יום שבת, 7 ביולי 2018

בשביל מה צריך PMS?!

הבעיה עם PMS, שכשזה הולך, ואני מביטה לאחור, אני מזדעזעת.

עם כל האהבה שעדיין אין לי לבעלי לעתיד (יהיה אשר יהיה), מה עבר עלי? פוסט שלם לדמות? ועוד..ככה??

נו, אולי כשבאמת אתחתן אני אראה את זה לבעלי, ככה ביום מדוכדך או כשיכעס עלי. מאמינה שזה יצחיק אותו מספיק.



עזבו שמצאתי את עצמי בריב מטופש לחלוטין עם מר אורקל. וזה מטופש לחלוטין כי בתכלס, הוא לא ידע שבכלל רבנו. במשך שעות ארוכות בניתי לעצמי בראש דרמה אחת גדולה. רק בערב הבנתי שיצאתי מטומטמת ממש ועשיתי מזבוב פיל. אז עשיתי מה שבן אדם שפוי היה עושה, ושלחתי לו הודעה.

באמת שהצחיק אותי שחשבתי בצורה מצחיקה כזאת.

בואו.

התכתבנו אולי ארבע הודעות? חמש הודעות? באחת מהן לא אהבתי את הטון (!) שבה היא נכתבה (ואיך אפשר לשמוע טונים בהודעה?) אז עניתי ב"טוב".

ואמרתי לעצמי במשך השעות שאחרי, שאיך הוא לא שם לב שהוא לא בסדר, הרי רואים שעניתי בלי מצב רוח.

מזל גדול שבנקודה הזאת היה לי פלאשבק לעבר הלא רחוק, של עצמי, מדברת עם חברות ואומרת להן "תקשיבו, בנים הם טיפשים. הם לא מבינים רמזים. פשוט תגידי לו וזהו".

ואחרי שנרגעתי קצת והבנתי שאני מצפה ממר אורקל הרבה יותר ממה שאני אמורה לצפות מזכר ממוצע, כתבתי לו שנעלבתי מההודעה שהוא שלח.

(ייאמר לזכותי! שמר אורקל הודה בעצמו שחשש שאולי ניסוח ההודעה היה טיפה בעייתי. זה קצת עודד אותי כי זה אומר שלא סתם המצאתי משהו מכלום ובאמת היתה שם בעייתיות קלילה ביותר.).

התבאסתי קצת האמת..

בניתי סיפור שלם, ריב מטורף. רגעים דרמתיים... בזבוז דמעות, באמת.

(סתם לא, אני פשוט צוחקת על עצמי. מתמודדת עם העובדה שיצאתי פארש).

אני גאה בעצמי שאני מסוגלת, בסופו של דבר, לזהות מתי אני ממש מגזימה.

טוב, עד כאן לפינת ההרמה החודשית לעצמי..

מקווה שהמחזור יגיע מהר ויילך מהר. נמאס לי להתרגש מכל דבר קטן.

עד לפעם הבאה,

ביי ביי

תגובה 1:

  1. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק