יום רביעי, 10 בנובמבר 2010

כסף כסף כסף

כסף..


כסף הוא מה שמניע אנשים רבים לעבוד בכדי להשיג אותו.


כסף הוא אמצעי להשגת אושר בימינו.. 


עם כסף-אפשר לטוס לחו"ל, עם כסף אפשר לעשות בנג'י, עם כסף אפשר לקנות אוכל לעניים, עם כסף אפשר להשיג השכלה גבוהה-עם כסף אפשר להשיג המון דברים.


ומה עושים אם אין כסף? 


 


לאחרונה מצבי הכלכלי ניהיה לא משהו-שכן מאז שאני זוכרת את עצמי אני חיה מכסף של ימי הולדת וחגים.. או לפחות בעזרת הכסף הזה אני מצליחה להעניק לעצמי את אורח החיים שהוא מעבר ל"לאכול, לשתות, לישון ולא למות.." (שאת זה ההורים מספקים-והמדינה..) 


איפה לכסוך, כמה לחסוך? איך להשיג מקור הכנסה נוסף? 


לא קל.. במיוחד לאחרונה שפתאום צריך כסף להמון דברים..


צריך כסף למתנות של חברים קרובים וצריך כסף כדי לחגוג איתם את יום הולדתם, צריך כסף לשלם לבית ספר, צריך כסף כדי לקנות חולצה כיתתית, צריך כסף כדי לצאת לטיול וצריך כסף כדי לנסוע לחו"ל-לבת דודה שלי, צריך כסף כדי לעשות לי איבחון..


צריך..


האם יש?


אין לי מושג.. אבל זה מדאיג.


זה צרות שלא אמורות להיות


 


___


הימים עוברים ו..יבש..


אין לי מה לעשות ועד שיש לי (שיעורים) לא בא לי..


כרגיל החשק לעדכון הבלוג צריך להדחות לטובתם של הלימודים (למרות שאני לא באמת משקיעה את המאמץ הרצוי-כניראה..)


 


אז..בכל מקרה


מה עשיתי בימים האחרונים? 


-מבחן במת'..שהתוצאה שלו היא 62..ספרתי להורים-התאכזבו...אני רק מקווה שבמבחנים הבאים אני אוציא מעל 90 בכולם..


-יום ההולדת של שני עבר...מתנתי אליה עדיין לא הגיעה אבל בגדול-נהנתי.. היה נחמד בסרט (המאוד יפה ומומלץ!) וגם נחמד באמ..מתחם אוכל?XD


-קניתי ג'ינס.. מידה 42 (!!) הוא סקיני.. פעם לא יכולתי להכנס גם ל-44 בג'ינסים שהם..סקיני.. זה נוראי שהמידות לא באמת תואמות למספר.. 


-כמו כן, קניתי שני זוגות נעליים! כהחלפה לאולסטאר והוואנס ששירתו אותי שנה וחצי.. 


-אני חולמת חלומות ממש הזויים לאחרונה.. כמו החלום שחלמתי לפני המבחן במת' שבו אני הגעתי לכיתה והיו תרגילי חזרה על הלוח-ובאתי לפתור אחד..ולא הספקתי כי התעוררתי..


-השמנתי..דיכאון


-פצעונים-עוד דיכאון


-אני מתגעגעת לקן ולטיולים ולחניכים.. אוף..


-בית ספר צילם אותנו בכדי להכין כרטיסי תלמיד שבעזרתם נוכל להכנס לבית הספר (וככה למנוע מסתם ילדים שלא קשורים להכנס) חכם.. המון אנשים מתלוננים על איך שהם יצאו בתמונה.. גם לי יש כמה תלונות שעם קצת פוטושופ הכל היה ניראה הרבה יותר טוב.. מצד שני זו אחת התמונות הכי טובות שיש לי מהשנים האחרונות..


-המורה לתעבורה-ציון , זוכר אותי..זה טוב-כי זה אומר שהוא יודע שאני תלמידה טובה.. אפילו כשהוא חילק לי את הבוחן שהיה לי ציון לא טוב-הוא שאל אותי מה קרה וכאלה.. אני שמחה..


-אני צריכה לשבת לבד בשיעורים.. לא שיש לי משו נגד אלון..אבל מה לעשות-מאז ומעולם לשבת ליד מישהו שמדבר/עושה קולות/בת/ידיד טוב היה לא קל... 


-הוא יכול להיות ממש נוראי ומגעיל.. אני מרגישה ממש כישלון בזה שטעיתי כניראה לגביו-שדימיינתי את מה שראיתי.. שמה שחשבתי שיהיה בו בכלל לא קיים.. אף פעם לא היה קיים.. חבל..


-הילד ההוא באדום.. נונו..תמיד לובש אדום או שחור-אבל בעיקר אדום.. עדיין סטוקרית ועדיין נחושה בדעתי.. (ובעיקר סקרנית..) 


-זה כבר לא משנה מה הלב מרגיש.. כשכולם עוברים הלאה אין טעם להשאר מאחור..וכולם עברו הלאה-אז.. גם אני צריכה להתחיל לעבור..


-בת דודה שלי כבר שלחה את משלוח הבגדים והנגן.. 


-עייפה


-הארי פוטר בקרוב יוצא.. הגיע הזמן


-בסוף לא ראינו פעילות על טבעית-וזה בעיקר נותן לי הרגשה שהסיפור הגדול היה שקר ושצדקתי שלא פתחתי ציפיות.. חבל אבל שלא ראיתי את הסרט-אחלה סרט.. 


-גנבת חברים? אולי..


-בא לי..בא לי יחס..כן טוב מודה- בא לי חבר..לכולם הולך ורק אני תקועה מאחור עם חבורה של ווירדאוז..שמישו כבר יבוא וינשק! 


-אולי החיים שלי הם בעצם הנסיכה והצפרדע? אם זה ככה אין לי שום בעיה לנשק את הצפרדע-רק שיהפוך לנסיך! 


-יחי קרן פלס ואלכסנדר ריבק..ולא נשכח את שלמה ארצי שמידי יום מזכירים לי כמה החיים הם אחלה 


 


עד לפעם הבאה


ביי ביי

2 תגובות: