יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

אהבה, טיול שנתי, בית ספר והמון חפירה

כבר פחות מחודשיים ויש לי 17..


ות'אמת? כל מה שאמרו לי וכל מה שידעתי וקראתי לגבי גיל 16-היה פשוט נכון! 


זה הגיל שבו אני הכי מרגישה מתבגרת, הגיל שלשם שינוי (ואני יודעת שזה עומד להשמע נורא) הבעיות שלי מתמקדות בלימודים ובסיפורי אהבה של טלנובלות..אכן-אני נהנת מכל רגע של הגיל!


מסיבות, טיולים, צחוקים.. 


מלא אנשים חדשים שהכרתי, מלא פתיחות, ביטחון עצמי שסוף סוף מצא מקום להתממש.. 


צריך לראות את החיים בפרופורציה-לא הכל מושלם 


לא תמיד היה לי כיף-אבל כל מה שעברתי בשנה אחת זה כל כך מלא.. 


ולמה אני פותחת פוסט בצורה כזאת?


כי-יש לי רק חודשיים להספיק לסגור את הפינות הקטנות והחשובות של גיל 16 שאחת מהן היא גם לממש (סוף סוף) את ההגד האחרון שנשאר ב"עד גיל 16"-הרשימה שאני דורית ומילה הכנו אי שם לפני שלוש שנים...אולי ארבע..? 


ונכון שאת 16 כבר בדיוק עברתי..אך מבחינתי האישית-זה תקף גם לשנת ה-16


ושווארמה כבר הספקתי לאכול..(הגיע הזמן! XD) נשאר..כן..הדבר השני והיותר קשה.. 


 


יבואו ויגידו "אויש יאנה..בשבילך זה לא בעיה" אז.. אני מורידה את הכובע ואומרת להם "תודה" כי מאוד נחמד מצידם לחשוב שלי אין בעיה להשיג את זה..


אבל הממ...יש לי!


אני לא אדם שיטחי ואני לא אדם מגעיל ואני לא מתווכנת לנצל מישהו ובטח ובטח לא למטרה שכזאת (בכל זאת.. יש דברים הרבה יותר חשובים מנשיקה.. ) 


אבל בא לי כבר לשים את זה מאחורי.. 


מי? 


עם מי אני אהיה מוכנה להתנשק בלי לפגוע בו, בלי להרגיש מנצלת, בלי להקיא אחרי זה וכמובן לצאת הכי טוב שאפשר..? 


המשימה קשה יותר ממה שזה ניראה..


אני לא ידועת איך זה יקרה-אין לי מושג..אני בעיקר יודעת איך זה לא יקרה! 


זה לא יקרה כאשר


א. אם בדיוק אכלתי משהו.. (זה יהיה מביך..) (זה פועל גם על הצד השני..) 


ב. אם זה יהיה בכוח פיזי


ג. כשזה מול כולם (סעיף מתבטל במידה וזה מעשה חמוד ורומנטי.. ) 


ד. אם אני לא נמשכת אליו (אויש נו.. ברמה הפשוטה.. אני לא מתכוונת להכנס למיטה עם אף אחד אחרי זה) (בעצם....) (סתםXD) 


ה. אם מישהו איכשהו יפגע..


 


כרגע באופן רשמי אני מרגישה כמה שהבלוג הדרדר לרמה רדודה של..גיל ההתבגרות


אז לפני שאני אספיק להגיד עוד שטות שמאפיינת את הגיל הזה


להלן-רשימת הברים שעברתי בחיי


-פפמפמםפמפמפמפמ טיול שנתי! וואו היה טוב! 


בבוקר יום ראשון, במסלול היה אמ..לא כזה משהו..


מסתבר שהתמזל מזלנו והגענו למדבר דווקא ביום שבו יורד גשם ועל כן-מחשש לשיטפונות בוטל לנו מסלול..וככה מצאנו את עצמנו עושים סיבובים באזור מכתש רמון בחיפוש אחר שני מסלולים.. 


אף אחד לא באמת נהנה במסלולים ה..לא מי יודע מה..


יתרונות-לבשנו את חולצות הכיתה שיצאו מעולה וכמובן-שרשרת פרחים (משעשע ביותר להסתובב עם שרשרת פרחים על הצוואר, בגדים קצרים וכמובן-באמצע המדבר..) 


חסרונות-יותר מידי נסיעה באוטובוס=להרגש לא טוב..מה הייתי עושה בשביל הליכה ברגל או נסיעה על אופניים עד אילת..


יתרון נוסף חשוב-היה איפשהו שרותים..שנכון שכניסתם עולה שקל אך-הצלחתי לעשות פיפי! (אכן יש לי בעיות קשות ואני נלחצת מלעשות פיפי במקומות ציבוריים.. 


הגעה לאכסניה-מסתבר שלראשונה בחיי (וגם הפעם האחרונה) מצאתי את עצמי כראש חדר.. והמזל התמזל והחדר שלי היה מספר 52 (משמע..בסוף!) 


אך הכל עבר דיי מהר..ובמהרה הייתי בחדר, לבושה ומאורגנת אחרי מקלחת (ואפילו עם פוני על ידי מחליק=O) 


וככה אטאט מצאנו שכבת סט"לה היקרה בדרך לברבקיו ומסיבת ריקודים שוואלה? 


היה ממש טעים! והמסיבה היה כל כך טוב! וחםםםם כמה רקדנו שזה הגיע למצב שלא הרגשתי כבר את הרגלים 


*אמרו לי שאני רוקדת יפה... ניראה לי סתם היו נחמדים או צחקו עלי.. ומצד שני? העיקר להשתחרר קול


נרדמנו מהר..קמנו עוד יותר..מסלול יחסית לא קל של כמה שעות..מעייף? לא ממש..


הוא היה לדעתי ממש כיף-מאתגר כזה..המון עליות ומקומות מסוכנים קצת-בדיוק כמו שאני אוהבת^^ (כמובן שרוב הבנות בשכבה שלי יחלקו על דעתי-אני כבר ממש מפחדת להגיד שהמסלול היה קל פן מישהי תקרא ותהרוג אותי..) 


כמובן הגענו באיזשהו שלב לעיר אילת עצמה וככה הסתובבנו לנו.. אני דר ונוי הלכנו תחילה לקניון לאכול (ולעשות פיפי..) 


ומשם עברנו לטיילת-רכשתי את אותו הדבר שרכשתי בטיילת כשהייתי שם בפעם האחרונה (אם אינני טובה-כיתה ז') וזו שרשרת עם שן של כריש.. 


ויותר מאוחר בערב-ערב סטלבת באכסניה(או ערב קריוקי באכסניה..) היה דווקא צחוקים-מהליכה מצד לצד באכסניה ועד לשטויות בחדר עם חזיותXD 


למחורת-היום האחרון..


היה אממ...חמוד דווקא-מסלול חמדמד, נוף מקסים לים...ועל זה נאמר (3..2..1) ואווו! כשבסופו כל השכבה בחוף אלמוג..חלק עושים שנורקלים..חלק סתם נכנסים לשחות..וחלק על החוף תופסים צבע..כיף (או מוזר..להיות בבגד ים ליד כל השכבה..מביך) 


סיכום-למרות שמממש נהנתי..משו היה חסר לי.. 


 


-לבנים קשה להבין רמזים.. זה ממש לא נעים להיות מגעיל לבן אדם ולהגיד לו "לך!" "לא רוצים אותך" זה ממש לא יפה..אבל למה להביא אותי למצב שאני נאלצת להגיד דבר כזה? משהו אומר לי שהניסוח לי נשמע כמו ניסוח של פרחה בת 14 שחשה את עצמה.. לא-זה לא מה שאני מנסה להגיד.. 


כשאומרים לבן אדם לא בצורות שונות כדי לא לפגוע בו-והוא מתעקש לשמוע כן.זה בעיה.. במיוחד כי אני לא מתווכנת לצעוק על מישהו


 


-אני חיה בבועה משלי.. פעם כן פעם לא.. העולם ניראה מבלבל ואני החלטתי לזרום עם מה שיש.. 


 


-בחולצה אדומה לרגעים של שניות אני מתחילה להעלות זכרונות מפעם..הימים ההם..ימי קיץ חמימים שטופי שמש מלאי זעה..המון צחוק וחיוכים.. איך אני מתגעגעת לחופש.. 


 


-החלפתי סוף סוף לשמיכה החמה של החורף(קר בבקרים..קפוא!) ו..כן.. כמו תמיד אני נרדמת בקלות! חמים ונעים ונותן הרגשה כאילו מישהו מחבק אותי.. איזה כיף זה לישון ביחד עם מישהו-מניסיון P: 


 


-אני מצוננת בעקבות הטיול..זה סיוט! 


 


-כבר אמרתי שנשבר לי פדאל באופניים? כבר אמרתי שסבא הצליח לתקן? לא? אז הנה..אמרתי..הסיוט של חוסר אופניים נגמר D: 


 


-עוד ציונים לא טובים זורמים..אך אתמול סוף סוף הגיעו כמה מספרים משמחים 94 בתנ"ך ושני שמונים באזרחות ואנגלית..אולי אני לא כזה כישלון..הא<?


 


עד לפעם הבאה


ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה