יום ראשון, 26 באוגוסט 2018

נסיעה עתידית ברכבת? קצת אירוני...

רשימת הסיבות והמחשבות של ינה לגבי ביקורה העתידי אצל מר אורקל:
1.נתחיל מהברור מאילו. אני מפחדת מהחושך. וחשוב לי מאוד שיהיה אור טבעי מהחלון. חלון פתוח זה בסיסי בעייני. השמש בבקרים חשובה לי, ואור הלילה מרגיע אותי. חושך מוחלט לעומת זאת מכניס לי מחשבות על מפלצות ואנסים ושודדים ובעיקר רוחות רפאים שסובבים אותי.
2.אני מפחדת להיות לבד. ולייתר דיוק, אני מפחדת שמשהו יעבור עלי(למשל הפחד מסעיף 1) ואני אאלץ להתמודד עם זה לבד. לאור העובדה שאני נמצאת בסוף העולם, ואולי אין שם קליטה טובה, איך אני אמורה להרגע באמצע הלילה? ידיד אחר הציע שבמקרה הצורך אצלצל אליו. וכמובן מר אורקל בכבודו אמר שאני יכולה להעיר אותו. אבל תארו לכם כמה מגוחכת הסיטואציה שבחורה בת 24, מעירה ילדון בן 20 כדי לאמר לו שהיא מפחדת מהחושך?
3.אני מפחדת שאני ארגיש לא בנוח לאמר למר אורקל שמשהו לא בסדר, וארגיש ייסורים איומים. אני יודעת שהוא יכעס עלי אם זה יקרה כי הוא רוצה שארגיש הכי בנוח שאפשר אבל כשאני נמצאת במקום חדש בסביבה חדשה , אני רוצה להיות הכי מנומסת שיש.
4.אם כבר מנומסת. אני מפחדת שאני לא אהיה מספיק מנומסת עם המשפחה. שהם חלילה לא יחשבו שאני בחורה מוגבלת. גם ככה זה נשמע מוזר שמישהי בגילי תסע לעשות לילה אצל מישהו שצעיר ממנה. אולי הם חושבים שאני מוזרה?
5.ונניח חברים שלי כבר מכירים את מר אורקל מהסיפורים שלי, והם כבר יודעים פחות או יותר מה הלך הרוח בידידות שלנו ולא יראו בזה משהו מוזר. אבל מה עם החברים האחרים? העתודאים? המשפחה? מה הם יחשבו..? ומצד שני, מה אפכת לי מה אחרים חושבים בכלל?
6.ואם יהיה משמעם? אני אצטרך לחשוב על איזה פעילות סופר מגניבה לייתר ביטחון!
7.מה אני אלבש? איזו פיג'מה להביא? אני צריכה פיג'מה שתיהיה יצוגית מספיק אבל גם נוחה. הפיג'מה הרגילה שלי לא מספיק "נאותה" וקצרה מידי בשביל זה. ואם יהיה לי פיפי בלילה?
8.ואם אהיה חולה???
9.מעניין אם באמת הנוף יפה שם. אני דיי בטוחה שכן כי הייתי עוברת שם הרבה. מעניין אם הפינה ההיא בחורשה יפה? מעניין אם אני אוכל להצטלם שם לתמונת פרופיל חדשה..
10.ואם משהו יקרה ביני ובין מר אורקל? אני לא רוצה להכנס להריון ואני לא בטוחה שיש לו..מצד אני, לאיזה בחור בן 20 אין? זה לא משהו שקונים מתנה בגיל 18?. אולי אני צריכה להביא את הקונדום האחרון שלי לייתר ביטחון? אולי אני אגנוב כמה למר מאהב... ? או שאני פשוט ארמוז לו? 
11.זו בכלל אופציה שמשהו יקרה? למה גם כשהרכבת נוסעת ואפילו הבהרתי את זה, נכנס לי סעיף 10 לרשימה? האם אני מפחדת שתבוא רכבת חדשה או שזה ההורמונים שמדברים בשמי?ומי אמר שגם אם היא תגיע, נוסעים איתה רחוק?או נוסעים? אולי היא תגיע והיא..תתקלקל? או תפחד לנסוע כי קצת חסר ביטחון?
12.זו תיהיה הזדמנות לפדות את כל החובות שאנחנו חייבים האחד לשני. למשל לראות סרט מארוול יחד! אקסמן פעם ראשונה בחיים. זו בהחלט הזדמנות.או מסאז'. אני מקווה שהוא יהיה בסדר עם המסאז' שלי. היחיד שאוהב אותו זה מר מאהב...
13.אני לא רוצה לשמור על זה בסוד...
14.מעניין כמה עולה כרטיס נסיעה
15.אני צריכה להביא מתנה? זה מסוג המצבים שנהוג להביא איזה שוקולד או משהו? אצל רוסים נהוג לא לבוא בידיים ריקות...
16.עברו הרבה שנים מאז שישנתי אצל ידיד ממין זכר בבית לבד. ופעם קודמת אכלנו מרק תימני על הבוקר.
17.אם אני אבכה, מעניין אם מר אורקל באמת יצליח להרגיע אותי..אני אשתדל לא לבכות בכלל(למה אני בכלל חושבת שאבכה??) כי זה באסה לבכות בימים כיפיים
18.מעניין אם יש לו משחקי קופסא..מעניין אם הוא יסכים לשחק נגדי במשהו במחשב.
19.אולי אני צריכה לבנות אפליקציה, להביא בדיסק או משהו ולשתול לו במחשב בשושו. וככה אני אהיה מוכנה נגד כל מתקפה שלו נגדי(או שאני אגלה איזה פורנו הוא רואה... אולי יום אחד הידע הזה ישתלם)
20.הוא בן 20. למה יש לי ידיד טוב בן 20?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה