יום שני, 20 באוגוסט 2018

זוגיות מישהו? עם סקס?



אז.. סקס חסר חשיבות? בעד? נגד? מתנגדים?
אני נגד. כלומר, מה זה נגד? אני בעד! אבל... לא כרגע, פחות בשבילי?
סמסטר קודם או לייתר דיוק בתקופת המבחנים הקודמת, הייתי על הגל. למרות שהיה בפועל רק סקס חסר חשיבות אחד ואת מר מאהב, היו הרבה פלירטוטים ודיבורים מסביב שפחות זרם לי. ומהתקופה ההיא למדתי שזה פחות בשבילי. אני צריכה את החיבור המעבר, ובאופן כללי אני כבר רוצה "להתמסד" (למה בגרשיים?). בא לי זוגיות קבועה, רצינית. מהסוג מביאים הביתה להראות להורים, מאלו שקובעים תוכניות, מהסוג שהיא קודם כל חברות טובה וחזקה ורק אחר כך שאר התוספות. מאלו שאולי אפילו מוציאות טבעת? קצת מיציתי את ההוללות ובא לי משהו רציני אמיתי. בא לי להרגיש נאהבת, בא לי אכפתיות, חום, תשוקה. בא לי את הביחד...
ומה אסור? מותר.
וזה לא אומר שאני חלילה לא עושה בכלל או מתנגדת בכל תוקף. אם אחרים רוצים? שיבושם להם. תהנו, תבלו, תעשו, תדעו, רק תיהיו מוגנים. אבל אני? פחות...
(סביר להניח שאולי עמדתי תיהיה מעט רפויה בעוד שבוע-שבועיים כשתקופת היחום מתחילה ועם זאת המטרה שלי היא לא ללכת עם המפשעה אלא עם מה שאני באמת רוצה).
אז למה אני מעלה את כל זה?
הגבתי, אחרי כמה חודשי שתיקה, על איזה וידוי על סקס ללא זוגיות עם אווירה טובה. בסהכ רציתי לתמוך בבחורה ולהגיד לה שהיא לא לבד, ויש חיה כזאת(אולי אפילו כמה). כמעט כתבתי שאפילו אני התנסתי בזה אבל הרגיש לי קצת מוגזם להכניס את כל העולם למיטה שלי. בסהכ כתבתי שלמיניות יש המון צורות ולא צריך להכנע לתבניות. האם זה מעיד על כוונותיי בהווה? האם זה מקטלג אותי אוטומטית לאיזו קטגוריה?
מסתבר שמישהו חושב שכן.
וכך, ההסטוריה חוזרת על עצמה.(או למי שלא קרא בבלוג עד עכשיו, לפני סמסטר, כשכל קבוצות הווידויים בפייסבוק התחילו לצוץ, הגבתי לא מעט שם. מה שמשך אלי באורח פלא כל מיני זכרים(נונו, גברים רק..אולי חלקם קצת פחות?). מי צריך אפליקציית הכרויות אם אפשר להגיב בפייסבוק?
בחור חביב למדי שלח לי חיש מהר הודעה.
לא הרבה במילים (וחבל), נראה חביב למדיי ואף מלומד. הבהיר כוונות(או לייתר דיוק אני הבהרתי כוונות, והוא הבהיר את הצד שלו).
הוא לא מחפש קשר רציני. אני כן.
הוא אבל זורם? רוצה להיות על תקן..עד שאמצא משהו רציני?
מה שהוא לא יודע, זה שאני לא זקוקה למישהו שיישב לי על התקן הזה. הוא מאוייש על ידי אנשים ששמותיהם שמורים במערכת.(האנשים זה לצורך הרישמיות והדסקרטיות. זו יכולה להיות גם קבוצה ריקה של שמות או קבוצה בגודל אחד. לעולם לא תדעו! או לפחות לא בפוסט הזה).
אז אחרי שעשינו יישור קו, הוא המשיך "להתעקש"(הוא לא בדיוק התעקש ואני לא בדיוק התנגדתי) על להפגש גם אם זה רק בירה, והבטיח שיהיה כיף. ואני, סטודנטית בחופשה שמחפשת קצת תעסוקה, למה שאסרב?
אז למה אני כותבת?
כי אני מפחדת קצת.
אני מפחדת קודם כל כי הוא זר מהאינטרנט. וזה תמיד נראה לי מפחיד להפגש עם זרים באינטרנט, גם אם 2018, וגם אם אני בת 24. זה יכול להיות גם מחבל, אנס או רוצח.(זה יכול להיות פרופיל פקטיבי. למרות שהוא דיי מושקע, והוא עצמו נראה לא רע אבל היי.. אם אני יכולה לבנות פורפיל כזה מושקע, אני בטוחה שכל ילד סיני בן 10 מסוגל).
ואחר כך אני מפחדת אולי קצת לאכזב מרושם ראשוני? בין אם במראה(כי למי יש זמן להעלות תמונות עדכניות אחרי תקופת מבחנים? הרי העלנו כמה קג' עודפים של מחסור בשעות שינה ולחץ) ובין אם באופי? כןכן, עם כל החזות והביטחון אני עדיין קצת חוששת. אולי בעיקר כי הוא כבר אחרי תואר, סוג של מתכנת, ואני עדיין עם הייסורי מצפון שלי לגבי מועדי ב' ואולי נכשל או שניים.
נוסיף גם שאני באמת לא רוצה מישהו על תקן יזיז. לא בא לי. לא צריכה את זה. אני רוצה זוגיות. ומה זה אומר עלי שאני נכנעת לכל בקשה? יש איזה סרט בנות שמישהי שם אמרה dicksend שה כמו quicksend רק עם dick , נאמר בהקשר של מישהי שנופלת מהרגליים אחרי כל בחור. אני לא רוצה להיות כזאת. לא כי אני נגד באידאולוגיה(אם מישהי אחרת בעיניין..לכי על זה), אלא כי זה לא עושה לי טוב במיוחד... אני צריכה יותר רגוע ופשוט. אחד. וזהו.
ומצד שני.. לבחורה יש צרכים! ולמה לא בעצם? אז פעם אחת לזרום? חיים פעם אחת, הנעורים שלי לא יחזרו אלי. מה אכפת לי.
ואם הוא לא ימשך אלי? ואם ממש ירד לו? ואם הוא לא בקטע של בחורה עגלגלה ויש במה לתפוס, עם קימורים וכל התוספות הנלוות? אני תוהה אם אני מספיק חזקה לא לקחת ללב "אני לא נמשך אליך"...
אבל גם..מה? אני אתן לגבר לתת לי להרגיש ככה? מה לא מגיע לי להנות? אני יודעת מה אני רוצה, אני יודעת איך אני רוצה. אני יודעת בערך מה עושים, אני סהכ פתוחה לרעיונות חדשים. אני קלילה(לא פיזית אבל..) ויכולה להיות גם זורמת. יש לי סהכ חוש הומור ואם אני לא לחוצה אני גם אחלה אשת שיחה.
אם אני לא לחוצה. אבל אני יכולה להיות לחוצה. ואז אני אומרת שטויות והרבה ובמקרים קשים גם מגמגמת.
יכול להיות שאני OVERTHINKIG, מניחה שפשוט עבר קצת זמן מאז שמישהו "התחיל" איתי.
נקווה לטוב ולא נתרכז בזה יותר מידי.
מקווה שמר בחור באמת קליל ואחלה, העיד על עצמו כמתכנת אז אולי הוא מכיר איזה מישהו שמחפש סטודנטית? לכו תדעו..
אה ושהוא ישלח הודעות, לשלוח בעצמי? לא בטוחה איך לנהוג. שתיקה רועמת עד שישי נשמע לי קצת מוגזם אבל גם מה אשלח לו? חוששת לצאת מגזימה וקריפית. מקווה קצת שהוא ישלח הודעה בעצמו, אולי אפילו יתקשר?
האם להכנע למוסכמות חברתיות שבחורה צריכה להיות פאסיבית?
אני אלך על גישת העדר. ממילא יש לי עיסוקים אחרים(להשלים סרטי מארוול ולהנות מהחופש.).
נו, מזל שיש לי בלוג לשפוך אליו את עץ המחשבות המשעשע שבניתי בכמה דק'.
לא מבינה איך אנשים מסתובבים בעולם, עמוסים ברגשות ומחשבות כמו פצצה מתקתקת.
אולי אני יוצאת פה בחורה מגזימה שחושבת יותר מידי אבל זה עוזר לי להיות שקולה בעולם האמיתי.
#טוב שישראבלוג לא נסגר. איפה עוד הייתי חופרת בלי בושה?
עד לפעם הבאה,
ביי ביי
נ.ב.-אני באמת מחפשת קשר רציני. והמפגש יהיה קודם כל באווירה של לבלות... מקווה שהוא לא יהיה הטיפוס שעושה בכוח ומטריד. אופס. אני שוב OVERTHINKING.

2 תגובות:

  1. לא קוראת לזה overthinking. הדגל האדום מתנופף בגאון מעל כל הסיפור ואת גם רואה אותו היטב: הבחור לא מעונין בקשר, אלא רק בסקס. את אומרת שכרגע זה לא מתאים לך. הוא מתעקש (דגל אדום). רוצה להפגש על בירה (דגל אדום בוהק. מה אם יכניס לתוכה חומר? כבר היו דברים מעולם). הוא חושב שאת חלשה. הוא רוצה לנצל חולשה. (שלושה דגלים אדום מתנוססים בראש הדגל).

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה ולא מסכימה. יש בהחלט נורות אדומות אבל החלק המרכזי הוא שלמרות שאני יודעת שאני מחפשת זוגיות והוא לא, אני לא מקובעת על זה. זה לא עיניין של חולשה אלא תפיסה אחרת. זה שאני מחפשת קשר רציני לא אומר שאני רוצה לשלול מעצמי כל אופציה אחרת מתוך עיקרון. הגישה שלי למצב זה אם יתחשק לי, אני "אזרום" ואם לא אז לא. אני באה בידיעה ברורה שהוא כנראה ינסה לכוון לשם. אם זו כלל וכלל לא היתה אופציה מבחינתי, לא הייתי קובעת איתו. חוץ מזה, היום זה דבר מקובל להפגש על בירה(ואפשר להכניס חומר גם לתוך קפה או שייק פירות. בדייט או לא בדייט). אני בהחלט הולכת לנקוט באמצעי זהירות כמו להגיע עצמאית וגם ידיד שיהיה זמין לכל צרה אשר תיהיה ועוד שלל דרכים אחרות. אני לא רואה נורות אזהרה חמורות יותר מאלו שהיו יכולות לי אם הייתי קובעת לדייט באפליקציית הכרויות מוכרת...

      מחק