יום שבת, 6 בנובמבר 2010

אני רוצה, אני רוצה, אני רוצה

בעקבות שיחה עם האחת והיחידה רינה..התחילה לה הרשימה




מה אני רוצה-מה אני באמת רוצה...? 


 


 


אני רוצה אופניים

אני רוצה אדרנלין ורוח

אני רוצה שקט נפשי

אני רוצה מהירות

אני רוצה ציונים טובים!

אני רוצה להוציא בבגרויות מעל 90

אני רוצה חבר>:

אני רוצה שבנים מעצבנים יפסיקו לנסות לדבר איתי כי זה גורם לי להרגיש כמו פשרה בשבילם 

ואני רוצה שערסים יתנהגו כמו בני אדם

אני רוצה שאיראן תפסיק לשנוא את ישראל וכנ"ל חמאס וחיזבאללה כי אף אחד לא רוצה מלחמה.. גם לא הם

אני רוצה לרזות

ואני ממש רוצה להבריא מהחלמה שיש לי-שהיא לכל החיים..

אני רוצה מצלמה דיגיטלית חדשה או סוללות טובות..

אני רוצה להיות טובה במשהו!

אני רוצה לאכול פיצה וצ'יטוס בטעם גבינה

אני רוצה שמלה

 אני רוצה לעדכן את הבלוג אבל לא בא לי..

אני רוצה כסף! 

טוב..לא

אני צריכה כסף!

צריך כסף לספרים, ובית ספר, ובילויים, והנאות, ומתנות, ואוטו..

ואם יש משו שאני באמת רוצה

זה שיפסיקו ללחוץ עלינו שבגרויות זה דבר חשוב בחיים-הכי חשוב שיש.. 

אני רוצה שכל האנשים שאני אוהבת ישארו איתי לנצח נצחים ולא יעזבו אותי


אני רוצה שאנשים יפסיקו להשתמש במושג "לייק" וילמדו עוד סוגים שונים תוארים


אני רוצה שתוך כמה ימים האופניים שלי יהיו מתוקנות


אני רוצה להוציא לפחות 70 במבחן במת'..(למרות שכמו שזה נריאה עכשיו -הנכשל הראשון שלי מתקרב)


אני רוצה להוציא מעל 90 בהסטוריה


אני רוצה להשלים עם מי שרבתי


אני רוצה לא לפגוע במי שאהבתי (אוהבת-פשוט שאוהבת לא מתחרז..) 


אני רוצה שהוא ישתנה ויאהב אותי ויהיה מאוהב בי


אני רוצה שלשני יהיה טוב בחיים


אני רוצה להפגש עם החבר הכי טוב


אני רוצה לשמח את החבר הכי טוב..


אני רוצה לשמח את סבא וסבתא


אני רוצה לשמח את בת הדודה הקטנה שלי


אני רוצה לפגוש את האכיינים מדרגה שניה שלי


אני רוצה שהכל כבר יהיה מאחור ויגיעו סוף סוף הימים הוורודים


אני רוצה ללמוד לנגן על פסנתר-לפחות שיר אחד-השיר שברקע


אני רוצה שלפחות פעם אחת אחרי שלוש ומשו שנים שהבלוג קיים-להגיע לטבלת המומלצים או לפעילים..


אני רוצה לקרא את כל ספרי הארי פוטר מחדש


אני רוצה לראות סטפ אפ שלוש


אני רוצה לנסוע השנה לפולין


אני רוצה לשכב על הדשא ביום של חורף בהיר עם קרני שמש שנופלות עלי ולעצום עיניים 


אני רוצה להרגיש חופש, לא מחוייבת לאף אחד


אני רוצה להפסיק לחשוש מלהחזיק נשק ביד בצבא..


אני רוצה להפסיק לאכזב את הסביבה


אני רוצה לצאת לטיולים של התנועה-השומר הצעיר


אני רוצה רישיון


אני רוצה למצא עבודה


אני רוצה לעדכן את הבלוג בקביעות


אני רוצה..אני רוצה..


אבל זה לא מספיק לרצות.. ולא כל מה שרוצים משיגים..


 


 


עד לפעם הבאה


ביי ביי


 

5 תגובות:

  1. איך שאני מזדהה עם הפוסט הזה , אני רוצה כמעט את כל מה שאת רוצה.
    פשוט לייק אחד גדול [ סליחה , הייתי חייבת ;) ]

    השבמחק
  2. איך שאני מזדהה עם הפוסט הזה , אני רוצה כמעט את כל מה שאת רוצה.
    פשוט לייק אחד גדול [ סליחה , הייתי חייבת ;) ]

    השבמחק
  3. אומגש!
    אני מככבת!D:
    יאנה, אנחנו עדו נשיג את הכל, ונשנה את העולם!D:

    השבמחק
  4. אומגש!
    אני מככבת!D:
    יאנה, אנחנו עדו נשיג את הכל, ונשנה את העולם!D:

    השבמחק