יום שישי, 6 ביולי 2018

מכתב לבעלי לעתיד שעוד לא פגשתי

**עריכה**


כשהמחזור עובר, ואת מסתכלת על מה שכתבת ותוהה מה חשבת לעצמך.


עמכם הסליחה.


***


 


בעלי,


בעלי לעתיד.. איפה אתה כבר?


מוזר לי לכתוב לך מכתב ואני אפילו לא יודעת מי אתה ומתי ניפגש.


אני יושבת לי בחדר, בוכה כמו ילדה קטנה. ראיתי עכשיו סצנת הצעת נישואים וחשבתי לעצמי על איך אתה תציע לי, או שאני לך?


והתמלאתי בכל כך הרבה רגשות.


חשבתי על הרגע שבו לא רק תבקש שאהיה אשתך, אלא שניהיה משפחה. שאתה רוצה שאני אהיה חלק מהחיים שלך, לתמיד. שאתה לא תעזוב אותי, לא משנה מה. שאני חשובה לך, ושאתה אוהב אותי. שאתה תלחם עלי בכל מחיר, אתה תתמוך בי, תרים אותי, תלך לצידי ואם יהיה לי קשה, תלך גם קצת במקומי.. אתה תעשה לי ילדים, ואתה תתווכח איתי למי יש גנים טובים יותר.


אתה תתרגש איתי אפילו עם כמה דמעות כשנכנס להריון, אתה תרגיע אותי בברית, אתה תקום בלילות  בשביל הילד וכשימאס לך פשוט תביא אותו למיטה..


כשאני אבכה, גם אם אתה ממש ממש כועס עלי, אתה תביט בי ותקח נשימה עמוקה ותאמין לי שאני באמת מצטערת.


אתה תדאג לרכב.


אתה תצחיק אותי בכל הזדמנות. וברגעי משבר אתה תמיד תגיד לי שאתה לא כמו אבא, אתה לא תעזוב אותי, אתה אוהב אותי ללא תנאים ואתה בוחר בי, כל פעם מחדש.


מוזר לי, אולי זה ההורמונים והמחזור אבל בלי לדעת מי אתה, אני מרגישה שאני כל כך אוהבת אותך. אני אוהבת את איך שאתה נותן לי להרגיש, את החיוך שלך, המבט שלך. אני אוהבת את הטוב לב שלך, המשפחתיות, החום. אני אוהבת את הבישולים שלך, את הטעמים שאתה מכניס. אני אוהבת את המגע שלך, את החיבוק המרגיע שלך. אני אוהבת את המילים שלך ואיך שהן מלטפות אותי. אני אוהבת שאתה לא לוקח ברצינות את הפחדים והשטויות שלפעמים יש לי בראש ואתה יודע להחזיר אותי לקו הישר. אני אוהבת שאתה לא מקנא(טוב, אולי טיפה מקנא), ושאתה סומך עלי, עלינו.


אני אוהבת את האהבה שלך לטבע, למדינה. אני אוהבת את האמונות שלך, העקרונות שלך(גם אם אני לא מסכימה איתם לפעמים..). אני אוהבת שאתה הולך עם האמת שלך עד הסוף. שאתה חזק. ואני גם אוהבת שאתה לא מפחד להשבר איתי..


אני אוהבת את החכמה שלך, את החכמת חיים, האינטילגנציה המטורפת שכל פעם מאתגרת אותי. אני אוהבת את הרגעים שאנחנו לומדים משהו חדש יחד או מלמדים אחד את השניה. כשאנחנו רואים משהו שלדעתנו מגניב.


אני אוהבת איך שאתה נותן לי להרגיש אישה.


מעניין אם עוד כמה שנים, אנחנו נשב ונקרא את זה יחד וכמה בכלל צדקתי או טעיתי.


אולי תצחק עלי שעד היום אני כזאת? (חכמה?)


אני תוהה ביני לבין עצמי אם כבר פגשתי אותך . ואם פגשתי, למה אני מחכה?איפה אתה..


אני צריכה אותך בעלי.


אני צריכה מישהו יציב בחיים שלי.


 


 


זה הבלוג שלי, ומותר לי לעשות מה שבא לי..


עד לפעם הבאה,


ביי ביי

תגובה 1:

  1. שלום חברים, זה כספי העדות שלי, אני אחד מאותם אנשים שאמרו, "לעולם לא אתקשר למדיום או קוסם או משהו" כדי לעזור לי לפתור את הבעיות שלי - לפחות את כל בעיות האהבה שלי, אבל יש לי עד לנקודה שבה ידעתי שאני צריך קצת הדרכה, ושמח שמצאתי את האיש הזה בשם ד"ר אלאבה. כשכמעט איבדתי את דיוויד באחד מאירועי הקרבות המטופשים (הוא נפרד ממני), חשבתי שאיבדתי הכל. אני בוכה כל היום ואני חושבת שזה לא יחזור אליי שוב. קראתי כל כך הרבה עדויות על כישוף אהבה של ד"ר אפטה, איך הוא עוזר להחזיר פילגש לשעבר. אני שולחת לו מייל במהירות וגם מחזירה את כישוף האהבה שלי לבעלי תוך 48 שעות כאשר נעניתי. וכשהייתי מיואש, הוא לא ניצל אותי. עשית שירות טוב מאוד לאדם שנזקק ממש. אני לא יודע איך עשית את זה או איך הקסם הזה עובד, אבל כל מה שאני יודע זה שזה עובד!! דוד, בעלי ואני מאושרים יחד, ואני תמיד אהיה אסיר תודה לד"ר אלאבא, שלח לו מייל לכל סוג של עזרה, הוא מאוד מסוגל ואמין לעזור במייל: dralaba3000@gmail.com או ליצור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber: +1(425) 477-2744, אני מאחל לך כל טוב.

    השבמחק