..אבל השקעתי ממש במשלוח שלי וזה ביאס כזה..


לאחר היום המפרך והמשעמם..


חזרנו הביתה, אבל אני ודריה עצרנו מתחת לביתי הנעים וסתם דיברנו כהרגלנו..


באיזשהו שלב דורית הגיעה, עם ידידה דני, שהיה ממש מפחידOO


ליבינו אותם הביתה, ואני חזרתי לבית שלי, נכתי אכלתי...


אבל לא מספיק, כי באמצע האכול אני מגלה שבעצם בעוד כ15 דקות(וזה באמת היה  15 דק', זה החלק המפחידOO) לאחר חודשיים ושבועיים ככה...סוף סוף נפגשים..


האמת היה נחמד..


למרות שהמחשבה הראשונה שעלתה לי לראש כשרק קיבלתי את האסאמאס היתה "וואי הוא כל כך עומד לפספס את הבית שלי וזה יהיהפדיחות"


וזה באמת קרהXD


בסוף נמצא הבית..


גם דריה הצתרפה, מה שגרם לי להיות יותר בצד מרצוני..ובגלל שאין לי שום קשר לריבים שהיו..


גם, עוד היינו אצלי בבית באיזשהו שלב(מה שהלחיץ את ההורים שלי, כי זו פעם ראשונה שאני מביאה בן הביתה... וכאילו זה היה מצחיקXD התגבוה של סבתא שלי, למרות שהיא אמרה שהוא ניראה נאה ושחרחר...)


לאחר מכאן לשמו"ץ...


ואז הביתה להתקשר לסבתא שלי לכבוד יום האישה ולדורית^^



לפינת הלא קשור>>>>>>וואו פייסבוק זה לא כיף!


-לי יש פייסבוק כי חייבם לנסות לפני שאומרים משהו שלא אוהבים, והוא לא באמת מתפקד, אני רק נותנת אישור לאנשים להוסיף אותי..אבל איך קרה שתוך יום הכל השתנה ובמקום 10 אנשים יש לי 24...סליחה 27...ועוד תמונות וזה..לכן אני פתחתי במבצע צילום עצמי בכדי שלא יחשבו שאני באמת ניראת ככה כמו בתמונות שפורסמו....


-כן אז אני אולי קיצ'ית וזה..אבל אם לא האירועים שאחרי בית ספר..היום הזה היה הופך ליום הכי משעמם...


-להיות חצי מלאך חצי שטן זה מגניב דווקא..


-וואי בזמן האחרון אחוזי הצילום הטוב שלי עולים..


-אמא שלי רוצה לקנות מצלמה..אמיתית!


-חלמתי על בת דודה שליOO שהיא באה לארץ עם הבן שלה...שהוא נמצא בתוך שקית..?


-למה כולם רוצים לראות את הוויברטור..?XD

3 תגובות:

  1. ואני לא מבינה מי זו הינה הזו שרוצה אישור להיות חברה שלי בפייסבוק XDDDDDDDDDDDDDDD
    יש לך שם תמונות כ"כ חמודות D: במיוחד תמונת הפרופיל הזו או איך שלא קראים לה XD

    השבמחק
  2. ואני לא מבינה מי זו הינה הזו שרוצה אישור להיות חברה שלי בפייסבוק XDDDDDDDDDDDDDDD
    יש לך שם תמונות כ"כ חמודות D: במיוחד תמונת הפרופיל הזו או איך שלא קראים לה XD

    השבמחק
  3. אבל..לא ביקשתי חברות ממך...את ביקשת ממני..

    השבמחק