יום שני, 13 ביולי 2009

חברים טובים יקשיבו ויאמינו

הדבר הכי חשוב אצלי בחבר טוב, שהוא יאמין לי..


אם זה לא קורה, אז מבחינתי הוא לא חבר טוב..


מה הטעם בחברים שלא מאמינים לך?


מובן, שיש עוד דברים...יש גם קטע של הקשבה, אם חבר טוב לא מקשיב, הוא לא יודע הוא לא יכול להאמין... ואני, אני מרבה להקשיב לאחרים ולכן אני מצפה לאותה מידת הקשבה.


זה למה, אל תצפו שפתאום אני קרירה או פתאום לא ממש אכפת לי כמו מקודם...


מי שלא מקשיב לא יודע, ומי שלא יודע טיפש...


שרק יעזו אלו שלא מקשיבים, לבוא נגד המילים שלי, הרי הם הולכים על עיוור, אבל לא עיוור מתאונה אלא עיוור מלידה, כזה שת'חלס, לא יודע מה זה לראות..אולי משקרים לו?


במילים אחרות, אנשים שלא הקשיבו ולא יודעים להקשיב...


__


חוסר עידכון של כמה ימים זה כמו חץ ללב...כאילו הדברים לא נכתבים..


חמישה ימים-ואוו...


בעיקרון אם אני זוכרת נכון זה התחיל שבהתחלה הוורד שלי לא עבד, ואז בימים שאחרי השעה כבר לא היתה שמונה..


אבל תחלס, לא יותר מידי דברים קרו..


אז נכון, פעולה ראשונה של סהר בלי המדריכות והיה טוב!


מעיין ועינבל השקיעו מש והמשחקים היו מצויינים!


ונכון, ברגע האחרון מצאתי את עצמי הולכת לדר ברגל כי אופניים קצת התפנצ'רו להם...ולמרות שהיה חם זה היה שווה את זה בשביל להביא לה את המכתב טיסה...


וכמובן שדורית באה אלי, שזה בכלל מוזר... השלישית שראתה את המחשב..


היה דווקא נחמד, ראינו ההצעה..


ויום שבת, בכלל...


זה התחיל כמו כל יום טיפוסי ונגמר בדרך מפתיעה מאוד...


תחילה מצאתי את עצמי אצל מילה, מחשקת בהארי פוטר ארבע הגירסע של הפייסטיישן..אבל במחשב!(אל תשאלו..כשאתה מכור אתה מכור חזק...)


וכמובן, גם הבאת המכתב הטיסה שלה..


ואז, למצא את עצמי בחוץ עם מילה ודורית זה גם תופעה מעניינת מכיוון שזה לא קרה המוווון זמן...


ולחשוב, שתקרית מוזרה תביא לרצף של אירועים הזויים..


שלושה בנים עוברים-אחד אומר משהו ברוסית..


מילה מחליטה לעקוב אחריהם בלי שישימו לב כדי לדעת מי הם..


אני מתנגדת אבל בלת ברירה הולכת גם...(דורית היתה בעד כי העיקר ללכת...)


ואז, באמצע הדרך, שיחת טלפון שמשנה את כל התוכניות *אווירת מתח* המזכירה המגניבה(והממש לא נקבהXD) של ידידי היקר מודיעה לנו...שידידי היקר אמור כיביכול להיות מתחת לביתי ועלי להתקשר אליו..


לאחר סוף השיחה...שאלות מצד מילה ודורית-מה? מי? מתי? בואו!!


ואז מילה פותחת בריצה לעבר ביתי...בזמן שדורית אחריה ואני מנסה להסביר שצריך לעצור ולהתקשר..


אחרי חצי דרך מקשיבים לי..


צילצול קצר אמודיע לנו שהמקום מפגש בכלל במקום אחר..


ריצה מטורפת מצד מילה... ניסיונות ריצה מצד דורית ואמ...ניסיון לתרמן את דורית לרוץ..כי מה אני אשאיר אותה מאחור?


ואז~!!!


דמות נוספת מצתרפת לרגעים אלו, ה"ידיד"(יש סיבה למה אני מכנה אותו ככה...)


אלו היו תחילה דקות מעניינות, של מתח וחרדה מצידי..ואולי בקטנה מצד האחרים אבל זה עבר בשלום..


החלק הקשה עוד מקדימה..


זיכרונות העבר מכים חזק בסיטואציה ולא נותנים להרפות, כאילו בזה הרגע נשיא רוסיה ונשיא גרמניה מתחילים לדבר ומכניסים רגשות מתקופת המלחמה..


בסוף, זה ניראה שהכל עבר בשלום, לפחות מצד שלושה צדדים..


אחד נפגע..


נפגע מהכדור שהוא פלט בעצמו...


מובן, שבסוף היום, אני, מחליטה החלטה שצריך להפסיק עם זה.. הבעיה היא, שרק שלושה אנשים יודעים להפסיק ממה..ואחרים מנחשים..


לא, לא להפסיק מהמלחמה בסיטואציה, אלא להפסיק עם קשרי החוץ הגרועים... הנשיא ושר החוץ לא מתפקידים והמודיעין בכלל מנותק..


זה גורם לבעיות בכל המקומות ואף רחוק יותר...גורם לרוסיה ולגרמניה ולהתחיל מלחמה נוספת...


זה נשמע כמו סלט של מילים, אבל יש משמעות..


ורק החכמים, שיקראו כל משפט טוב טוב, ידעו שלכל מילה כאן יש הקשר..


והחלטתי, אני פותחת במלחמה משלי נגד רוסיה... מי שלא מקשיב לי ובוגד, לא יהנה מזה יותר מידי...


__


אתמול יום ראשון..לא סתם יום ראשון..


יום ראשון האחרון לש.פ. עד ה6.9 איזה כיף!


מובן שגם היה שמו"ץ..לעזור ליואל היקר עם הקליקים, היה כיף להיות חייל בריטיש..


ובערב, מי אם לא-ערב מועצה...


חזרה הביתה מאוחר ולישון


והיום?


טוב...היום הוא כמו כל יום...


רק שסוף סוף יש לי זוג משקפיים חדש! וסיכות לשער..והכי חשוב! דיסקים לצריבה!


סוף סוף אני יכולה לצרוב סרטים על דיוידי ולראות את זה בטלוויזיה.... וזה עובד! בדקתי-וזה טוב!


לפינת הלא קשור>>>בזמן האחרון אני חולמת על מלחמות...וולדמורט, אבא אמא...ועוד משהו לא ברור...


-מעניין איזה יום יהיה מחר..


-מעניין למה השיחות נגמרות ב..לא נגמרותOO ולא באמת מתחילות..


-מעניין האם באמת יתבצע הנס הכפול..?


-בא לי כבר הארי פוטר!


-ובא לי גם לקרא מולד ירח...


-אני לא היחידה שרואה חצויהOO לשם שינוי..


עד לפעם הבאה


ביי ביי

2 תגובות:

  1. הבנתי למה את מכנה אותו "ידיד שלי" ותודה שאת מכנה אותו ככה.
    דבר שני, אההבתי את המטאפרוה של גרמניה ורוסיה....וכן בסוף הכל הוסבר
    גם אני מחכה להארי פוטר שבוע הבאה אבל את יודעת מה חשבתי לעצמי
    אולי נלך ביום שישי להארי פוטר וישר אחרי הסרט נעשה מסיבת פיז’מות?
    מהו הנס הכפול?

    השבמחק
  2. הבנתי למה את מכנה אותו "ידיד שלי" ותודה שאת מכנה אותו ככה.
    דבר שני, אההבתי את המטאפרוה של גרמניה ורוסיה....וכן בסוף הכל הוסבר
    גם אני מחכה להארי פוטר שבוע הבאה אבל את יודעת מה חשבתי לעצמי
    אולי נלך ביום שישי להארי פוטר וישר אחרי הסרט נעשה מסיבת פיז’מות?
    מהו הנס הכפול?

    השבמחק