יום שבת, 25 באוגוסט 2018

כשזרים לא מסתוריים מבטלים לי דייט לא דייט

כשההיסטוריה בוחרת לחזור על עצמה, אז היא אפילו לא משתדרגת.
אני חושבת שאם יש משהו נוסף שלמדתי מחופשת הסמסטר הקודמת, זה שאסור לדבר על גברים ומפגשים אלא רק לאחר סיום המפגש. אני עוד לא יודעת אם יש עין רעה בעולם, אבל אם ישנו דבר כזה, הרי בטוח יש כאן התערבות.
הרי, איך זה הגיוני שבכל פעם שבחור זר ומסתורי(או לא זר בכלל ובהחלט גם לא מסתורי בהכרח) קובע איתי מפגש, ואני בתומי משתפת את חברותיי(וחבריי? ואולי גם את הבלוג שזה אומר את כל האינטרנט. וגם אם זה רק 10 כניסות בממותע, אי אפשר לדעת מתי יקפוץ לראשונה הבלוג בטבלת הפוסטים החכמים ויכניס אליו עוד כמה קוראים מזדמנים). ומסתבר שבכל פעם שאני בוחרת לשתף, יהיה אשר יהיה השיתוף, המפגש נדחה או מתבטל?
האם זה מרפי שקורא בבלוג שלי ועושה לי עין רעה? בפעמים שבחרתי לשמור "בסודי סודות" מפגשים שכאלו, התוכניות באמת יצאו לפעולה. כאילו הסתרתי ממרפי עצמו את הסוד "הגדול" כדי שלא יבטל לי.

למי שקצת פספס או לא עקב, בחור זר ומסתורי(סתם, הוא בכלל לא מסתורי. אבל זר..) פנה אלי בפייסבוק למפגש ידידותי(גם אתם שומעים את ה"פףףף ממש" ברקע?). קבענו לשישי ומאז לא דיברנו כמה ימים. בחמישי כבר התחלתי לתהות פן שכח, פן אכתוב עליו שיר פרידה(מישהו מכיר?), פן זו תחבולה של איזה ארגון קיצוני שרוצה לנקום על משהו מטופש. אז כמו בחורה ב2018 שלחתי הודעה לברר אם המפגש עדיין מתקיים והבחור ביקש לדחות לשבת. עכשיו. סבבה. קורה. לפעמים תוכניות מתבטלות, קורים דברים. מי אני שאשפוט? קצת לא נעים שאני הייתי צריכה לברר איתו ולא הוא מעדכן מיוזמתו אבל בסדר. אני משנסת מותניים, ודוחים לשבת. הפעם אפילו ניהלנו שיחה קצרצרה אך ארוכה מקודמתה.
ואז הגיע שבת. כלומר עכשיו(עכשיו שבת).
הרגיש לי מטופש לרדוף אחרי בחור שאני לא מכירה, שבחר לשלוח לי הודעה והציע לי להפגש, שלא מדבר איתי כלל בהודעות. היה לו היושר (אני כנראה מאוד מגזימה בבחירת המילים שלי, אבל זה עוזר לאווירה דרמתית משעשעת) לשלוח לי הודעה ולבקש לדחות שוב. הפעם למועד לא נודע.
מזלו(ואולי אני סתם רפוסה?) שקמתי במצב רוח מספיק סלחני והודעתי לו שאם מתישהו יתפנה לו זמן שישלח הודעה ונראה אם אפשר יהיה להפגש. הייתי סלחנית אבל גם אמרתי לו שזה בהחלט נראה עקום מאוד.
אני מקווה שזו לא הדרך שלו להתחרט ולא לדבר אף פעם. לא כי זה הולך לפגוע בי חלילה אלא כי עצוב לדעת שמסתובבים אנשים בעולם שלא יודעים להתמודד עם סיטואציות כאלו. בכל מקרה לא החלפנו הודעות ואני בוחרת לדבוק באמיתות דבריו(ולמה לא בעצם?). כרגע אני מכניסה אותו למגירה.
מסקנות? לא לשתף אחרים בגברים פוטנציאלים(גם אם הם פוטנציאל לערב נחמד ומצחיק) עד אחרי שהמפגש חולף. אלא אם מדבור בגבר שממש לא בא לי עליו, ואז לשתף.
בסופו של דבר, ברור שאני מתכוונת לזה ברצינות(האומנם?). אבל אני לא מתחברת לאנשים שלא מכבדים זמנים של אחרים. זה בסיסי בעייני. אם אתם מזהים שקבעתם משהו וכנראה זה לא מסתדר לכם, אל תחכו לדקה ה90. זה פשוט נתפס כזילזול. מזל שיש לי תוכנית ב' וג' להיום בערב.
(האמת, פעם אחרונה שבחור ביטל לי פגישה בדקה ה90, יצאתי בספוטניות לבילוי עם חברים במקום. באותו ערב חידשתי קשר עם חבר טוב מהעבר הרחוק. אז לכו תדעו מה יקרה היום בערב...).
ובאופן כללי, אם אתם קובעים פגישה עם בן אדם לעתיד רחוק, לפחות תדברו קצת עד המועד המיוחל. עבר כבר שבוע ומר בחור עדיין זר לי מידי.(סימן הכר מספר 1 לזרותו=עדיין לא נמצא לו שם קוד בבלוג.).

לפינת הלא קשור>>>כי רק קוראים וותיקים, שמכירים אותי מגיל 14 זוכרים את הפינה הזאת.(וכי מה רע לי עם קצת נוסטלגיה?)
1.עשיתי לעצמי מרתון סרטי מארוול. הרגשתי שרמות הגיקיות שלי לא גבוהות מספיק ושחסרים לי יותר מידי חורים בעלילה. בעיקר נמאס לי לשבת בקולנוע וכל שניה לשאול את חברים שלי "מי זה? ולמה זה? ואיך הוא קשר" ועל הדרך להתבאס מהתגובות שלהם. אז השלמתי פערים, ראיתי את כל הסרטים חוץ מהענק הירוק(וכולם גם דואגים לציין בפניי שזה בסדר כי הוא לא משהו). וואלה זה היה נחמד.
2.אני עדיין מחפשת לשחק עם מישהו בפלייסטישן במצב מולטיפלייר כלשהו. שיחקתי עם מר מאהב שבוע שעבר בווצ'דוג? והיינו גרועים. בא לי שוב.
3.קניתי ספר "רומן רוסי" של מאיר שלו. כבר הרבה זמן רציתי לשים עליו יד ולמזלי הוא היה במבצע. התגעגעתי לקרוא ספרים, להתנתק קצת מהמציאות ולנבור לתוך משהו עם קצת עומק.
4.הבלוג הגיע לראשונה בתולדותיו לראש הפוסטים החכמים. אני בת ה14 התרגשה מאוד. אז נכון, אין כמעט פעילות בישראבלוג, ובעיקר מביך כי זה לא היה בין הפוסטים המוצלחים שלי אבל היי, שיא זה שיא!
5.יש איזשהו קטע, שאנשים פונים אלי באופן אישי, בעיקר אחרי פוסטים שמדברים על משגל(סקס) ויחסים. גם בפייסבוק.
6.קורא ותיק מהבלוג פנה אלי השבוע. היה נחמד להחליף כמה מילים עם מישהו חדש שקורא פה תקופה...
7.אני קנאית. אם הייתי חושבת שפוליאמורה זו אופציה היום אני מבינה שאני מאוד רחוקה מזה.
8.ראיתי ביוטיוב שזוג שאני עוקבת אחריו נכנס להריון. משהו בסרטון שלהם עשה לי "פליפ" במחשבות. פעם ראשונה שאני באמת מרגישה בנוח עם המחשבה שום אחד אהיה אמא.
9.יש מלא טריקים מגניבים שאפשר לעשות עם מצלמת פלאפון בלילה, בלי פלאש. אני ומר קסטל נסענו להר הטייסים בלילה. היה נוף יפה(לא ראינו כלום, ענן התיישב על כל האזור). לדעתי זה מקום חמוד לזוגות בלילה, בטח כשאין תאורת ירח וכמובן כשאין עננים, יש שם נראות כוכבים מעולה. חבל שהיה את שניהם.
10.אני ממש משתפרת בבצ'אטה.לפני כשבוע הלכתי מוקדם והוא ישב בכניסה ושאל מדוע אני עוזבת מוקדם את הערב. משעניתי לו תשובה הגיונית(מבחנים.) הוא ענה" טוב, את יודעת לרקוד אז זה בסדר...". השיעור האחרון היה דיי מסובך. כשרקדתי עם המדריך במסיבה, הוא עשה את התרגילים החדשים, תוך כדי הריקוד הוא אומר לי "ידעתי שאת תצליחי אתם!".אולי זה דברים קטנים אבל נחמד לקבל פידבקים חיוביים!
11.בא לי לנסוע לחופשה באילת. אני מתלבטת אם לנסוע עם חברים או עם מר מאהב. שתי האופציות קורצות לי.

עד לפעם הבאה,
ביי ביי

תגובה 1:

  1. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק