יום ראשון, 5 ביולי 2009

סכנות-בעד נגד-באסה..+סיפורי אש!

לפעמים לזרום בלי לחשוב על כל התוכנית, ובדקה התשעים למצא רעיון-זה כיף!


זה כמניס אנרגיה לחיים, פחד, סכנה...


וסכנות זה משהו שאני אוהבת כי..זה מוסיף פלפל לחיים!


כל ההתרגשות, האדרנלין, הכול או כלום...


אין מדהים מזה ואין גרוע מזה..


נכון, לרוב עדיף לחשוב לפני כל מעשה, אבל לא תמיד...


כל הכיף זה לקחת את הסיכון המטורף או הפחות מטורף ולהנות מהחיים...


חיים הרי רק פעם אחת, למה צריך לבזבז את זה על מחשבות כל הזמן?(כדי להגיע להישגים שרצינו..) אבל עוצמת ההנאה תהיה חזקה יותר אם זה יוצא ספונטני(ואם לא, עוצמת הפגיעה תהיה קשה..).


מי שמכיר אותי טוב יודע שאני לא מרבה לא לחשוב המון...אבל מי שמכיר אותי הכי הכי הכי הכי הכי טוב(במילים אחרות, אני..) יודע שהמון דברים שאני עושה זה לא תמיד מהחשיבה..


מובן, זה נתון לוויכוח עצמי כרגע, כי כל מעשה שלי נלווה במחשבה, אבל אין כיף יותר מלתת לאחרים תחושה שהכל היה מתוכנן מראש והכל בידיים...


לא שזה לא נכון, זה נכון..אבל לא תמיד, ואתם, האנשים הקטנים.. לא תדעו זאת לעולם מתי קורה הספונטני...אלא אם אתם מפסיק חכמים, אבל אני בספק...


 


נכון הקטע למעלה דיי מעצבן? מציק כזה לקרא? יש בו מן האמת ויש בו מן השקר...


אני לא כזאת, אני לא מדברת ככה..


אבל אני כן מרגישה ככה..


זה לא שאני חושבת שאנשים הם לא חמכים, וקטנים ואני הכי חכמה והכי טובה והכי מתוחכמת..אני לא.


מה שרציתי להראות, שכמה שהקטע הזה ניראה תמים, הוא בעל מחשבה...


יכולתי עכשיו לקחת את הסיכון, לא להגיד שזה היה בכוונה "מציק" (לפחות, זה מציק לי..אני מרגישה מתנשאת כשאני אומרת את זה..) ולראות מה יהיו התוצאות, אבל יש מקרים שעדיף לא לקחת את הסיכון, מקרים שעדיף לחשוב בהם לפני...


הסיכויים, שבעניין של חיים ומוות מישהו יעמוד ויחשוב יותר מידי עד שזה יהיה מאוחר מידי, נמוכים.


יש לנו בגוף, במוח..משהו שנקרא "ייצר הישרדות" אותו אחד שגורם לנו לסגור עיניים כשמשהו עף אלינו, אותו אחד שכשמישהו בא לתת לנו מכה אנחנו זזים..


ייצר ההישרדות הזה פועל אצלנו עוד מהאדם הקדמון ומטרתו כשמו הוא-לשרוד.


בזכות הדבר הזה...אנחנו עושים כל מיני מעשים אפילו בלי לשים לב, אינסטינקט...


כמו כן, בזמנים מסוכנים חושבים ממש מהר וממש המון..ובדקה התשעים מגיעים לרוב לפיתרון.


(אני מרגישה שאני מנוגדת בדעות שלי  אבל נסו לחבר זאת...).


מה שלדעתי הכי מופלא בייצר הזה, שאם נגיד מישהו ירה בך בזמן סכנה ואתה כולך באדרנלין, לא תרגיש כאב,  יש סיכוי שלא תדע שירו בך..


מובן שבאיזשהו שלב אתה כן תרגיש, אבל אחר כך..


זה למה, המון חיילים בשעת קרב, נפצעים וממשיכים לפעול וזה, כשיש להם ירייה איפשהו..


 


אבל אני, אני באמת אוהבת סכנות, יש משהו מרגש והתחושה הזאת, שכשזה נגמר...


זה למה אני רוצה לעבוד במשהו משטרתי, כמו בלשות וכאלה...לא רק שזה מעניין זה גם ניראה לי כיף..(אני יודעת, זה גם קשה ומסובך וכאלה..אבל אני  מוכנה לסבול את זה..)


 ___


החלטתי שאני לא קוראת את מה שכתבתי כי אני יודעת שאני אצרתך לשנות את זה ומשהו שם לא בסדר, לפחות, זה מה שאני מרגישה...


 


וואי, היום שברתי שיא עצמי, קמתי מאוחר! ב-11! זה היה ממש מוזר..


זה לא קורה..


אבל זה לא מה שכל כך מעניין ביום הזה..


קודם כל!


בדרכי לעירונוער עברתי ליד המון אנשים שמתסכלים על בית, וממש המקרה היתה שם כבאית-הנחתי שהיתה שרפה(מעניין איך הבנתי את זה?)


בדרכי שמעתי מישהו אומר "הגז היה דלוק" ומישהו אחר אומר "המכונת כביסה עשתה קצר" חיברתי את שניהם ויצא לי...טוב, הבנתם..


ואז חשבתי"יוו אני אחזור הביתה ואספר לסבא שלי והוא יהיה מודהם!" בדרכי חזרה הביתה, ראיתי גם איפה בדיוק היה אש... מובן שלא ראיתי אש, ראיתי רק שחור ושחור, ובגדים אחרי כביסה-בשחור.


וכשחזרתי הביתה, לפני שפתחתי את הפה סבא בא אלי ואמר "יאנה! ראית מה קרה?" אני:"כן.." דודה:"בזכות סבא שלך שמו לב!" סבא:"כן..אני הולך לי...פתאום לנגד עיני היה פיצוץ וטריסים עפו לידי...ישר התחלתי לצעוק כדי שישמיו לב(הוא לא מדבר עברית..אין לו אופציה אחרת..) ואיזה אישה אחת ראתה אותו צועק ומצביע..התקשרה למכבי אש וההמשך כבר ידוע"


מסיפור מעניין זה הפך לסיפור גבורה של ממש...


 


מי נתן לסבא שלי להכניס תנור לתוך חדר לבד? מי? ידוע שמשהו עלול להשתבש...במקרה הזה, הזכוכית תשבר...


 


וואי, היה לי היום ש.פ.וכמו תמיד מעניין וזה..אבל בזמן האחרון היא נותנת לי המון לכתוב, וזה מבאס..


כי אין באמת נושאים מעניינים, מחרטטים נושאים...וזה שיש לי דימיון מפותח(לדעתה..) לא אומר שזה קל להמציא סיפור שיהיה קשור למארוך, אוהב מוזיקה וחשמל...


והפעם היא גם נתנה לי המווון שיעורים=אבל אני לא מתלוננת, החוברת מעניינת..אני אפילו מחכה לעשות את זה..הפעם זה על מכתב שרשרת-מעניין...


 


 


לפינת הלא קשור>>>השיא שלי באייסיטוואר!!! 407!!!


-ועם קוד מיוחד 427!!!


-אני יודעת מה מגיע אחרי העצים....עמודים חומים! ואחריהם עננים! וואי זה מגנייב התמכרתי לזה..


-התמכרתי גם לפריסל.....ואף ניצחתי


-כמו כן ניצחתי גם בשחמט את המחשב! (עזבו שזו היתה רמה ראשונה...זה היה קשה!)


-ציציאנהXDDDD


-בזמן האחרון אני מרגישה כמו השיפוצניק/תכנאי מחשבים/חמשלאי/מקצוע תיקון כלשהו...כל יום מביאים לי בעיה אחרת...


-אני באמת מרגישה שמסתובבים פה סודות באוויר שאינני מכירה..דברים מוזרים מתרחשים...

6 תגובות:

  1. חח נראלך שאני אבקש מאח שלי ?!
    זה יהיה מוזר יותר מדי ,
    ולא יודעת אני מרגישה שאני צריכה לראות אותו ,
    לחבק אותו או משו כזה . איזה שיט .

    השבמחק
  2. חח נראלך שאני אבקש מאח שלי ?!
    זה יהיה מוזר יותר מדי ,
    ולא יודעת אני מרגישה שאני צריכה לראות אותו ,
    לחבק אותו או משו כזה . איזה שיט .

    השבמחק