יום רביעי, 1 ביולי 2009

אין לי רגשות? בטח...ממי אני שאעצור אתכם

"היא אומרת זה טוב, זה ההפך מרע,
ידיים למעלה היא אוהבת אותך..


היא אומרת תבוא אפילו כשרע
 ידיים למעלה....."


וואי, אני ממש אוהבת את השיר הזה..הוא משקף המון, כל מה שרציתי להגיד במנגינה יפה, קליפ עצוב והמון אבל המון שורות מדהימות.


אני לא אתחיל לנתח את השיר, זה ניראה לי קצת מוזר לנתח שיר.


אבל זה באמת שיר יפה...


אם הייתי יכולה, הייתי בוכה ממנו...


אבל אני לא, אין לי הרי רגשות, נכון?


מפגר מי שאמר את זה..


אם לאדם אין רגשות, כמו שצויין בפוסט הקודם, הוא לא חי...


אז איך אפשר להגיד שלי אין רגשות? אז מה אם לפעמים אני לא מראה אותם? אז מה אם אני מתחבאת בים מסכות? אז מה?


יש לי סיבות שבשבילי מוצדקות אבל בשבילכם הן לא קיימות.


אני לא באמת עצובה ודיכאונית עכשיו בגלל זה..


אני גם לא ממש דיכאונית, אולי קצת עצובה אבל מי שמכיר אותי טוב יודע שאני ועצב לא נמשכים הרבה זמן ותמיד אני אמצא משהו לעשות בעיניין.


לפעם להסתכל על החיים שלי זה כמו להסתכל בעיתון בארץ, יופיעו בו כתבות מכל התחומים, אבל הכי חשוב יהיה באמצע בכותרת גדולה, אבל כמו בכל העיתונים צריך לפתוח ולקרא כדי לדעת את הפרטים ולא מספיק להסתכל על השער...


משהו שרבים מאיתנו לא עושים..


אבל החכמים שבניינו, רואים חדשות או נכנסים לאינטרנט, הם אנשים שאני מעריצה..


הם יודעים יום לפני כמעט הכל וזה מספיק.. הייתי אומרת על עצמי  אבל אני לא יכולה לדעת אם זה נכון..


אם היו שואלים אותי, מה הסיבה הכי טובה להקשיב, הייתי עונה "הזדמנות לברוח לעולמות אחרים"


זה למה אני אוהבת ממש להקשיב לאחרים..


זה וכי אני לא אוהבת לדבר, כשאני מדברת יוצאים לי משפטים שלא רציתי לומר ואני צריכה המון זמן לחשוב על ניסוח טוב למה שאני אומרת...


אפילו כאן בבלוג, להסביר את עצמי לא תמיד אני מצליחה אבל ניראה לי העיקרון לרוב עובר..


___


אז, תחילת חודש...


לדעתי ממש טוב לציין שההתחלה הזו, מתחילה בצד ימין!


14 כניסות לבלוג עוד לפני שעידכנתי זה התקדמות..שלא לדבר על אתמול שניראה לי בכלל שברתי שיא בבלוג...36!


גם בכללי, זה היה יום נחמד, למרות שאני מרגישה שישנתי קצת...נסעתי על אופניים, הייתי במחשב, ראיתי סרט מוזר..


אם כבר סרט מוזר, הוא באמת היה מוזר!


כאילו, יש שם זוג הורים שבסוף הסרט מוצאים את בתם שנאנסה וכאלה ואז מגלים שאנשים שהם מארחים,, הם אלו שעשו לה את זה..אז...בחמש הדקות האחרונות הם רוצחים אותם... סתם...יכלו לברוח אבל לאאאאא רוצחים.... זה לא אמור להיות הפוך?


אבל סרט נחמד...(במובן של, שווה צפיה ולא במובן של "יש שם פרפרים ודם יאי!" )


 


וואי, ויסטה באמת לא יכול להפעיל המון תוכנות-למשל סימס 2... והיום גיליתי את זה..


מה עכשיו אני אעשה עם הדיסקים(שהכי חשוב שם שרוט לגמרי, שבור ועדיין עובד!  ואני רציניתXD)


אם כבר מה אני אעשה..מה אני אעשה בקשר לעבודה? עדיין לא מצאתי, נגמרו לי המקומות לחפש ואני נואשת... הדבר היחיד שיש לי זה החלום שחלמתי שאני מוצאת עבודה..והמושג "בחלומות שלך" מתאים לי ברגע זה...


אני עדיין צריכה למכור את האופניים..(תרגעו, הישנים..)


 


 


לפינת הלא קשור>>>מה אני אעשה מחר?


-אנשים לא משתנים אלא הם בצל הפוך..


-מי שחשוב לי יודע את זה, ומי שממש חשוב לי מפקפק בזה...


-מעניין איך יהיה החופש הזה...


-וואי, התמכרתיי לשולה המקשים!


 


עד לפעם הבאה


ביי ביי


 

13 תגובות:

  1. ואו!! עיצוב מהמם!!
    תודה על התגובה בבלוג!
    מוזמנת תמיד!!
    3333333>

    השבמחק
  2. ואו!! עיצוב מהמם!!
    תודה על התגובה בבלוג!
    מוזמנת תמיד!!
    3333333>

    השבמחק
  3. אני מבינה אותך לגמרי פשוט ככה.
    גם אני כזאת, בורחת לעולם משלי, לובשת, טובעת בים של מסכות.
    אם את צריכה מישהו לדבר איתי, זאת אני.
    אני פה בשבילך!

    השבמחק
  4. אני מבינה אותך לגמרי פשוט ככה.
    גם אני כזאת, בורחת לעולם משלי, לובשת, טובעת בים של מסכות.
    אם את צריכה מישהו לדבר איתי, זאת אני.
    אני פה בשבילך!

    השבמחק
  5. זה נכון,לא מספיק ליראות את השער,
    צריך להכנס לפרטים כדי להבין.

    ואגב,שמתי לב שיש לך רשימת הארי פוטר בצד,
    את באמת בגיל 11 ציפית למכתב מהוגוורטס?XD

    השבמחק
  6. זה נכון,לא מספיק ליראות את השער,
    צריך להכנס לפרטים כדי להבין.

    ואגב,שמתי לב שיש לך רשימת הארי פוטר בצד,
    את באמת בגיל 11 ציפית למכתב מהוגוורטס?XD

    השבמחק
  7. איזה?
    עד היום אני מאמינה שמתקלבים להוגוורטס מגיל 16....XD

    השבמחק
  8. אמ...יש לי לאן ללכת...

    השבמחק
  9. איזה?
    עד היום אני מאמינה שמתקלבים להוגוורטס מגיל 16....XD

    השבמחק
  10. המנגינה ברקע יפה..
    העיצוב בבלוג יפה..
    ואת נישמעת באמת ילדה מיוחדת!

    3>

    השבמחק
  11. המנגינה ברקע יפה..
    העיצוב בבלוג יפה..
    ואת נישמעת באמת ילדה מיוחדת!

    3>

    השבמחק
  12. "ילדה מיוחדת" נשמע כאילו יש לי מגבלותXD

    השבמחק