יום ראשון, 7 בנובמבר 2010

תשובות לשאלון השבועי

כמה זריקות חיסון ובדיקות דם את זוכרת שקיבלת בחייך?
אממ..עד כיתה ה'-הייתי אומרת חמש פעמים.
מכיתה ה' לא סופרים-הייתי חולה בהמון דברים שאילצו המון בדיקות דם-וכמובן גולת הכותרת-בדיקת הדם שאני עוברת כל חצי שנה..


כמה מטריד אותך לקבל זריקת חיסון? או לעשות בדיקת דם?
ממש קצת:)
האמתי חיסון זה הרבה פחות נורא מבדיקת דם..
ובדיקת דם כואבת רק אם האח/האחות גרועים..

כמה הטריד אותך לקבל זריקת חיסון או לעשות בדיקת דם לפני כמה שנים (או כמה עשורים למבוגרות יותר)?
אפס..
טוב שקר-תמיד שניה לפני שהמחט נכנסת לתוכי הפחד שהזרימה של הדם תיהיה נוראית והרופאה תצתרך לסובב את המחט-תוקף אותי..
ניראה לי זה קרה לי רק פעם אחת אבל זה לא כיף!

מהו טיפול השיניים המטריד ביותר שעברת? איך הרגשת?
אמממ
היו שניים אבל הרעיון בהם דומה..
ההרדמה לא פעלה..
מכירים את אלו שמפחדים מהזריקה? גם אותי המחט הענקית הזאת מלחיצה (זה נראה כמו מכשיר עינויים!) ומודה-מרגישים כל שניה שהמחט בתוך הפה..
אבל-הכאב הקצר הזה -הוא אפס ליד קדיחה בשן בלי הרדמה..


האם עברת בדיקה רפואית שדורשת להתפשט לגמרי? איך הרגשת? כמה זה הטריד? מה היה שם?
לא..
הכי רחוק שהיה לי זה בדיקה כשאני רק עם תחתונים וחזיה..
או בלי חלק עליון(כשהיתה לי דלקת ריאות..)
בגלל כל מיני סיבות רפואיות מצאתי את עצמי בלי חולצה עוד בכיתה ה' או ו'.. ככה ש"התרגלתי"
זה לא כזה מטריד-זה רק קטע רפואי וסודי..זה לטובתי..

האם היית מאושפזת (נניח לצורך ניתוח?) מה זכור לך מהמאורע? היה טראומטי? מה עודד או שיעשע אותך?
לא..
כלום..
לא היה ולא נברא

האם צרכת שירותי רפואה פרטית? מה ולמה? איזה חלק כיסה ביטוח? איך היתה חוויית הטיפול?
הדבר היחיד של רפואה פרטית שצרכתי זה טיפול שיניים ובדיקת לב(בכיתה ב'..הפעם הראשונה שנסעתי ברכבתD: )

האם נזקקת לטיפול רפואי במהלך טיול בחו"ל? מה ולמה? איזה חלק כיסה ביטוח? איך היתה חוויית הטיפול?
לא הייתי בחו"ל..
חוץ מכשנולדתי..
ואם זה נחשב כשנולדתי-אז היתה לי בעיית רגלים רצינית וקיבלתי מלא מסאז'ים..

האם את מאמינה שכל הטיפולים והבדיקות שהזכרנו קודם היו נחוצים? או שיש לך ספקות לגבי הצורך בחלקם?
נחוצים..

האם אירוע, בו קרובת משפחה או חברה עברה טיפול, או בדיקה רפואית, השפיע עליך? מה היה? איך הרגשת? איך זה השפיע על הקשר ביניכם?
מלא פעמים..
זה משפיע עלי במובן ש"זה יכול לקרות לכולם" לא במובן של "איזה פחד"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה