יום רביעי, 8 ביולי 2009

ממש האורגזמה הכי חזקה...

אני לא יודעת איך זה קורה אבל זה קורה..


וזה לא קורה תמיד, רק שהוא ממש טוב זה קורה..


התחושה הזאת, של הפרפרים, ההתרגשות..המתח..


אתה מתחיל לחשוב כל מיני מחשבות, לתהות עם עצמך..אבל מבין שאתה חייב להפסיק ולהמשיך כדי להגיע לתשובה. לדעתי, דברים כאלו צריכים לעשות בקבוצה, זה יותר מעניין, יותר כיף יותר מסעיר...


מובן, רבים יחלקו איתי את "המסעיר" לפעמים החוויה האישית חזקה יותר..אבל לפעמים בקבוצה זה פשוט-טוב!


מובן שאף פעם לא ניסיתי קבוצות, טוב חוץ מפעם אחת אבל זה היה בקטנה...


ניראה לי אני אציע את זה מתישהו, ניראה מי יסכים...


חוץ מזה, קבוצה או לא קבוצה... הדבר הזה, זה מטורף..


זה יכול לסחוף אותך לעולמות שונים, למקומות רחוקים..


אתה שוכח בכלל על מה שקורה סביבך, שקוע בפנים, הבעיות נעלמות...


אתם יודעים, אם הייתי עוברת על הקטע הזה, הייתי חושבת שמי שכתבה את זה היא חולת סקס מטורפת...


אבל כמו שלכל דבר יש כמה צדדים, ולכל דבר יש כמה הסברים...ולשפוט אנשים אי אפשר רק מקטע אחד, ככה אתם באמת מצפים ממני לדבר כזה?


מובן, שאני מדברת פה על ספר! ספר טוב..


ספר שיודע לספר את הסיפור ככה שאתה אחת הדמויות, ויהיה לך אכפת מכל רגע בעלילה...


ספר טוב יודע איך לשנות מצב רוח, זה למה ברגעים קשים אני מוצאת את עצמי בספריות..האמתי, רק בזמן האחרון שמתי לב לזה...


אני אוהבת לקרא, תמיד אמרו לי שיש לי דמיון מפותח, והקריאה נותנת לו שימוש יומיומי.. אם זה ספר בסדר אני כנראה אפסיק לקרא מהר, אבל אם זה ספר טוב אבל ממש טוב...אני פשוט לא אצליח להפסיק, וגם אם כן הראש שלי יהיה בעלילת הסיפור, במתח לגבי הציפיה ובמחשבות על מה שיקרה..


זה אפילו מגיע למצבים מביכים שבקטע טוב או בקטע מעניין אני עוצרת את הקריאה, ומתחילה לחשוב על מה שקרה או יקרה ומה לעשות... פעם אפילו התחלתי להתהלך בחדר במעגלים כי הייתי ממש נסערת ממה שקראתי.


אחד הדברים שאני הכי אוהבת לעשות זה באמת..לדמיין, עם כמה שזה נשמע כמו משפט של ילדה בת שש..


פשוט, לשבת ולהמציא סיפור בראש ולהמשיך ולהמשיך..והחלק הכי טוב-אף פעם לא תדע לאן תגיע..


הדמיון שלי יודע ממש להפתיע אותי, פעם התחלתי לחשוב על דברים שלא רציתי אפילו, וכדי לצאת מזה הייתי צריכה לחשוב על דרך התחמקות וכאלה..


אבל החלק הכי טוב בזה, שכשאתה מודע לדמיון ולכוח שלו, אם תעצום עיניים...תוכל לראות מה שסביבך..


או את מה שתרצה שיהיה סביבך...


_______


 


אני יודעת, לא עידכנתי אתמול-ולי יש ייסורי מצפון על כך..


פשוט לא היה לי חשק וגם טוב אמ...היתי עסוקה במשהו.


מאז שדר באה אלי, היא נתנה לי ספר-דימדומים..לקרא..


לא, אני לא מושפעת מהחברה וכאלה..האמתי זה גם לא בדיוק הז'אנר שאני קוראת-ערפדים? נו באמת...


ראיתי אפילו את הסרט לפני..


א ביום הראשון לא קראתי את הספר, ממש לא היה לי חשק..


ביום השני קראתי פרק למרות שזה ממש שיעמם אותי...זה היה ממש כמו שזכרתי מהסרט וזה היה משעמם כל כך...


ביום השלישי ניסיתי לקרא שוב..פרק שניים-לייתר דיוק אילצתי את עצמי לקרא.. אבל אז הגעתי לחלק מעניין כזה...


וברביעי.. אוקיי ברביעי היה מהפך! קראתי לי... וזה פשוט היה מרתק! קראתי וקראתי וקראתי..לא יכולתי להפסיק...וכשהפסקתי עשיתי מה שהיה רשום בהתחלה! הופתעתי מעצמי ומהעלילה..


ושום ביקורת לא איכזבה אותי...הסרט באמת לא שווה כלום ליד הספר..


פשוט, קראתי וקראתי כ-ל היום! ידעתי שאני אפגש עם דר היום אז רציתי כבר להחזיר לה את הספר-ולסיים אותו!


ולשמחתי גם הצלחתי-400 עמודים ביום בשבילי זה מרשים..לא כי אני יכולה אלא כי מזמן לא מצאתי ספר טוב כל כך.. לא אחרי הארי פוטר כמובן.


אז אחר הצהוריים, מצאתי את עצמי רואה שוב את הסרט וכל כך התאכזבתי-הוא גרוע! ממש גרוע! העלילה..מעצבנת-הדמויות עוד יותר..


לפחות אדוארד ניראה איכשהו יפה אבל הבלה שם... נורא..


אני כבר מצפה מדר שתביאי לי את השני... כי אני במתח מטורף!


אם כבר דר, הייתי אצלה היום...היה נחמד^^ ראינו את הסרט "הנבואה, והסוף כל כך מבאס! הסרט עצמו הוא גאוני אבל הסוף מבאס..ה פשוט הרסו את הסרט ככה...


אחר כך הזמנו אוכל-טעים אבל..וואי! לא הצלחתי אפילו לסיים!


איכשהו...גם אחרי שאכלתי חצי מהמנה, הצלחת עדיין היתה מלאה...ואני רצינית!


עדיין בא לי להקיא...


 


 


לפינת הלא קשור>>>> המצב רוח שלי הוא כמו רכבת הרים מטורפת! תוך חמש דקות הכל משתנה..


-לטוב ולרע..


-כל הסיפור הזה של דימדומים גרם לי לחשוב ממש כמו נערה מתבגרת-ומתי יהיה תורי?


-ניראה לי יש בעיה עם ה..פיסת בד שהגיע עםהמחשב...היא לא באמת מנקה!


-הייתי רוצה לכתוב פה עכשיו רמז למשהו..למישהו...אבל אין לי מה להגיד.....השאלה אם לכם יש?


-המחשב שלי מהיר, וגיליתי את זה רק שעבדתי עם המחשב של אמא שלי...לדעתי זו הוחכה! כי אני מרגישה שאין הבדל במהירות בין הישן לחדש...וזו הוחכה שהישן מהיר רק כשאני משתמשת בו...


-אמא שלי קטנונית..


-בזמן האחרון יש לי צריכה חזקה לנוזלים ומתוק..ככה שאני משלבת בין שניהם ושותה המוןןן מיץ....אבל אני צריכה יותר מים..רק הם קרים לי מידי..


-בא לי כבר חורף..אבל חורף עם חופש...


עד לפעם הבאה


ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה