יום שישי, 3 באוגוסט 2018

בלעתי זבוב בגודל פיל



זה כאילו שלקחת לי את הדבר הכי יפה בעולם, עשית לו העתק שהוא רק כמעט מושלם, כמו ויטרינה של חנות, והחזרת לי את ההעתק. את המקור זרקת.
ואני פותחת מגירות, והן ריקות מתוכן. אני פותחת את החלון, ומבחוץ הכל בטון. אני שומעת ברקע מנגינה של איקאה, אלו לא החיים האמיתיים ואולי מספיק לשחק עם רגשות של אחרים.
אני לא ילדה ובטח לא בובה. אני אולי משדרת עוצמה אבל מבפנים הכל רך ומפוחד ורק מחכה לדמות חזקה שתקח את השליטה.
אני צריכה קצת הפסקה מלהוביל, מישהו שידע להכיל.
שיגיד לי כמה שאני יפה עם המבט הראשון שלו עלי, שיחבק ויעצור ויביט לי בעיניים.
שלא יפחד מדמעה או שתיים, אחד שיעצור בצד ולא יתן לי לתבוע בתוך ים של רגשות שלא ברור מאיפה בא.
מישהו שאף פעם לא ישים אותי בסיטואציה לא נוחה, שירגיש כשאני מרוחקת ופוחדת.
שיגש, וילטף או יקח לי את היד.
שיצחיק, וינגב דמעה טועה. שילטף וירגיע כשאני עצובה.
שיזכיר לי כשאני שוכחת.
שיתן לי גם לגעת.
שיגשים לי חלומות, גם את הפרועים.
שיקח אותי למקום אמיתי, בלי תפאורה מזוייפת. שגם אם אהיה לבושה בטרנינג זרוק הוא יתן לי תחושה של נסיכה. שיקח אותי מצידי למקום הכי מבודד בתבל, ולא משנה כמה משעמם הוא יהיה, וכמה חסר תוכן, הוא יביט מסביב וימצא את כל הדברים הקסומים בו. את הירח והכוכבים, את השממיות שרצות מסביב, את החום העולה מעומק האדמה אחרי יום חם בלילה קר.


קברט של קרן פלס הוא קצת כמו חלום שמתגשם. היא כותבת מדהים לדעתי. אני מאוד מזדהה עם הרעיון שמאחורי והביצועים היו טובים.

עד לפעם הבאה,
ביי ביי

3 תגובות:

  1. הרבה רגשות.. רגשות מבלבלים.

    צר לי, אך אני לא חושב שקרן פלס זמרת טובה, יש לה כישרון כתיבת טקסטים מסוים אבל.

    השבמחק
  2. אני מעריצה של הכתיבה שלה. היא זמרת טובה, לא הכי טובה כמובן.
    אבל התוכן שלה לדעתי מלא עוצמה.

    השבמחק
  3. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק