יום שני, 18 ביוני 2007

פוסט...XD

יאו זה היה השבוע הכי טוב שלי=](טוב הקודם..) אה... היה ת'ערב שורשים.... שבבית ספר היו צחוקים... XD (המבין יבין..)


ומתי שהו אלה לא הגיעה=] שזה שיא=]


אה....ניר  מושאה..(אבל מחר הוא חוזר=[ ואני מקוו שלא יהיה צרפתית כדי שאף אחד לא ימשוך לי בשער!!!..) וגם דוד..=/


עוד יומיים סוף שנה=] (בלי אלה=] ובלי אירנה.. =] )


מחר אני מנקה את החדר... וממש אבל ממש מנקה אותו..(וסוף סוף מוציאה את השטיח שלי...!!!)


מי שמכיר את החדר שלי ראה איזה בלגן יש בו.. אבל ככה זה תמיד..=](חוץ מבחופש.. כי אני לא צריכה אז להוציא ספרים או להכניס ספרים....וכו'...)


לפינת הלא קשור>>>>כי עוד מעט החופש הגדול=]



אני חייבת לגלות אך עוצרים ברולר!!!! אני יכולה לנסוע מהר לעט.. אני יכולה להיסתובב ולקפוץ אבל לעצור.. לא יכולה...=[ ניסתי הכל..!!! אבל הרולר שלי חלק מידי......(כי זה סיליקון..=[   מישהו יודע איך???)



העבודה שלי במלאכה..(נגרות) גמורה נישאר רק למסמר=] ולכסות בלאקה =]



היום קרה נס!!! הלכתי הביתה=] בלי מילה... ורן יצא והוא אמר לי היי=] ולא למילה..(מעניין למה..=? ...XD) סוףס וף אנשים שמים לב שאני קיימת!!! אז נכון זה רק בן אדם אחד.. אבל זה משהו..XD.. כי נמאס לי.. שאני ומילה עוברות ליד אנשים וכולם אומרים "היי מילה" וזהו..!!!


משום מה אני מרגישה כמו דריה...



אתמול יצאנו החוצה.. (אני דורית ומילה..) ובדרך מילה התקשרה אלי=] אז הוצאתי את הפלפון שלי ולחצתי על ענה..=/ עכשיו מי שמכיר את הלפון שלי הוא קולט שלחצתי רק אחרי שנה..=/ אז אני מבינה שזה ממשיך לצלצל אז חשבתי שאולי לא לחצתי טוב.. הסתכלתי על הפלפון שלי והוא הפסיק לצלצל.. אז חשבתי לי..'סוף סוף הוא קלט שלחצתי...' אז כולי שמחה וזה.."אלללללל" ואני מבינה שזה ממשיך לצלצל... XD..... (מי שלא הבין.. לא נורע.. אתם לא הראשונים..)



וגם ביום שישי בערב האינו אצל דורית..=] ואמא שלה שאלה אותי מה אני רוצה לשתות ואני אומרת לה.. מים ברוסית...(בודו...=/ בודה משהו בסיגנון..) ואז דורית נדהמת..."ביקשת וודקה????!!!!! " ואני ומילה נשפחות!!!



למה אף אחד לא הגיב לתורת ינה????



ביי ביי בינתיים... =]



תגובה 1: